Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
siema panowie mam problem dotyczący stale świecących kierunków e90 wersja usa. gdziekolwiek bym się nie wybrał zaraz mnie miśki zatrzymują i problemy się zaczynają czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak wyłączyć te najdroższe migacze w polsce :D
Opublikowano
DZIĘKI ZA WIADOMOŚĆ ALE CHODZI MI BARDZIEJ O PRZEDNIE KIERUNKOWSKAZY BO Z TWOJEGO LINKU WIEM JAK ZROBIĆ TYŁ I ŚWIATŁA PRZECIWMGŁOWE, ALE JAK WYŁĄCZYĆ PRZEDNIE KIERUNKI ŻEBY NIE ŚWIECIŁY CAŁY CZAS NA ŻÓŁTO ZE ŚWIATŁAMI MIJANIA
Opublikowano

oj tam, oj tam, trzeba czytać ze zrozumieniem

mnie się otwiera dokładnie na poście w którym piszę co trzeba zrobić...

dokładnie 14 od początku :norty:

Opublikowano
oj tam, oj tam, trzeba czytać ze zrozumieniem

mnie się otwiera dokładnie na poście w którym piszę co trzeba zrobić...

dokładnie 14 od początku :norty:

Kolego z tego tematu który podałeś:

Ktoś z fejsem (jeżeli data produkcji auta do 03.2007 wystarczy ten tańszy, od 04.2007 ten droższy) i NCS'em w module FRM, odszukujemy SIDEMARKER_US, zmieniamy z active na nicht_activ. Co i jak dokładnie w dziale "Diagnoza komputerowa"

Chodzi mi o to jeśli jest to możliwe byś naprowadził mnie na ten temat w "Diagnoza komputerowa" jak krok po kroku wejść do modułu świateł w E90 mam samochód z końca 2005 roku i czy odczyt z modułu przeprowadza się podobnie jak w E46 po lifcie czy jest to bardzo skomplikowane, bo powiem szczerze że coś mnie bierze z tym świeceniem kierunków, napisz czy ktoś mniej doświadczony może coś uwalić w module i co może się stać złego bo chyba modułu nie uwalę.

Pozdrawiam Łukasz.

Opublikowano

Co do czerwonych lamp z tylu podobno pomaga wsadzenie zielonych zarowek wtedy daje to pomaranczowy kolor lub takiej zielonej szybki.

 

Sent from my GT540 using Tapatalk

Opublikowano

Chodzi mi o to jeśli jest to możliwe byś naprowadził mnie na ten temat w "Diagnoza komputerowa" jak krok po kroku wejść do modułu świateł w E90 mam samochód z końca 2005 roku i czy odczyt z modułu przeprowadza się podobnie jak w E46 po lifcie czy jest to bardzo skomplikowane, bo powiem szczerze że coś mnie bierze z tym świeceniem kierunków, napisz czy ktoś mniej doświadczony może coś uwalić w module i co może się stać złego bo chyba modułu nie uwalę.

Pozdrawiam Łukasz.

 

Tu masz linka co i jak trzeba zrobić na przykładzie DRL, tylko że ty zmieniasz ścieżkę podaną w linku przez mienczyslaw2 w module FRM. Robisz tak samo jak w e46 tylko wybierasz w NCS-ie model e89

Pierwsza metoda programowania

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=73650

Druga ostatni post

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=73650&start=580

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=dsc0230kopiay.jpg&res=landing

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=15&t=160396 Czyszczenie parownika

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=160013 MOJE E-90 skradziona

Opublikowano

Jak jest w e46 to nie mam pojęcia ale skoro argentorat mówi, że jest tak samo to pewnie jest :D

Jeżeli nie uda Ci się sposobami przez niego podanymi to spróbuj tymi:

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=451145&highlight=water+pump

Jest troszkę czytania a jak nie znasz języka to google tłumacz i naprzód...

Piszę to dlatego, że mie nie chciały chodzić NCS'y pobrane z naszego forum, dopiero pobrany z linku śmignął i wszystko poszło.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.