Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Potrzebuję pomocy:-) W moim kompakcie E46 320td 150KM ni z tego ni z owego (przy przebiegu 123000) padła turbina :-( Zastanawiam się teraz, co robić - regenerować czy kupić "nową" z Allegro? Jeśli regenerować, to gdzie? A jeśli kupować, to od kogo? Samochód dotąd był bezawaryjny (jeżdzę nim 4 lata) i nie orientuje się gdzie najlepiej kupować części...

 

Pozdrawiam,

Michal

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niestety - kłęby dymu i dzwonienie spod maski...

 

A może klapka z kolektora ssącego odfrunęła i narobiła szkód ?

Opublikowano
Jeśli szukasz turbiny sprzedam ci moją, tą na której aktualnie śmigam.Jest 100% sprawna.Możesz przyjechać pośmigać moim autem ,zrobić logi ,wyciągnąć wnioski,podjąć decyzję a następnie wyciągnę ją na twoich oczach i spakuję do torby. Wszystko to za 1500zł.

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
Jeśli szukasz turbiny sprzedam ci moją, tą na której aktualnie śmigam.Jest 100% sprawna.Możesz przyjechać pośmigać moim autem ,zrobić logi ,wyciągnąć wnioski,podjąć decyzję a następnie wyciągnę ją na twoich oczach i spakuję do torby. Wszystko to za 1500zł.

 

czyżbyś zamierzał włożyć jakieś customowe turbo do swojej 320d?

Opublikowano
Tak. Chcę pokazać użytkownikom m47n że ten silnik nie boi się 250 koni :mrgreen:

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano
wiem że alpina d3 zakłada do e90 2.0d 163 w seri, wtryski od 535d, turbo od 3.0d i robi 200km, pewnie da się i więcej po takich zmianach to pewnie w/w plan 250km to zakłada ...
Opublikowano
wiem że alpina d3 zakłada do e90 2.0d 163 w seri, wtryski od 535d, turbo od 3.0d i robi 200km, pewnie da się i więcej po takich zmianach to pewnie w/w plan 250km to zakłada ...

 

ja miałem modzić swojego ale mi przeszło, stwierdziłem że mi się nie opłaca jak mógłbym za rok lub najdalej dwa kupić po prostu oryginalne 535d i przynajmniej nie męczyć się ze sprzęgłami od radzikowskiego i tego typu wynalazkami ;)

Opublikowano
że wtryski od 535d M57N pasują do zwykłego M57N to wiadomo, ale czy pasują też do głowicy M47N? teoretycznie powinny ;)
Opublikowano
wiem że alpina d3 zakłada do e90 2.0d 163 w seri, wtryski od 535d, turbo od 3.0d i robi 200km, pewnie da się i więcej po takich zmianach to pewnie w/w plan 250km to zakłada ...

 

ja miałem modzić swojego ale mi przeszło, stwierdziłem że mi się nie opłaca jak mógłbym za rok lub najdalej dwa kupić po prostu oryginalne 535d i przynajmniej nie męczyć się ze sprzęgłami od radzikowskiego i tego typu wynalazkami ;)

szczerze to 535 d bez szału ... ostatnio znajomy poprosił mnie tu w UK o znalezienie fajnego 535d , po sprawdzeniu kilku wybór padł na 2008 rocznik wersja individual faktura na nowy wyszła 60 tyś Funtów z czego 20 tyś w samym wyposażeniu !!

ale szczerze te 274 KM szału nie robi zwłaszcza w automacie ... bardziej podobał mi się 330d Czerwonego :D

lżejszy ( choć w coupe albo sedanie byłby lżejszy ) , szybszy ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano (edytowane)
szczerze to 535 d bez szału ... ostatnio znajomy poprosił mnie tu w UK o znalezienie fajnego 535d , po sprawdzeniu kilku wybór padł na 2008 rocznik wersja individual faktura na nowy wyszła 60 tyś Funtów z czego 20 tyś w samym wyposażeniu !!

ale szczerze te 274 KM szału nie robi zwłaszcza w automacie ... bardziej podobał mi się 330d Czerwonego :D

lżejszy ( choć w coupe albo sedanie byłby lżejszy ) , szybszy ...

 

no tak, ja wiem, ale ja już chcę auto w automacie, dużo jeżdżę na codzień często po mieście, itd. i jestem prawie pewny że takim 300-konnym E46 z manualną skrzynią i customowym sprzęgłem bym się męczył jeżdżąc po mieście... a na utrzymanie dwóch samochodów nie będę się porywał jeszcze ;)

 

PS mam zastrzeżenia co do pracy skrzyni 6-biegowej w E46, zresztą to chyba już znany temat że te skrzynie są lekko felerne...

Edytowane przez jceel
Opublikowano
to w takim razie 535d tym bardziej nie jest dla Ciebie ... takie auto kupuje ktoś kto połyka kilometry na autostradzie ...

 

ależ ja też to robię :D przynajmniej dwa razy w tygodniu śmigam A4 i S1 albo S86. ale po mieście też się jeździ (chociaż teraz nie narzekam bo od zjazdu z A4 do domu mam 1,5 kilometra :) ) i na pewno bym się męczył i denerwował operując spiekiem w korku.

 

ale masz trochę racji, całe życie jeździłem dieslami (zaczynając od Vectry B 2.0 DTI) i w końcu by mi się może przydała odmiana...

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Maja turbinka ma się dobrze ale już zacząłem szykować coś mocniejszego... Zaadaptowane serownie podciśnieniowe w miejsce elektrycznego.

Turbinka wystrojona , :norty: nie mogę się doczekać .

Miłego oglądania.

http://www.youtube.com/watch?v=I9dGLcfHrKU&feature=youtu.be

Doskonale znam aplikacje diagnostyczne DIS i Inpę , diesel w BMW jest prosty.

Masz awarię ,kłopoty,szukasz pomocy..forum to dobre miejsce aby znaleźć odpowiedź na swoje pytanie.

Po prostu napisz w czym kłopot, wspólnie znajdziemy rozwiązanie.


http://www.otofotki.pl/img12/obrazki/qo536_ccc.jpg

Opublikowano

 

no tak, ja wiem, ale ja już chcę auto w automacie, dużo jeżdżę na codzień często po mieście, itd. i jestem prawie pewny że takim 300-konnym E46 z manualną skrzynią i customowym sprzęgłem bym się męczył jeżdżąc po mieście... a na utrzymanie dwóch samochodów nie będę się porywał jeszcze ;)

 

PS mam zastrzeżenia co do pracy skrzyni 6-biegowej w E46, zresztą to chyba już znany temat że te skrzynie są lekko felerne...

 

chyba Ci się skrzynie pomyliły kolego

6b manual w e46 3.0d słynie z pancerności, skrzynia ta jest wykorzystywana w projektach wydmuszek na 1xxxKM, a ceny używek są śmiesznie niskie bo nikomu się nie psują i nie ma kto tego kupować

w 5b man 3.0d jest jedynie problem niewracania na pozycję neutralną, ale to 5biegowa

 

ROGER-NYSA z niecierpliwością czekam na wykres z hamowni i filmiki on-board z nową suszarką :cool2:

życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.