Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

proszę o pomoc w identyfikacji części.

 

1. http://img41.imageshack.us/img41/7406/29122011047.jpg

To kółko do wymiany jest wyrobione i grzechocze. Jak ta częsć się nazywa i jaki nr. w ASO

 

2. http://img804.imageshack.us/img804/2419/29122011046.jpg

Do wymiany ta fajka, czy w niej jest jakiś czujnik ? Jak ta częsć się nazywa i jaki nr. w ASO

 

Sorry za męczące pytania :oops:

http://www.autocentrum.pl/gfx/katalog/1787_1.jpg

E46 on board http://directory.e46fanatics.com/

Opublikowano

Witam

 

Nr 1 to zawór DISA, około 600zł, dostępny tylko w ASO.

Nr 2 to termostat elektroniczny. Jest nierozbieralny i trzeba wymienić całość ASO 300zł

Na przyszłość polecam stronę http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Tak z ciekawości ,co dokładnie ulega uszkodzeniu w tym zaworze DISA -zespole regulacyjnym ?
Opublikowano

Witam

 

Zawór ten to taka klapka, która zamykając i otwierając się zmienia geometrię układu dolotowego (długość kanałów dolotowych). Z czasem klapka robi się luźna i zaczyna terkotać. Jedyną receptą gwarantującą, że się nie urwie, jest wymienić DISE. Ktoś na forum rozebrał swoją DISE w M54 i ją naprawił, ale to raczej tymczasowe rozwiązanie...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Klapkę możesz wywalić.ja jej nie mam.To kółko to zaślepka,pod nią jest klapka.Wywal klapkę i zaślep kółkiem
never again N46
Opublikowano

Świetny druciarski pomysł. Bez obrazy, ale nie pisz takich świetnych porad, bo to jest poważne forum. Wywalenie DISY ma wpływ na pracę silnika i jego moc i moment...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Świetny druciarski pomysł. Bez obrazy, ale nie pisz takich świetnych porad, bo to jest poważne forum. Wywalenie DISY ma wpływ na pracę silnika i jego moc i moment...

 

Pozdrawiam

Rozmawiałem z kilkoma kolegami posiadającymi M43 1,9 316,318i odnośnie "disa" i mówili,że od początku nie mieli"klapki".Więc nie jestem do końca przekonany czy te motory(316i) mają klapki w kolektorze???? :?:

never again N46
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Apropo DISY i wyżej wymienionego silnika. Jak najprościej zabrać się za jej wymianę? Bo chyba nie ma w komorze silnika wystarczająco dużo miejsca żeby wykręcić i wyciągnąć sam zawór, trzeba wszystko rozkręcać? Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.