Skocz do zawartości

Compakt 316i przekładka na 2.0i jaki koszt ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaki może być kompletny koszt takiego zabiegu ?

Robił może ktoś coś podobnego?

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

? Ale po co 2,0? Lepszym wyjściem jest m42 lub m44. Będą jeździć identycznie, a nie stracisz na prowadzeniu (silnik r6 jest jednak cieższy) Jak chcesz 6 garów to tylko m50b25, m52b25, m52b28.

Z montażem nie bedzie problemu, powinno wszystko pasować (jeśli masz dawcę). Do wymiany jak się nie mylę to skrzynia i wał napędowy, poduchy silnika. Sam koszt zalezy od tego w jakieś cenie znajdziesz częsci, powinno spokojnie starczyć 3 do 5 tysięcy. Ale dalej dochodzi zawias, heble ....

 

PZDR>

Opublikowano
? Ale po co 2,0? Lepszym wyjściem jest m42 lub m44. Będą jeździć identycznie, a nie stracisz na prowadzeniu (silnik r6 jest jednak cieższy) Jak chcesz 6 garów to tylko m50b25, m52b25, m52b28.

Z montażem nie bedzie problemu, powinno wszystko pasować (jeśli masz dawcę). Do wymiany jak się nie mylę to skrzynia i wał napędowy, poduchy silnika. Sam koszt zalezy od tego w jakieś cenie znajdziesz częsci, powinno spokojnie starczyć 3 do 5 tysięcy. Ale dalej dochodzi zawias, heble ....

 

PZDR>

Wygląda na to,że w sumie to do wymiany cały napęd nic nie zostaje z 316i ? Kurde to już sam nie wiem bo mam wszystko wymienione na nowe i paski ,poduszki, sprzęgło, dwumas itp silnik igła trzeba by było to wszystko sprzedać !

Gdybym montował to chciałbym już r6

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Możesz kupić anglika nie musi być compact wszystko pasuje i masz pewność że żadnej śrubki nie zabraknie,z pozostałych części na pewno coś się sprzeda obniżając koszt swapa.
Opublikowano

W sumie oby dwoje macie rację i teraz którą opcje obrać ha ha ha

I tak potrzebuję 4 -oro drzwi więc chyba ten zabieg był by bezsensu :!:

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Najlatwiej i najtaniej bedzie wrzucic tak jak pisza IS-a. 2.0 to pomysl do nieczego jezeli r6 to tylko b25 lub b28 ale to sa koszta spore. W podmianie na Is-a na dobra sprawe tylko silnik kupujesz .

*****************


Sprzedam e90 320d 163km , wiecej info na PW


http://files.tinypic.pl/i/00648/l0zon5mzpefi_t.jpg


*****************

Opublikowano
Najlatwiej i najtaniej bedzie wrzucic tak jak pisza IS-a. 2.0 to pomysl do nieczego jezeli r6 to tylko b25 lub b28 ale to sa koszta spore. W podmianie na Is-a na dobra sprawe tylko silnik kupujesz .

To może nie być głupie bo jeśli tylko silnik?! a zawsze to już 140 km

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wydaje mi sie ze m44. bardziej dopracowany silnik, młodszy wiec łatwiej o zdrowszy silnik. Po za tym łatwiej z m43 na m44 niż na m42 przejsć. Minimalnie większa pojemość skutkuje większym momentem z dołu. I jestem głęboko przekonany ze taki m44 bedzie jeździć podobnie jak m50b20.

 

PZDR>

Opublikowano
Wydaje mi sie ze m44. bardziej dopracowany silnik, młodszy wiec łatwiej o zdrowszy silnik. Po za tym łatwiej z m43 na m44 niż na m42 przejsć. Minimalnie większa pojemość skutkuje większym momentem z dołu. I jestem głęboko przekonany ze taki m44 bedzie jeździć podobnie jak m50b20.

 

PZDR>

Przypuszczam ,że tak ale tu chodzi o dźwięk no cóż

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedyna zaleta 2,0. Dlatego jeśli robić na R6 to minimul m52b25, czyli taki jakie były w 323ti.

 

PZDR>

Opublikowano

Wrzuć 2.8, ( jedyna dobra opcja- i oryginalna ,bo w serii nie wychodziły:) ,I mysle,ze jak masz budę okey, to przy ewentualnej sprzedaży nie stracisz)- trochę wiecej zabawy,ale- myslę ,ze warto. w zawiasie z przodu wymieniasz: tarcze na wentylowane, stabilizator na R6, jakieś mocniejsze sprezyny, kompletny zestaw na swap (silnik m52b28)- tj silnik,wiazka, skrzynia+ wał, wydech, chłodnica, - jak dobrze poszukasz to za 2800-3200 znajdziesz + koszt zawieszenia tył 323ti,

jak masz garaż i troche czasu ,to spokojnie sam ogarniesz (a jak nie, to robocizna -1,5-2koła) Swoje graty sprzedasz za ....hmmmm około 1-1,5 koła (silnik, skrzynia, katalizator, wydech) i tyle. Jakbyś potrzebował pomocy (z zestawem na swap , lub z podłączeniem elektryki- (jak masz m43b16 to w sumie wszystko pasuje tylko podmieniasz ews, kompa, pastylkę w kluczyku i łączysz 1 czy 2 kabelki (chodzi o sygnał z dyfra do licznika) żeby nie chodził w trybie awaryjnym ) - śmiało na pw

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.