Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
[WITAM MAM PROBLEM Z SILNIKIEM 3.5I N62 A MIANOWICIE PO WYMIANIE SONDY L. PRZEPŁYWOMIERZA SILNIK DALEJ MUŁOWATY PO ODPIĘCIU PRZEPŁYWOMIERZ NA ZAPALONYM SILNIKU MOTOR LEPIEJ SIE WKRĘCA NIE SŁYCHAĆ CIAGANIA GARÓW TAK JAK Z PODŁĄCZONYM PRZEPŁYWOMIERZEM BEZ PRZEPŁYWKI ODPALAM Z NACIŚNIETYM PEDAŁEM GAZU I CHWILE PRZY GAZOWUJE MOTOR NIE GAŚNIE SAM... PO ZAPIĘCIU PRZEPŁYWOMIERZA NA ZAPALONYM SILNIKU MOGĘ SKASOWAĆ BŁĄD I JECHAĆ ....KM NIC SIE NIE DZIEJ PO ZGASZENIU TEMAT WRACA BŁĄD SILNIKA KULANIE GARÓW...CZY POTRZEBNA JEST ADAPTACJA PRZEPŁYWKI CZY CO ???CO TO MOŻE BYĆ ??/ POMÓŻCIE
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Nie potrzebna jest żadna adaptacja przepływomierza.O ile wiem nie istnieje nawet taka procedura dla tego silnika.Wystarczy skasować (przywrócić wartości fabryczne) adaptacje zapisane w sterowniku.W twoim przypadku trzeba się koniecznie przyjrzeć przepływomierzowi-może być uszkodzony.
Opublikowano

kasowany był błąd wielokrotnie a przepływomierz nowy taraz pojawia mi sie komunikat w inpie

 

AUSSETZERERKENNUNG, SUMMENFEHLER

 

CO TO MOŻE BYĆ JUŻ MAM DOSYĆ TEGO AUTA I NIKT W KOSZALINIE NIE WIE CO Z TYM ZROBIĆ RĘCE OPADAJĄ

Opublikowano
Nie mam benzyniaka ale tłumacząc błędy na polski wychodzi, że nie pali ci na wszystkie gary? Kolego do sprawdzenia w takim razie wszystkie świece oraz cewki. Nie wyrzuca na którym cylindrze nie pali?
Opublikowano
Z zapisanego błędu wynika ,że masz "wypadające zapłony" na poszczególnych cylindrach lub całkowity brak zapłonu w poszczególnych cylindrach. Ustal ,które cylindry szwankują a następnie zamień miejscami cewki zapłonowe z cylindrów "dobrych" "na cylindry "złe"Jeśli ponowny odczyt błędów ujawni wypadające zapłony w miejscach ,gdzie założyłeś cewki z cylindrów poprzednio szwankujących wówczas do wymiany są cewki zapłonowe.W silniku N62 cewki są materiałem eksploatacyjnym i wymienia się je razem ze świecami co 100tys km.Wtedy kłopotów nie ma.. Uszkodzone cewki są częstą przyczyną poważnego uszkodzenia sterownika silnika, tak więc oszczędzanie na cewkach się nie opłaca....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.