Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
trzeba. budowa tych zatrzasków jest bardziej skomplikowana by udało ci się trafić na ślepo ciągnąc do przodu... ogólnie odczepienie jej i wyjęcie ze zderzaka to spore wyzwanie :shock:
Opublikowano
Jasny gwint :mad2: Ja to ASO zabiję! Czyli nie pozwolić na gmeranie śrubokrętami od zewnątrz mam rozumieć? I jeszcze jedna niedoróbka zderzaka. Środkowa listwa zderzaka, ta trzymająca rejestrację, suwa się na boki - lewo i prawo. Pod spodem są kołki rozprężne, ale czy to oznacza że tak ma być, czy założyli je cieńsze lub coś innego jest powodem?
Opublikowano

Kolego ja w poprzedniej buni miałem przedni zderzak Mpakietowy i tez kiedyś kobieta wjechał a zaspe i sie kratka wypieła.

Wjedz do ciepłego pomieszczenia i jak sie plastiki "ocieplą" włoż małe palce przez kratki i ciągnij przy każdy zatrzasku az wejdzie i zaskoczy, ja tak wpiąłem bez problemu, no chyba ze ASO Ci jakiś zatrzask połamało :mad2:

Opublikowano
Spisz to wszystko i złóż oficjalną skargę. Niby pierdoly, ale jeśli tak skladają wszystkie auta w ASO to .....
Opublikowano
Będę musiał, bo za dużo tych niedociągnięć. Z własnej inicjatywy kupiłem nową uszczelkę na zderzak (40zł) żeby ocalić nowy lakier na masce przy zamykaniu. Teraz się okazało, że przy cieniowaniu błotników polakierowali mi tę uszczelkę oraz fragment plastiku przy podszybiu :mad2: :duh: Wszystko wyszło jak dokładnie umyłem samochód z pasty polerskiej.
Opublikowano
M-Cars Kraków (lakiernia Marimex). Lakierowanie maski i cieniowanie uważam za dobre, oczywiście nigdy już to nie będzie fabryka, ale jest dobrze. Natomiast montaż, estetyka w szczegółach położona. Dostali 50% wypłaty za cieniowanie błotników, to poszli na skróty i nie ściągnęli zderzaka, źle zamaskowali.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak u Ciebie ale w Ci przy mpakiecie pomiędzy kratką, a tunelem jest adapter bo otwór w zderzaku mpakietu ma inny kształt niż tunel za nim. Adapter ten spięty jest z kratką, a całość ze zderzakiem. Rozebranie tego to jest nieporozumienie :duh: ale po poskładaniu nie do ruszenia. Adapter widać patrząc od przodu bo rogi tego otworu z kratką są przy brzegach po skosie zasłonięte. O ile pamiętam to zatrzaski w zderzaku łapią kratkę od środka na zewnątrz, a nie odwrotnie i może być problem z trafieniem w otworki o ile jeszcze są całe.
Opublikowano
Będę musiał, bo za dużo tych niedociągnięć. Z własnej inicjatywy kupiłem nową uszczelkę na zderzak (40zł) żeby ocalić nowy lakier na masce przy zamykaniu. Teraz się okazało, że przy cieniowaniu błotników polakierowali mi tę uszczelkę oraz fragment plastiku przy podszybiu :mad2: :duh: Wszystko wyszło jak dokładnie umyłem samochód z pasty polerskiej.

 

W pobliżu mojego domu jest lakiernia (kiedyś ASO Daewoo) gdzie przy odbierze auta samochód wygląda jak wyjęty z salonu....a Ty piszesz o myciu z pasty polerskiej. Dla mnie skandal. Wstydziłbym się tak klientowi wykonać usługę.

  • 4 lata później...
Opublikowano

Panowie i Panie,

 

 

Poszukuję kratki nr 3 na zdjęciu. Wersja BMW E46 320D Touring 2003r

 

Proszę info na priv

 

w związku z tym, że nie mogę dodać zdjęcia na emila wyślę foto zderzaka z zaznaczoną częścią, którą poszukuję.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.