Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W czasie jazdy np. stop na światłach - ekonomizer po wciśnięciu sprzęgła i zejściu silnika na wolne obroty - schodzi na 2 litry następnie rośnie do 4 po czym powoli opada na 0. Tak powinno być czy też nie (auto pali 10-13 w mieście, normalna jazda).
Opublikowano

dość specyficznie opisałeś sytuacje

"w czasie jazdy - stop na światłach"

 

ale wg. mnie stojąc - prędkość 0km/h ekonomizer powinien pokazywać 0

dojeżdżając np do świateł na luzie (zwalniając), ekonomizer będzie pokazywał wzrost spalania

na zimnym nawet do 8l, po zatrzymaniu wyzeruje się

i to chyba jest normalne, na wolnych obrotach spalanie też jest

na szczęście do spalanie wykazywanego na kompie, bierze pod uwagę postój na wolnych obrotach

Opublikowano
O spalanie pytałem już w innych wątkach - dzięki za podpowiedzi (test 7.0 - 75 stopni). czyli termo do wymiany. Ekonomizer zawsze jak wcisnę sprzęgło przy zatrzymaniu, postoju ma takie dziwne zachowanie - wydaje mi się że wcześniej od razu opadał na zero. Jeszcze pytanko o test 7.1 czujnik temp zewnętrznej - przy 4 stopniach na zewnątrz wyświetlał liczby dwucyfrowe 55 lub 56 ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.