Skocz do zawartości

krzysztof1980

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 418d 115km 2002r

Osiągnięcia krzysztof1980

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. WITAM SPRZEDAM KOMPUTER LAPTOP MARKI TOSHIBA SATELLITE 15,4" L300 1A3, INTEL PENTIUM DUAL-CORE T3200, RAM 3GB, DYSK 160, SYSTEM VISTA, BATERIA STAN BARDZO DOBRY TRZYMA JAK NOWA, KOMPUTER BARDZO MAŁO UŻYWANY, STAN IDEALNY, POSIADAM WSZYSTKO CO DOSTAŁEM PRZY ZAKUPIE W MEDIA MARKT W 2009r( PARAGON + GWARANCJA) NA LAPTOPIE JEST ZAINSTALOWANE OPROGRAMOWANIE SŁUŻĄCE DO DIAGNOSTYKI WSZYSTKICH MODELI BMW 100% DIAGNOZA I WSZYSTKIE OPCJE (INPA-POLSKA WERSJA, DIS_V44) JEST TO OPROGRAMOWANIE KTÓRE POSIADAJĄ AUTORYZOWANE SERWISY BMW. KOMPUTER DO OBEJRZENIA NA TERENIE LUBLINA CENA JAKA MNIE INTERESUJE TO 1000ZŁ . POLECAM WSZYSTKIM OPROGRAMOWANIE DZIAŁA W 100% KOMPUTER JEST JAK NOWY I WSZYSTKO JEST W NIM SPRAWNE BYŁ MAŁO UŻYWANY I DBAŁEM O SPRZĘT.jeśli jesteś zainteresowany zakupem oto mój adres EMAIL krzysiek.lbn@wp.pl gg 3553306 . JESTEM W STANIE WYSŁAĆ FOTO KOMPUTERA. POZDRAWIAM
  2. ok problem z niedogrzanym silnikiem rozwiązany, a mianowicie nowy termostat który zakupiłem okazał sie uszkodzony i po wymianie na immy jest wszystko ok, ale pozostał inny mniejszy problem gdy włanczam ogrzewanie na ciepłe obroty silnika wzrastaja do około 1000 niewiem o co chodzi, nawet jak silnik jest ciepły i ma temperature odpowiednia (wskazówka pion) to i tak po właczeniu ogrzewania obroty slinika wzrastaja, czy ktoś może miał podobne objawy i może mi pomódz z tematem co to może być???? pozdrawiam wszystkich czytajacych moj post.
  3. koledzy poratujcie poraz kolejny, wymieniłem dzisiaj gółwny termostat( umnie wystepuje tylko jeden) i dalej jest taki sam objaw niedogrzania silnika, czy ktoś miał podobne objawy i może mi coś podpowiedziec ?? bo już niewiem czego mam się czepić żeby było dobrze.
  4. witam wszystkich na moim poście a mianowicie mam pewien problem z którym nie mogę sobie sam poradzic, auto długo sie nagrzewa i nie uzyskuje na wskażniku temperatury pionu tylko cały czas pokazuje 1/3 temperatury, a po właczeniu ciepłego nawiewu temperatura na wskaźniku jeszcze spadnie i dziwnie wzrastają obroty silnika do około 900 obr/min. Ogrzewanie kabiny niby działa dodam, że zrobiło mi sie to po wymianie całego płynu chłodzącego na nowy, bo wczesniej było dobrze i się silnik nagrzewał szybko do 90st. (łapał pion na wskazówce) a teraz nie chce, może ktoś miał podobne objawy i może mi pomódz w temacie będe wdzięczny. dodam że silnik mam w 318d m47 116km 85KW 2001r fift (jeden termostat główny). jeszcze jedno czy ten króciec podonbny do odpowietrznika w okolicy termostatu to odpowietrznik bo próbowałem to ruszyć ale nie idzie i sie skrzydełka troszkę obłamały. czekam na cenne info. pozdrawiam
  5. witam koledzi dzieki za informacji, problem rozwiązany auto nabrało wigoru po regeneracji elektrozaworu turbiny okazalo sie że jest zapchana rurka jedna w elektrozaworze i po regeneracji auto zaczeło znowu ciągnac tak jak potrzeba. temat uważam za zamkniety.
  6. temat zamkniety. INPA zainstalowana poprawnie. POZDR.
  7. witam poradziłem sobie z instalacja DISa na vista i śmiga wszystko aż miło. problem tkwił w ukrytym menu disa, trochce trzeba było sie napocic przy konfiguracji ale najważniejsze że sie udało. temat uważam za zamkniety. POZDR.
  8. witam poradziłem sobie z usterką przyczyną był zapchany elektrozawór turbiny, po regeneracji auto odzyskało wigor. dzieki koledzy za info dotyczace postu. temat uważam za zamkniety. POZDR.
  9. witam mam problem z konfiguracją, bo zainstalował mi się program prawidłowo tylko przy api teście mi wyskakuje jakis bład 0009 timeout i w diagnostic head assignment nie pojawia mi sie głowica z numerami IP komputera,robie wszystko tak jak u nerwusa w instalacji ediabas mam 192.168.68.1 , niemoge przeskoczyć tej konfiguracji,może ktoś miał podobny problem i sobie z nim poradził prosze o info, mam system VISTA wmware 7, jesli by mi ktoś mogł pomodz bede bardzo wdzięczny, a moze sie ktos znajdze z lublina kto by był w stanie mi pomodz w instalacji stawiam duzego browarka. pozdrawiam
  10. kolego amrif możesz mi to jaśniej wytłuczaczyc o czy mówisz?? chodzi ci o to że jakieś wężyki podciśnieniowe że są żle założone?? własnie z turbiną mam problem bo auto jest mułowate , turbo jak by się nie załanczało, rozwiń temat jak bys mogł bardzo będe wdzięczny za zagłebienie sie w temat. pozdrawiam
  11. Witam wszystkich mam problem z autem który zrobiłe sie mułowaty od jakiegoś czasu i niemoge sobie dać z tym rady, może by mi ktoś pomógł kto miał podobne objawy, a mianowicie po podpięciu auta pod inpe wyskakuje mi bład 101 boost control i niewiem o co chodzi czy to może być cos związanego z miim spadkiem mocy( turbo działa tylko jak by sie załanczało dopiero od 4500obrotów wtedy czuć ze ciagnie a do tych obrotów nic)http://imgur.com/ILCQm
  12. witam wszystkich na forum mam problem z autem i chciałbym go zdjagnozować poprzez interfejs który nabyłem na allegro i on w 100% działa tylko czy mogłby mi ktoś pomódz w informacji skąd moge pobrać jakieś działające oprogramowanie(INPE) pod vin viste. ściągnołem sobie jakies ze trzy wersje inpy ale wogóle niemoge sobie poradzić z instalacją, bede wdzieczny jak ktoś by mi opisał jak dokładnie to zainstalować krok po kroku. czekam na jakis kontakt, bede wdzieczny za każdą cenna dla mnie informacje, bo mam uziemioną bunie. Jeśli może mi ktoś podesłać na meila działającą w 100% inpe (bmw e46,318d(n47) 2001r)będe wdzieczny. pozdrawiam
  13. no moj elertrozawor niby był taki sam ale nie było tego filterka, i nie wygladało na to żeby on tam był wczesniej.bo jak zdjołem drugą zaslepke od egr równiez i tam nie było.
  14. mam jszcze pytanko do kolegi KAMIL-27 czy u ciebie, bo widze ze posiadasz taki sam model jak mój 318d był taki elektrozawór podciśnienia (turbo,EGR)bez tych filterków jak i umnie jest?. pozdrawiam
  15. wielkie dzieki koledzy, własnie musze wogóle zobaczyć w jakim stanie sa te wenżyki od podciśnienia, ale wyedy co zagladałem do elektrozaworu podcisnienia turbiny, to pamietam ze były ok(sprawdzone wizualnie i poprzez dotyk) mój elektrozawór jest jakiś dziwny bo wogole nie posiada takiego czegoś jak filterek i po zdjeciu tej plastikowej zaślepki ukazał sie moim oczom kruciutka wypustka, wiec wszystko złożyłem. dla tego czy ktoś spotkał sie że u niego też niebyło filterków? mam jeszcze pytanie czy jest możliwość w jakiś sposób zregenerować ten elektrozawór jak bym go rozebrał, bo już widziałem że ktoś robił podobne rzeczy. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.