Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak wiem, tematów całą masa, ale chciałbym w jednym zebrać różne rodzaje silników, zawieszeń (amor, spręzyna) i odłegłość od ziemi do górnego punktu nadkola.

 

A mianowicie:

325 coupe '86 M50B25

amor bilstein B8 + H&R 30/30 (19.01, 19.03) 16" 205/55

przód

L --> 635

P --> 635

tył

L --> 625

P --> 625

 

Jak sie to u Was przedstawia? Standard też mile widziany.

Edytowane przez croowab
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
ale pacłeś temat :D

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
TY nie pacaj, tylko biegnij z metrówką i mierz jak wysoko stoi Twoje auto :mrgreen:
Będziesz Mógł Więcej
Opublikowano
o jakie ci konkretnie wymiary chodzi, błotnika od ziemi, zderzaka od ziemi (jak tak to mam dokładkę która jest niżej niż oryginał przód/tył)?

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sobo, zawsze jest to od rantu błotnika mierzone, bo jest to najpewniejszy pomiar.

 

PZDR>

Opublikowano

no dobra podroczyć się nie można...

 

E30 88 rok kupę m20b20

amory bóg wie jakie...

sprężyny jamex -40mm przód/tył

przód:

L-610 mm

P-610 mm

tył:

L-580 mm

P-580 mm

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

Jak tak chcesz mierzyć to przydałaby sie jeszcze wielkość i rozmiar koła dla jasności, bo inny wymiar będzie na 15kach a inny na 17kach.

Ja o ile sobie przypominam to miałem w swojej E30 z przodu 57/58cm do gleby na 15" i balonie 55mm także u Ciebie jest niezła koza :mrgreen:

Wogóle każa E30 żeby wyglądać powinna mieć glebę :wink:

http://images45.fotosik.pl/1288/c243946436eb7243med.jpg

http://images38.fotosik.pl/1276/7658676393b2a4dfmed.jpg

Opublikowano
ta i misę na studzience wraz ze zderzakami, trochę ta przyjemność kosztuje, jak się często jeździ ;)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano
ta i misę na studzience wraz ze zderzakami, trochę ta przyjemność kosztuje, jak się często jeździ ;)

 

U Ciebie w M20 miska nie jest tak nisko w M40 jest niżej :P i jakos sie dało jeździć ale trzeba bardzo uważać to fakt.

Opublikowano
WXJ, a TY jakie masz oniżenie? z tego co widzę na zdjeciach to całkeim nisko. Nie obciera Ci koło o błotnik przy skręcie?
Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

M40/1990/185/60r14 (trochę za niskie koła, ale zimówki) i oryginalne sprężyny do zawieszenia M-technic amortyzatory z Monroa Refleks, dedykowane do M-techa. Z tyłu 40litrowa butla na podtlenek.

 

PL 63

PP 64

 

TL 59,5

TP 59

 

No i się wkurzyłem, bo nie wiem skąd ta różnica.

Na letnich jest jakieś 2 może 3cm wyżej...

 

PZDR>

Opublikowano
No i się wkurzyłem, bo nie wiem skąd ta różnica.

Na letnich jest jakieś 2 może 3cm wyżej...

 

 

wyżej? u mnie na letnich jest niżej mimo że zima to 14 a lato to 16 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No a ja mam na lato większe koła 185/65/15 p i 195/60/15 t i dlatego lato jest wyżej. Jak kupowałeś zimóki to nie miałem kasy za bardzo a tafiły mi się 4 sztuki za 200złotych 3letnie koła od dziadka, który przejeździł na nim możę 5tyś km. Były prawie nówki w cyckami jeszcze, a dziadke auto sprzedał a te koła mu zostały. Przy tej cenie za 4 sztuki nie wybrzydzałem w rozmiarach i wziąłem. Na lato mam jak należy koła. Chodź mam za szerokie felgi o tych opon.

Bedzie lato to pomierzę jak stoi latem.

PZDR>

Opublikowano
no to dobrze ja za zimę felgi plus opony dałem 650 zł i mam 185/65/14 a lato mam 215/40/16 :)

"Nikt nie wymaga od was samych zwycięstw.

Czasem i przegrać przychodzi.

Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustępliwej walki.

Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania ręki."

Henryk Reyman

http://img811.imageshack.us/img811/8193/mottol.jpg

Opublikowano

w e30 320i sedan z przodu miałem

560mm o ile dobrze pamiętam, a miska do asfaltu miała 5 albo 4,5cm

koła 205/50/15

sprężyna TAT - 2 zwoje (piękne czasy szaleństwa) przez rok jazdy nic nie urwałem, aczkolwiek parę razy się zawiesiłem w bramach i na garbach :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

też uważam że każda e30stka powinna być przybajmniej 6cm zglebowana

Opublikowano

No właśnie wszystko pięknie ładnie, ale u mnie problem pojawia się przy skręcie. Gdy kołą są skręcone opona obciera o błotnik, i nie wiem jak bete bardziej obniżyć i pozbyć się problemu obcierania.

Na wiele zdjęciach widać że przednie koło chowa się w nadkolu, ale przeciez te auta nie jeźdzą tylko prosto, muszę skręcać;/

(czy klepanie błotnika : poszerzenie, przyniesie zamierzony efekt?)

Będziesz Mógł Więcej
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżdzą na tyle mało, ze pewnie właścicielom to nie przeszkadza i przy gabrach czy coś jada bardzo powoli. Jak bym radził tobie lekko wydymać nadkola, tak tak ma kolego TAZUNIO w swojej galeri ma coś na ten temat, wiec możeż to niego jakieś PW zapytaniem zapodac w tej sprawie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.