Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wszystkich na moim poście a mianowicie mam pewien problem z którym nie mogę sobie sam poradzic, auto długo sie nagrzewa i nie uzyskuje na wskażniku temperatury pionu tylko cały czas pokazuje 1/3 temperatury, a po właczeniu ciepłego nawiewu temperatura na wskaźniku jeszcze spadnie i dziwnie wzrastają obroty silnika do około 900 obr/min. Ogrzewanie kabiny niby działa dodam, że zrobiło mi sie to po wymianie całego płynu chłodzącego na nowy, bo wczesniej było dobrze i się silnik nagrzewał szybko do 90st. (łapał pion na wskazówce) a teraz nie chce, może ktoś miał podobne objawy i może mi pomódz w temacie będe wdzięczny. dodam że silnik mam w 318d m47 116km 85KW 2001r fift (jeden termostat główny). jeszcze jedno czy ten króciec podonbny do odpowietrznika w okolicy termostatu to odpowietrznik bo próbowałem to ruszyć ale nie idzie i sie skrzydełka troszkę obłamały. czekam na cenne info. pozdrawiam
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Termostat do wymiany a wystający króciec do zaślepione zakończenie do termostatu EGR, którego w tym silniku nie ma.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
hmmm a może wystarczy tylko dobrze odpowietrzyć jak to się stało po wymianie płynu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
koledzy poratujcie poraz kolejny, wymieniłem dzisiaj gółwny termostat( umnie wystepuje tylko jeden) i dalej jest taki sam objaw niedogrzania silnika, czy ktoś miał podobne objawy i może mi coś podpowiedziec ?? bo już niewiem czego mam się czepić żeby było dobrze.
Opublikowano
zakładając, że układ jest dobrze odpowietrzony, a nowy główny termostat sprawny, to trzeba by się może przyjrzeć elektrozaworowi od ogrzewania, może jest zepsuty i tam przepuszcza
sprzedam kierunkowskaz nr oem 63138370720 , przewód gumowy nr oem 11532247725 - dział giełda
Opublikowano
ok problem z niedogrzanym silnikiem rozwiązany, a mianowicie nowy termostat który zakupiłem okazał sie uszkodzony i po wymianie na immy jest wszystko ok, ale pozostał inny mniejszy problem gdy włanczam ogrzewanie na ciepłe obroty silnika wzrastaja do około 1000 niewiem o co chodzi, nawet jak silnik jest ciepły i ma temperature odpowiednia (wskazówka pion) to i tak po właczeniu ogrzewania obroty slinika wzrastaja, czy ktoś może miał podobne objawy i może mi pomódz z tematem co to może być???? pozdrawiam wszystkich czytajacych moj post.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.