Skocz do zawartości

Przepływomierz - kupilem i nie dziala


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kupilem przepływomierz, na oko wygląda idealnie, blaszki sie świecą ale nie działa auto sie dusi i nierówno pracuje. Czy gdy odłącze akumulator na powiedzmy 12godzin to rezesuje sie program nim sterujący??? czy gadam głupoty :duh: . Drugie pytanie czy w przepływce są tylko blaszki czy ma byc jeszcze jakis drucik, bo kolo co mi sprzedal tak mówi a ja widze ze nic tam takiego nie ma! Prosze o pomoc, juz mnie ta przepływka dobija :mad2:
Opublikowano
jak odepne wtyczke i silnik pracuje na uśrednionych wartościach to jest ok. Lambda działa bo ostatnio była sprawdzana
Opublikowano
Blaszki wewnatrz przeplywomierza to termistor mierzacy temp powietrza zasynanego, a drucik to uklad przelywomierza. Akurat 2,5 ma taki pieciopolowy przeplywomierz. A te objawy to raczej czujnik polozenia przepustnicy,pasuje od kazdej BMW od 1,6 do 4,0. Mozesz pozyczyc od kogos zanim pojdziesz po nowy.
Opublikowano
a powiedz mi gdzie ma byc ten drucik, równolegle do blaszek czy prostopadle? No i ten czujnik co piszesz to w którym miejscu jest?
Opublikowano

Byłem w serwisie i przepływomierz działa ale podaje podwójną mieszanke:( moze to przez to ze przed nim jest mikser do gazu a moze jest trefny, hmm. Jutro odpale go bez filtra powietrza(bo w nim jest mikser) i zobacze czy dobrze działa.

 

Moze wie ktos jaki powinien byc numer przepływomierza w bmw e-36 93' silnik 2.5l VANOS??? Moze mam nie taki jak trzeba?

Opublikowano

z przepływomierzem"gorący drut" nie można instalować za mikserem. Mikser powinien znajdowac sie przed przepustnicą za przepływka to jedna sprawa.

Druga to to że mogłeś pomyliś przepływke siemensa z boschowską, nie wiem jak tak wtyki czy sa takie same czy nie, ale ja mam siemensa w 2l silniku i są tylko blaszki nie ma drutu i tak ma byc. Natomiast z tego co mi wiadomo to 2.5 l silniku M50 są przepływki boscha i tam jest drucik tak jak w żarówce. Czy oby nie pomyliłeś przepływomierzów???

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Opublikowano

W koncu udało się rozwiązać problem!

Przepływomierz jest jednak w porządku a wszylkie zaburzenia w pracy silnika powodował mikser do gazu!!!!! :duh:

Schemat: Filtr powietrza -> mikser -> przepływomierz -> antyboom -> przepustnica

Mój mikser ma średnicę zaledwie 3cm :jawdrop: co powoduje zwiększenie prędkosci przepływu i złe odczyty na przepływomierzu. Jak zdjąłem puszke filtru powietrza z zamontowanym w nim mikserem problem całkowicie zniknął :mrgreen: Teraz pozostaje mi albo zmienic mikser na większy albo umiejscowic go za między przepływką a antyboomem , tylko czy sie tam zmieści :?

Opublikowano

zastosuj mikser nakladany na przepustnice. Koszt koło 50 zł. A jezeli chodzi o srednice to 32, 34 mm to normalan srednica miksera, ja taka mam i sprawuje sie dobrze. Zaduzo srednica moze powodowac zla prace na niskich obrotach natomiast na wysokich bedzie pracował dobrze. Ale twoj jest dobry (srednica) nalezy tylko kupic mikser na przepustnice i problem rozwiązany.

Tylko ze w E36 jest dosc mało miejsca na taki mikser ale to juz mozesz jakos pokombinowac i tyle.

B-artek M-onika W-ojtuś (synek)

Skype: barto75 lub barto551

Moje byłe BMW http://www.bmww.webpark.pl/M5drive.gif Moje też byłe BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.