Skocz do zawartości

Nie dogrzewa sie M52B20


Ezekiel

Rekomendowane odpowiedzi

Dodatkowo można jak sie nagrzeje to odkręcić śrube odowietrającą na termostacie wtedy ciśnienie czasem sporo wypcnie powietrza. Lepiej sie chyba nie da opisać odpowietrzania. Dodam że lepiej po zalaniu konkretnie odpowietrzyć bo takie prowadzenie pod czrwone pole grozi przepaleniem uszczelki pogłowicą albo innym objawem o którym mało sie mówi, czyli silnik jest super a bierze olej, bo od temperatury twardnieją uszczelniacze zaworowe i uszczelki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • Odpowiedzi 113
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

Pozwole sobie odswierzyc.

Mam m52b28tu w budzie e30.

Borykam sie zniedogrzewaniem silnika.

Termostat puszcza przy 70 stopni.

Wymienilem juz 3 i za kazdym razem to samo, wwskazowka na 1 kresce.

Moze gdzie indziej jest problem?

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobilem wczoraj test poprzedniego termostatu. Wrzucilem go do garnka z woda i otworzyl sie dokladnie przy 97st. Jednak jak byl podlaczony do komputera to plyn nagrzewal sie tylko do 70st.

Ma ktos jakis pomysl?

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie, czujnik do komputera mam oryginalny, a czujnik do wskaźnika jest z m50b25 wsadzony w głowicę.

Komputer pokazuje temperaturę rosnącą do 70st i później stop.

Czujnik do wskaźnika działa na 99% poprawnie.

Co prawda wisko się skończyło i kręci cały czas i może to jest przyczyna.

W tyg postaram się zrobić instalację do elektrycznego i zobaczę co z tego wyjdzie.

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumie po co się pytasz jak masz zapięte visko cały czas. To normalne, że dmucha cały czas na blok i głowicę lodowate powietrze i nie ma szans się dogrzać. Nie dość, że dmucha to jeszcze się nie rozłącza przy 3 tys obr tak jak powinno. A taki przepływ powietrza przez zapięte visko jest ogromne

 

Jak mówisz, że czujniki są ok i płyn nie idzie na dużo obieg to winne jest wisko. Możesz zdjąć visko całkowicie i sprawdzić temp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak byś czytał uważnie to byś zauważył, że płyn idzie na duży obieg.

Wisko działające cały czas wydłuża czas nagrzewanie silnika.

Ja już je wymieniłem.

Sprawdzałem 2 terostaty w gotującej się wodzie i obydwa otwierały sie przy 98st.

Niestety silnik nadal się niedogrzewa.

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety delegacje i mało czasu mam.

Problem jest cały czas.

Wie ktoś od czego jest ten czujnik ??

Chłodnica oczywiscie ciepła. Puszcza termostat na obieg duży.

Dziwne bo termostat sprawdzany w garnku otworzył się przy 98*C.

NOwy był odsyłany do fabryki bo myśleliśmy, że jest uszkodzony, odeslai z testem, że sprawny i nadal problem.

następny nowy i ewidentnie otwarty duży obieg.

Będziesz Mógł Więcej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.