Skocz do zawartości

318 temperatura silnika i dziwne działajace ogrzewanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Termostat zalozony mialem z nim troche problemow bo po zalozeniu okazalo sie ze cieknie z pod tego krucca ale kawalek starej detki zalatwil sprawe wyciolem nowa uszczelke i jest wporzadku

cena nowego termostatu 40zl

nadal pozostaje problem z regulacja temperatury nawiewu ale za elektrozawor wezme sie niebawem

Opublikowano
dzisiaj jechalem w trasie i temperatura na bialej kresce tej przed pionem..czyli do wymiany jednak termostat?przed wyjazdem sprawdzalem plyn (auto zimne) plynu bylo w polowie jak wrucilem to sie podionsl czyli ok ale trochw twarde te weze czy to normalne?
Opublikowano
ja mam po tej wymianie prawie w pionie minimalnie odchylona w lewo o (grubosc wskazowki) w porownaniu do tego co mialem wczesniej to jest masakra i lapie taka temperature doslownie po paru kilometrach mozliwe ze juz zaczyna Ci sie nie domykac termostat i z tad takie wskazania jesli wczesniej zdecydowanie miales wyzsza temperature to termostat do wymiany
Opublikowano
Ja tak miałem przez dwie zimy i w końcu wymieniłem termostat, stary niby się zamykał ale był ciągle nie domknięty i wywalało na dzień dobry płyn na chłodnice, po wymianie na połowie skali pokrętła nie daje się wytrzymać tak ciepło a i ntemperature szybko łapie.. :)
Opublikowano

To są podstawy od których się zaczyna.

Mam prośbę do wszystkich którzy wymieniają - opiszcie potem swoje skutki tych napraw. Forum właśnie takich opisów potrzebuje!!!!

Dotyczy to nie tylko kłopotów z ogrzewaniem ale wszystkich naprawionych uszkodzeń.

Powiadają, że używanie szukajki obcina paluchy, porywa dzieci i odmóżdża, ale to chyba bzdura...


http://www.konstel.webs.com

Opublikowano
jak wymienie napewno dam znac. teraz zauwazylem ze m miescie tez dlugo sie nagrzewa..najgorzej potem z tym odpowietrzeniem..
Opublikowano
a z tym odpowietrzaniem to niewiem bo niemam klimy mi sie wydaje ze odopwietrzac nie trzeba tylko zalac tyle ile trzeba zapalic go ipoczekac az sie otworzy termostat i potem uzupelnic plyn bo oczywiscie pujdzie w obiek tylko sie nie poparz
Opublikowano
a z tym odpowietrzaniem to niewiem bo niemam klimy mi sie wydaje ze odopwietrzac nie trzeba tylko zalac tyle ile trzeba zapalic go ipoczekac az sie otworzy termostat i potem uzupelnic plyn bo oczywiscie pujdzie w obiek tylko sie nie poparz

Proponuje poczytać na temat prawidłowego odpowietrzania i jakie to ma znaczenie w BMW.

tel. 514.99.46.99
Opublikowano
Ja też myślałem, że odpowietrzać nie trzeba... Teraz pilnuję tego jak cholera. Poczytaj na forum dlaczego... :)
Opublikowano
podepnę się pod temat po pierwsze to wskaźnik od temp zawsze musi być w pionie i to oznacza przedział temp od 60 do 90 stopni C i wszystko zależy od warunków w jakich się poruszamy i czy mamy włączone ogrzewanie bo wtedy silnik będzie nagrzewał się wolniej bo dodatkowo będzie puszczony obieg na nagrzewnice. Wiadomo że jak wyskoczysz na trasę to wolniej będzie się nagrzewać jedynym sposobem żeby przyspieszyć nagrzewanie to ustawić pokrętło ogrzewania na zimne(panel bez klimy). Druga sprawa jest taka że jeżeli ustawimy pokrętło na przednie nawiewy to zawsze będzie leciało zimne powietrze. Przynajmniej w coupe tak jest. I po trzecie to po wymianie termostatu trzeba dobrze odpowietrzyć układ zęby wszystko było ok i najlepiej przy odpowietrzaniu nastawić nawiew na szybe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.