Skocz do zawartości

Przebieg z kluczyka


jimmisek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem w trakcie zakupu BMW 3 w benzynie auto ma na liczniku 51tys rok 2006 auto sprowadzone z USA chciałem się dowiedzieć jak potwierdzić lub sprawdzić przebieg z kluczyka czy to tylko jest możliwe do zrobienia w serwisie BMW i ile to kosztuje.Z tego co się orientuje to jeśli nawet te BMW było serwisowane w USA to u nas w serwisie nie będzie w bazie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ciekawy przebieg ciekawy, myslę, że najpierw sprawdz książke bo podejrzany przebieg.

 

pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to historie serwisową auta dostaniesz w Polskim ASO BMW za okazaniem dowodu rej. i musisz być jego właścicielem..info jest wtedy w pełni darmowe. Przebieg z kluczyka tylko auta europejskie oprócz Włoch i Belgii i chyba Francji..niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Swoją drogą przebieg dość nie realny..no chyba że cena jego jest dość wysoka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to historie serwisową auta dostaniesz w Polskim ASO BMW za okazaniem dowodu rej. i musisz być jego właścicielem..info jest wtedy w pełni darmowe. Przebieg z kluczyka tylko auta europejskie oprócz Włoch i Belgii i chyba Francji..niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Swoją drogą przebieg dość nie realny..no chyba że cena jego jest dość wysoka

 

 

Witaj cena auta 53tys

A czy historia serwisowa będzie do wglądu nawet jeśli auto jest z USA?A jak nie było tam serwisowane i nic nie będzie to jak mogę sprawdzić jeszcze przebieg?może jest jakiś dobry fachowiec z Łodzi lub okolic bo właśnie auto jest z tej miejscowości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Napisz do tego kolegi memberlist.php?mode=viewprofile&u=38681 , podaj mu VIN a sprawdzi samochód w Car Faxie w jakim był stanie zanim przypłyną do europy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że jeśli przebieg byłby prawdziwy to byłby serwis do końca i do tego wyższa cena

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wczoraj info po nr VIN tej BMW o której mowa i powiem ze auto było walnięte MAM ZDJĘCIA DO WGLĄDU tak w lewa stronę w USA.Właściciel który ja obecnie sprzedaje nic o tym nie wiedział czyli osoba która ja przyprowadził z USA musiała ja robić.I teraz nie wiem dać sobie spokój czy sprawdzać ja?aktualny właściciel twierdzi ze nic nie widać ze była robiona.

Powiedzcie jaka tam jest rama aluminiowa czy stalowa?

Po zdjęciach nie widać czy podłożnica ruszona czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to historie serwisową auta dostaniesz w Polskim ASO BMW za okazaniem dowodu rej. i musisz być jego właścicielem..info jest wtedy w pełni darmowe. Przebieg z kluczyka tylko auta europejskie oprócz Włoch i Belgii i chyba Francji..niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę. Swoją drogą przebieg dość nie realny..no chyba że cena jego jest dość wysoka

 

Tak lekko off-topowo, czy tyczy się to wszystkich modeli BMW? Chętnie sprawdziłbym moje E30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wczoraj info po nr VIN tej BMW o której mowa i powiem ze auto było walnięte MAM ZDJĘCIA DO WGLĄDU tak w lewa stronę w USA.Właściciel który ja obecnie sprzedaje nic o tym nie wiedział czyli osoba która ja przyprowadził z USA musiała ja robić.I teraz nie wiem dać sobie spokój czy sprawdzać ja?aktualny właściciel twierdzi ze nic nie widać ze była robiona.

Powiedzcie jaka tam jest rama aluminiowa czy stalowa?

Po zdjęciach nie widać czy podłożnica ruszona czy nie.

 

Jesli auto po dzwonie to sobie daruj . Myślę ,że znajdziesz spokojnie bezwypadkowe i nawet w podobnej cenie . Nie wiadomo jak naprawione i gdzie i jakie kwiatki będą wychodziły w dalszej eksploatacji .Będąc ostatnio na serwisie przyjechał taki koleś piękną 520 d 2008 r . i gadamy , że kupił gdzieś tam trochę porysowaną i coś tam było malowane . Jak przyszedł do niego doradca serwisowy z wynikami przeglądu to lista była na dwie strony a koszt usterek i napraw wszelkich czujników , napinaczy pasów oraz innych sterowników i części aby auto doprowadzić do porządku to 12tyś . zł .

Koleś zbladł i zaraz się rozgrzał do czerwoności gdy pracownik mu powiedział ,że miało dzwona z przodu i z tyłu a połowa elektroniki jest nie podłączona i cudem to auto jeżdziło . Za to przebieg był oryginalny 87 tyś . km bo pewnie stał długo w warsztacie lub pod plandeką .

Szkoda mi się go zrobiło ale powiedział ,że będzie walczył z autem bo na raty wzięte i nie ma jak teraz spłacic i sprzedać :cry2: Dziwne ,że kupił auto bez sprawdzenia go wcześniej w ASO :duh:

Wyglądało pięknie i niby tylko porysowane gdzieś tam :duh:

Domek nad najczystszym jeziorem na Mazurach - Wakacje - Święta - Ferie - Weekendy - Sylwester -http://domkinarty.spanie.pl/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem napisać o Carfaxie ale widzę że kolega guzior2 mnie ubiegł. Też ostatnio pomagałem kumplowi w szukaniu auta i carfax uratował go przed zakupem niezłych "rodzynków" :evil:

 

Z carfaxa powinieneś móc wyciągnąć historię auta z ewentualnymi przygodami, historią serwisową, przebiegiem itd. Jeśli masz zdjęcia to pewnie widać jak auto wyglądało po wypadku i czy warto się w ogóle nim interesować. Bierz też pod uwagę, że auta z USA są u nas już na starcie nieco tańsze (niższa cena zakupu w tamtejszym salonie, przynajmniej do niedawna bo kurs $$$ ładnie sobie ostatnio szaleje), jeśli samochód dodatkowo był po wypadku to masz poważny argument żeby trochę jeszcze cenę. Oczywiście zakładając, że po wypadku nie wyglądał jak przystanek - bo jak tak to sobie odpuśc i szukaj zdrowego egzemplaża, nawet jeśli miałby być nieco droższy. Unikniesz ewentualnych ukrytych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten co naprawiał cofnął pewnie przebieg o jakieś 70 - 90 tys. i jest normalnie nowy samochód.

 

Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamiloo98

jeśli ktoś jest dociekliwy, to w carfaxie masz własnie podany dokładny przebieg np. ostatnich przeględów. Samo "skręcenie" licznika niewiele da.

Pod linkiem masz przykładowy raport, zwróć uwagę na tabelkę "detailed history".

http://www.carfax.com/phoenix/vehicle_history/SampleReport.cfx?reportName=oneOwnerCleanLateModel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjecia Bmw jak było uszkodzone

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67cf41b56ad1c269.html

Połowe nie wiem co tu pisze moze ktos lepiej sie orientuje

Informacje o pojeździe

Klasa Upscale - Near Luxury

Silnik 3.0L I6 EFI

Kraj zgromadzenia Germany

Wiek pojazdu 5 year(s)

Obliczona właścicieli 1

VIN WBAVD33566KV65902

Rok 2006

Zrobić BMW

Model 3-Series 330xi

Styl / ciało Sedan 4D

 

Lista możliwych problemów z pojazdem

 

Insurance loss title or probable total loss

Rebuilt/rebuildable title

Salvage title or salvage auction

 

Informacja o przebiegu pojazdu

Data odczytu Stan licznika

2006-05-18 1 mil = [2 km]

2007-07-02 19,063 mil = [30,501 km]

 

 

Lista zdarzeń

 

Data zdarzenia Opis zdarzenia

2006-05-18 title

2007-07-02 title rebuilt/rebuildable salvage possible total loss - vehicle titled /registered to an insurance company

 

 

 

 

COPART:

 

Lot #: 8854337

Actual Cash Value: $34,000 USD

Repair Cost: $21,000 USD

Title State: ILLINOIS

Title Type: SALVAGE CERTIFICATE

Odometer: 19,063 ACTUAL

Primary Damage: Front end

VIN: WBAVD33566KV65902

Body Style: SEDAN 4DR

Color: RED

Engine: 3.0L 6

Drive: All wheel drive

Cylinders: 6

Fuel: GAS

Keys: YES

 

 

 

 

CARFAX

 

 

VIN: WBAVD33566KV65902

Year/Make/Model: 2006 BMW 330XI

Body Style: Sedan 4 DR

Engine Type: 3.0L V6 FI DOHC 24V

Manufactured In: GERMANY

 

Odometer Check Info

GOOD NEWS! No problem odometer records found.*

 

AirBag Check Info

GOOD NEWS! An Airbag Deployment has not been reported to CARFAX.

 

Carfax Records Info

IMPORTANT! The CARFAX database contains 10 important vehicle history records on this 2006 BMW 330XI that may confirm a clean history or uncover potential problems. Order the CARFAX Vehicle History Report to see all the information reported on this vehicle.

 

 

 

 

Rozkodowanie VIN - na razie po angielsku bo baza jest w przebudowie:

 

Vehicle information

 

VIN long WBAVD33566KV65902

Type code VD33

Type 330XI OL (USA)

Dev. series E90 ()

Line 3

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N52

Cubical capacity 3.00

Power 190

Transmision ALLR

Gearbox AUT

Colour JAPANROT (438)

Upholstery LEDER DAKOTA/TERRA (LCB8)

Prod. date 2006-03-31

 

Order options

No. Description

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

2CY LT/ALY WHEELS STAR SPOKE 158

203 ALL-WHEEL-DRIVE SYSTEM

205 AUTOMATIC TRANSMISSION

249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL

255 SPORTS LEATHER STEERING WHEEL

319 INTEGRATED UNIVERSAL REMOTE CONTROL

322 COMFORT ACCESS SYSTEM

4AB FINE-WOOD TRIM BURR WALNUT

4NA INTERIOR MIRROR WITH DIG. COMPASS

403 GLAS ROOF, ELECTRIC

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

441 SMOKERS PACKAGE

459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

5GA PREP. ANTI-THEFT ALARM SYSTEM

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

521 RAIN SENSOR

522 XENON LIGHT

524 ADAPTIVE HEADLIGHTS

534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING

544 CRUISE CONTROL WITH BRAKING FUNCTION

563 LIGHTS PACKAGE

609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL

620 VOICE INPUT SYSTEM

639 COMPLETE PREP. CELLULAR PHONE USA/CDN

655 SATELLITE RADIO

677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL

694 PREPARATION FOR CD CHANGER

8SP COP CONTROL

818 MAIN BATTERY SWITCH

925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE

 

Series options

No. Description

354 GREEN STRIPE WINDSCREEN

497 CENTRE ARMREST IN REAR

520 FOGLIGHTS

645 RADIO CONTROL US

823 HOT CLIMATE VERSION

845 ACOUSTIC BELT WARNING

850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT

853 LANGUAGE VERSION ENGLISH

876 RADIO FREQUENCY 315 MHZ

992 NUMBER PLATE ATTACHEMENT MANAGEMENT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wczoraj info po nr VIN tej BMW o której mowa i powiem ze auto było walnięte MAM ZDJĘCIA DO WGLĄDU tak w lewa stronę w USA.Właściciel który ja obecnie sprzedaje nic o tym nie wiedział czyli osoba która ja przyprowadził z USA musiała ja robić.I teraz nie wiem dać sobie spokój czy sprawdzać ja?aktualny właściciel twierdzi ze nic nie widać ze była robiona.

Powiedzcie jaka tam jest rama aluminiowa czy stalowa?

Po zdjęciach nie widać czy podłożnica ruszona czy nie.

 

no a co ma mówić właściciel? ze coś widać? Pewnie, że powie, że nic nie widać i kupuj Pan bo wszystko jest ok.

 

Sprowadzanie aut z USA z niskim przebiegiem bardzo młodych jest mało opłacalne bez uszkodzeń. Zeby opłacało się handlarzowi kupić auto, sprowadzić je do polski nietanim transportem, poplacić wszystkie opłaty, naprawić i jeszcze sprzedać z zyskiem, zeby było w dobrej cenie to musi być porządnie uszkodzone.

 

Dałbym sobie spokój

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No i właśnie po to jest te forum żeby doradzać pomagać itp!

TEMAT UWAŻAM ZA ZAMKNIĘTY AUTO JUŻ MNIE NIE INTERESUJE !!

TYLKO ŻEBY KTOŚ Z DOBRYCH LUDZI KTÓRZY PASJONUJĄ SIĘ W BMW NIE TRAFIŁ NA TĄ JAK TO MÓWI WŁAŚCICIEL "NIUNIE"

POZDRAWIAM I DZIĘKI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto miało urzędowo salvage title (szkoda całkowita), przy czym dopuszczono naprawę auta ("Rebuilt/rebuildable title").

Możesz spotkać jeszcze inne dopiski jak "junk" (złom), non-repairable (pojazd nienaprawialny), "parts only" (z przeznaczeniem na częsci) czy w skrajnym wypadku auto może mieć "Certificate of destruction" (kasacja), ale w tych przypadkach auta nie powinny być w ogóle dopuszczone do rejestracji w Polsce.

 

Po zdjęciach też wydaje się, że auto porządnie oberwało i przywrócenie go do stanu używalności powinno pochłonąć spore wydatki - jeśli dobrze widzę koszt naprawy w Carfaxie wyceniono na 21 000 USD, przy estymowanej wartości auta 34 000 USD (czyli 61% wartości auta).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.