Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam miłośników Marki.

Otóż tak jak napisałem w temacie. Po odpaleniu auta po dłuższym postoju czyli np. przez noc, na zimnym silniku silnik pracuje nierówno, nie miarowo, ma on wyższe obroty tak jak powinno być ale jest takie jakby przerywanie, nawet przy dodawaniu gazu silnik inaczej się zachowuje. Czuć wtedy moim zdaniem nieprzepaloną mieszanką. Dodam że kiedy złapie temperatury po ok 3 4 minutach pracy zaczyna chodzić tak jak należy. Wymieniłem kopułka palec sonda dedykowana Bosch przewody WN ogólnie silnik jest już ok 9 tyś po remoncie. Myślałem że remont załatwi sprawę bo wcześniej też tak było... ale jednak nie.

Co to może być może czujnik temperatury który daje impulsy do kompa... sam już nie wiem. Poproszę o rady.

Opublikowano

Witam

 

Masz do czynienia z jedną z klątw M20B25. U mnie auto ma lekkie przytyki czy zimne, czy ciepłe, coś właśnie jak wypadanie zapłonów, ale bardzo delikatne, a przy tym trzyma idealnie obroty. Wymieniłem dosłownie cały układ zapłonowy (świece, kable, kopułka, palec) poza cewką, a mam w domu chyba ze dwie i w końcu za nią też się wezmę. Nauczyłem się z tym żyć, że tak to ujmę.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Kurde... ja wiem że to taka niby bolączka ale tak mnie to drażni że ojej... normalnie na zimnym jak tak chodzi to mam wrażenie że to wrak samochodu...

Daj znać jak wymienisz cewkę, a wogóle takie cewki nowe są dostępne w sprzedaży ile się cenią jak są?

Jeśli ktoś miałby jakieś pomysły, sugestie... proszę pisać.

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A co niby tam ustawiał? Tam jak nie ma potrzeby (wystrzał gazu moze coś zmienić) to się nic nie rusza, bo po jaką holerę. No niby jest tam śruba od CO2, ale jest zabląbowana i siętego nie rusza.

 

PZDR>

Opublikowano
Napisałem OBSTAWIŁ a nie USTAWIŁ. Poprostu po odłączeniu przepływomierza silnik zaczął całkiem inaczej pracować. Pod kompem tylko ten błąd wywalał :błąd nr 7 czyli przepływomierz. Doczytałem się ze w 99% przepływomierzy używanych padają te czujniki powietrza zasysanego...ładnie pięknie wyglądają ale te czujniki siadają. Zastanawia mnie to czy ten owy czujnik da radę wymienić w tym przepływomierzu. ???
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

:mad2: Biję się w pierś :mad2: A tam jest jakiś czujnik? hmmm to jest starego typu przepływka, tam jest przesłona ale czujnik...hmm pewnie to ten mały dzubek co wystaje w przepływce w środku, jeszcze się nie spotkałem by ktoś to wymieniał. Całą przepływkę tak, ale pierwsze słyszę by coś z tym czujnikiem sie działo.

 

PZDR>

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano
spróbuje dobić sie do tego gościa i spytać jak on to uczynił :) z tego co patrzyłem na ten czujnik który zakupił to jest on trochę dziwny, szukałem i bardziej podobny jest już ten :http://czesci.4cars.pl/samochodowe/BMW,Seria_5,5_E39,all,8564,Silnik,Czujniki,Czujnik_temperatury_powietrza_dolotowego,0.php
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Podmieniłem ostatnio cewkę przy okazji dziwnego zgaśnięcia silnika w trakcie jazdy i niemożności jego odpalenia. Cewkę też mogę u siebie wykluczyć - za to wiem, że mam dwie sprawne :D

Zastanawiam się natomiast nad czujnikiem położenia wału korbowego i jego rolą w tym silniku, czy może ewentualnie powodować takie objawy. Również kusi mnie wymiana regulatora ciśnienia paliwa...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Jeśli chodzi o takie miarowe "pyrkanie" na wolnych obrotach, póki się silnik nie zagrzeje porządnie - podmiana regulatora ciśnienia paliwa nie pomoże. Przynajmniej mi nie pomogła (kupiłem nowy, ori), to samo sonda (również nowa, ori), pompa paliwa (też nowa, Bosch). Przepływkę podmieniałem, również bez rezultatów.
Opublikowano

Witam

 

Więc może czujnik położenia wału korbowego? Ja wymieniłem bardzo wiele rzeczy, sprawdziłem jeszcze więcej, mój silnik jest w mega stanie, a i tak nie wiem, co jest za to odpowiedzialne...

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Witam

 

Na pewno się ma. Ja mam zawory wyregulowane ładnie. Poza jednym zbitym mimośrodem, który trochę poklepuje, to idealnie się mają moje zawory.

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.