Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zaczyna się okres zimowy.. i już mam problem.. mianowicie.. gdy włączę dmuchawę na przednią szybę to działa mi tylko od strony kierowcy czyt. nie jest zaparowana, a od strony pasażera mam zaparowaną, no może na wysokość wycieraczki jest odparowana.

Co może być przyczyną - proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam!

BMW E91 ( 16.01.2008 ); N43B20 A
Opublikowano

Kiedyś miałem Opla Omegę, bolączką tych samochodów są właśnie parujące szyby. Parowały mi nawet podczas małego deszczu, a w zimie były białe jak mleko. Radziłbym Ci:

1.Umyj od środka porządnie szyby jakimś środkiem do szyb z alkoholem (żeby odtłuścił szyby) no i staraj się nie dotykać ich palcami itd.

2.Sprawdź/zmień filtr kabinowy.

3.Sprawdź nagrzewnicę, być może przecieka.

4.Wsadź do samochodu dywaniki gumowe, żeby woda z butów nie wsiąkała w materiał.

5.Sprawdź czy nigdzie w aucie nie masz wilgoci (np. dziura w podłodze, pęknięta jakaś uszczelka drzwi przez którą dostaje się woda itp.

 

To chyba tyle, jak coś sobie przypomnę to napiszę. Pozdrawiam

Brokatrot Metallic
Opublikowano
Witam.

Zaczyna się okres zimowy.. i już mam problem.. mianowicie.. gdy włączę dmuchawę na przednią szybę to działa mi tylko od strony kierowcy czyt. nie jest zaparowana, a od strony pasażera mam zaparowaną, no może na wysokość wycieraczki jest odparowana.

Co może być przyczyną - proszę o pomoc.

 

Pozdrawiam!

A ogrzewanie dziala po stronie pasazera??

Opublikowano
Kiedyś miałem Opla Omegę, bolączką tych samochodów są właśnie parujące szyby. Parowały mi nawet podczas małego deszczu

No wlasnie u mnie tak jest, bez klimatyzacji to jak ciuciu babka.

Opublikowano
Moim zdaniem nie otwiera się do końca klapka rozdziału powietrza na szybę po stronie pasażera -ciężki temat, do naprawy trzeba zdjąć deskę.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

W starym aucie kiedyś przychodzi moment że nagrzewnica wyzionie ducha, i wygląda na to że tak jest u ciebie. Roboty przy tym jest sporo w zależności od typu nagrzewnicy a jest ich chyba trzy rodzaje. Po VINie dojdziesz jaką masz. Ja u siebie niedawno z tym walczyłem, mam nagrzewnice Valeo i udało mi się dostac nową oryginalną w dobrej cenie. Do tego jeszcze oringi albo z ASO albo sam dobierasz, ja sam dobierałem i jest szczelnie.

JAk nie będziesz tego robił długo to cały płyn będzie ci leciał pod dywany i podłoga ci zacznie gnic.

Powodzenia w naprawie.

Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.