Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Niedawno stałem się posiadaczem BMW 320d 136 KM 2002. Niestety szybko zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem że ubywa płynu od chłodnicy, więc dolałem raz, później drugi i przez jakiś czas kontrolka się nie zapalała. Niby wszystko było ok do czasu, któregoś dnia zauważyłem że ogrzewanie nie działa ( do tej pory zawsze było bardzo gorąco praktycznie niezależnie od ustawień klimatyzacji), następnie po kilku minutach zgasł silnik i zauważyłem, że temperatura zbliżyła się do czerwonego pola. Poczekałem, aż silnik ostygnie, dolałem płynu i pojechałem do mechanika. Gdy dolaliśmy płynu wszystko wyleciało, pod samochodem zrobiła się kałuża. Okazało się, że pękła obudowa od termostatu, który był całkiem niedawno wymieniany. Czy ktoś może orientuje się co może być przyczyną jej pęknięcia?
Opublikowano
Nie wiem jakiej firmy. Obawiam się, że może to być przyczyną jakieś większej awarii mechanik wspominał coś o głowicy. Wydaje mi się że poprzedni właściciel wiedział o tym i wstawił nowy termostat przed sprzedażą.
Opublikowano
albo masz samochód z 2002 roku albo 100kW, ale nie oba na raz. nie ma innej możliwości. wklej najlepiej VIN bo nie wiemy jaki masz silnik. jak auto jest z 2002 roku to musisz mieć 110kW. to jest ważne pytanie, bo te dwa silniki są zupełnie inne.
Opublikowano
masz 150KM, dzięki napisaniu posta na forum całkowicie za darmo daliśmy ci 14KM w twoim samochodzie
Opublikowano
Hmm no fajnie tylko nie czuć jakoś tych 150 KM. Może rzeczywiście coś jest nie tak z silnikiem... Mam jeszcze jeden problem zaraz po odpaleniu silnika zapala mi się pomarańczowa kontrolka oleju po czym po ok 10 s znika. Co to może być? Stan oleju prawidłowy
Opublikowano

za cisnienie oleju masz czerwona kontrolke podczas odpalania, normalna usterka w 2l ze dosyć długo się swieci a jak się swieci to motor potrafi klekotać mocniej ponieważ uszkadza się zaworek w podstawie filtra oleju i olej sobie spływa do miski zamiast zostać u góry silnika i podczas rozruchu zanim zostanie wtłoczony na góre pali się kontrolka i może głośniej klekotać. Szkodliwe to nie jest, robocizna to wymiana podstawy filtra oleju, koszt chyba kolo tysiaka ale nawet w aso czasami sprzedają wadliwe (zaworek ze złej strony ) więc trzeba patrzeć.

 

Żółta wskazuje albo niski stan albo awarie czujnika, ten czujnik robi problemy dużej ilości osób, jednym pomaga wymiana czujnika, innym nie pomaga wcale. Najlepiej wymienić czujnik przy zmianie oleju. Aktualnie mam ten sam problem i po odpaleniu po 10sec zapala sie na jakies 15 sec kontrolka :P a olej w normie :P

szukam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.