Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Wiatam. Mam takie pytanie zmieniłem przepływke i zaworki te co są pod kolektorem ssącym i teraz silnik kręci tylko do 4tys a nie chce nic więcej. Nie wiem co może być tego powodem. Edytowane przez Wolf_320
Opublikowano
Też prawda o tym nie pomyślałem. Ale nie zawsze mi się załancza turbina przy 1800 a zwłaszcza na 1 i czasem na 2 biegu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też prawda o tym nie pomyślałem. Ale nie zawsze mi się załancza turbina przy 1800 a zwłaszcza na 1 i czasem na 2 biegu

Kolego turbina włącza sie z chwilą uruchomienia silnika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Wiem wiem. Podczas jazdy obroty idą do końca jakieś 4.8 , 4.9 tys. Ale dlaczego nie ma kopa na pierwszych biegach? Turbo wymienione po regeneracji zaworek sterujący też wraz ze wszystkimi wężykami podciśnieniowymi i dalej nic.
Opublikowano (edytowane)
A jak ją wyczyścić. Przecież ona jest chyba nierozbieralna. A jeszcze jedno czy przepływkę trzeba zaadoptować po wymianie? Bo dzisiaj rano odpaliłem auto a obroty skoczyły na 1300 i tak auto pracowało i nie było żadnej reakcji na dodawanie gazu. Edytowane przez Wolf_320
Opublikowano (edytowane)
Byłem dzisiaj podpiąć pod kompa i wyszły wtryski do roboty. Trzy są na ujemnych wartościach a czwarty na dodatnim i to aż 5 jednostek. Może ktoś miała taką sytuację i jaki jest koszt regeneracji tych wtrysków? Edytowane przez Wolf_320
Opublikowano
z tego co pamiętam to regeneracja około 500 zł/sztuka nowy ponad 1000, nie wiem jak z gwarancją. W używane można by się pobawić tylko pod warunkiem, że można zmierzyć ich korekcje jeszcze w starym aucie lub nie będzie problemu z ich oddaniem. Wtedy wkładasz do swojego auta i patrzysz czy są sprawne, sytuacja, najbardziej jest opłacalna jak wymianę robisz samemu, ponieważ płacić w nieskończoność za wymianę mija się z celem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.