Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Lift by bodajże w sierpniu więc wychodziło, że przed liftem. Moc silnika tez na to wskazuje. Ściągnij VIN i rozkoduj:). Auto chyba chipowane ale sprzedajacy nie pisze o tym fakcie.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano

Bo widzę, że reflektory, nerki lub maska, zderzak, kierownica - wszystko jest poFaceliftowe.

To może świadczyć o większym dzwonie lub o tuningu..

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Opublikowano

Jest to moje auto

żadnych dzwonów poważnych nie było, zwykłe stłuczki przód i tył był robiony.

ze spalaniem nie pojechałem tyle mi pali ale trzeba umieć jeździć

automat jest dla inteligentnych.

Podłużnice całe, samochód miał przygodę na drogach niemieckich i tam został zrobiony.

Już pisałem na forum o tym, że był chipowany przez 1 właściciela, który wsadził skrzynię ZF.

Na wszystko mam papiery rachunki za serwis.

1 rejestracja 24.10.00

 

" ale z tym spalaniem to pojechał " - może wtryski Ci leją?

Dla zainteresowanych podaję VIN : WBADP81000GS93235

Po Vinie wychodzi, że auto wyszło z motorem 193 konnym ale tak jak pisałem wcześniej

motor, turbo i skrzynia zostały zakupione jako nowe elementy i został wsadzony 184 konny 3.0d w 02r.

 

Coż mogę więcej dodać nie jest to jeżdżący trup

Wszystkie naprawy robię z wyprzedzeniem

Oleje i filtry zawsze kilka tyś wcześniej zmieniam.

 

Jak macie więcej pytań proszę dzwonić lub pisać a nie bawić się jasnowidza na forum

Pozdrawiam

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
4,5 l/100 km w 530d... po co ci głupki z BMW wymyślili silnik 2.0 :duh:
Opublikowano

A po co wymyślili

w Audi 2.5 TDI

współczesne 2.0 TDI wkładane w Audi i VW.

Ostatnio jadąc równo do Kaźmierza Dolnego spalanie wahało się od 4,5 do 5,3

cały czas uczę się ekojazdy bo ropa w 2012 po 6zł

w sumie nic to nie zmieni bo w Lublinie Diesel Gold 5,90

Mam w rodzinie Polo 1,4 TDI i pali w mieście 2-3litry mniej od 3.0d

Nie sztuką jest jeb.. pedał w podłogę i tak jeździć.

Ale co się będę wymądrzał jak tu sami znawcy motoryzacji.

Opublikowano

może nie jestem super specem ale spalenie zależy także od masy auta ,tj. inne jest spalenie w golfie a inne w passacie mimo tej samej mocy i pojem.

tak też jest w naszych bmw ,lżejsze e46 spali mniej niż e39 . eko jazda -nie próbowałem bo zawsze jestem spóźniony , ale pewien dobry mechanik od diesla mówi że eko to porostu mordowanie turbiny , eko sparwdza się w starych dieslach -chyba coś w tym jest bo mam jako drugi audi a4 z motorem afn i 390 tyś km bez remontu turbo -ale na ciepłym dostaje wycisk i spalanie max 6 /mix miasto trasa/

Opublikowano

Koledzy to nie wątek "jazda na kropelce" :mrgreen:

Sprzedający jest na forum więc może odpowiadać na pytania. Mnie interesuje dlaczego w 2-letnim aucie wymieniano -jak napisał sprzedający- silnik, skrzynie itp. Ale widocznie tak musiało być.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Koledzy to nie wątek "jazda na kropelce" :mrgreen:

Sprzedający jest na forum więc może odpowiadać na pytania. Mnie interesuje dlaczego w 2-letnim aucie wymieniano -jak napisał sprzedający- silnik, skrzynie itp. Ale widocznie tak musiało być.

 

Dokładnie - te auta - i w zasadzie inne też - palą tyle ile potrzebują - i uważam, że w przypadku tego modelu kwestia spalania jest na samym końcu kalkulacji kosztów eksploatacji. Jest tam wiele wiele innych spraw, które mogą okazać się kosztowne.

Dla mnie, jeśli auto miałoby być solidne i nie psuć się 2 razy w roku ( w tym przypadku 99% laweta + takie kwiatki jak pompa progowa, maglownica, wtryski, turbo, milion czujników [...] - co generalnie wróży czterocyfrowe kwoty ) - To może palić nawet 15-17 w mieście bo jest to wtedy czysty konsumpcjonizm, a nie stres i problem.

 

A co zmiany silnika poliftowego - na przedliftowy po dwóch latach od wyjazdu z fabryki - to faktycznie mocno zastanawiające.

Może to dlatego, że to nie jest poliftowa wersja - na co wskazuje brak przycisku od PDC.

z tego wyciągu z Vinu na aukcji Maniek24 jest moc:135 co oznacza 184 konie.

Ale osobiście vinu nie rozpracowywałem, więc nie wiem.

 

Dodam, że zaciekawiło mnie to odnośnie tego auta - dlatego zapodałem na forum - póki co nie szukam.

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Opublikowano

Muszę jeszcze napisać, że i tak to wspaniałe auto - żeby nie było, ze potępiam.

Nie uważam też, że ktoś tu kogoś oszukuje odnośnie tego auta - po prostu Ciekawa historia, a auto generalnie godne. Skrzynia ZF to chyba największa jego zaleta. Według mnie oczywiście.

Pozdro, i szczęśliwego nowego roku Panowie ... I Panie też :)

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Opublikowano

No historia jest dość ciekawa

dla zainteresowanych nie autem a tym co się działo

z nim w Niemczech ( od 00r. do 07r. jeździł jeden właściciel Niemiecki )

mogę przesłać skany co za ile i dlaczego zostało zrobione.

Kwoty na tamte czasy były porażające z sam motor, turbo i skrzynie.

Auto nie sprawia problemów,

poprzedni właściciel również dbał o auto i nie narzekam jestem zadowolony.

Odnośnie eko jazdy proste, że nie stosuje tego non stop.

Jak rozgrzeję motor czasami przegonie już prawie 12latkę:)

Oczywiście zawsze schładzam turbo.

Jest kilka kosmetycznych rzeczy do zrobienia ale mechanicznie nic nie można zarzucić.

 

Kilka miesięcy temu miałem przyjemność wypróbować e39

z subaru wrx i golfem GTI V gen.

do 100 jest to jasne, że byłem ciut w tyle ale od 150 3.0d pokazał klasę.

Nigdy nie jeździłem seryjną 3.0d więc nie mam porównania jak to jeździ.

Opublikowano

Historia jest o tyle ciekawa - że może coś powiedzieć o historii samego modelu.

Nie uważam się za Wołoszańskiego z dziedziny etapów produkcji i historii 5er,

ale z tego co wiem, Face lifting był na przełomie 8/9 00 a sprzedaż od 10.00r

 

a tu mamy produkcje połowa lipca - rejestracja październik, a samo auto jest kombajnem tych dwóch faz produkcji.

I pod względem wyposażenia oraz elementów nadwozia ale także silnika.

Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale 184ps przed FL 193 Po FL.

A jeśli nikt nie jest wstanie na 100% stwierdzić czy różnica w mocy tego silnika jest wyznacznikiem FL to może właśnie egzemplarz Mańka24 jest odpowiedzią [?]

 

Nie jestem też na 100% co do kierownicy oraz NAVi 16:9 jak to się ma do przełomu FL.

 

No taka ciekawostka - ale może nie warta rozstrzygania z drugiej strony ;)

 

Pzdr !

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Opublikowano

Cóż mogę dodać lekko zakręcone mam auto ale spisuję się bardzo dobrze.

Nigdy nie stało w komisie, nikt nie sprowadzał na handel.

A ludzie kupują od handlarzy a później zaczyna się plucie w brodę

i zostawianie milionów w serwisach.

 

Gdyby nie było zainteresowania

wystawię auto jeszcze raz na początku marca

w tym czasie postaram się zrobić kilka odprysków na masce

3 wgniotki, nowe nerki i kupić jakieś przyzwoite 17 na lato.

 

Uzupełniłem opis ogłoszenia

 

Pozdrawiam

 

Gdyby był ktoś zainteresowany o cenie możemy porozmawiać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.