Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam .

Jestem tu nowy i mam wazne pytanie . Troche majsterkuje przy samochodach aczkolwiek mam pytanie .

W mojej e34 530i R6 benz+ Gaz był pekniety jeden konik ,a więc postanowiłem go wymienic za czym idzie zwalanie głowicy ,robienie uszczelki.

Wszystko zlozone do kupy .Zawory wyregulowane na zimnym silniku wszystkie po 0.25.

a teraz tak jak jest silnik zimny to chodzi jak pszczulka a jak sie rozgrzeje to klekocza troszkie koniki;/

spuscilem caly plyn z chlodnicy i teraz jak zalalem nowy ciezko jest go strasznie odpowietrycz . zna ktos moze prosty i szybki sposob na szybkie odpowietrzenie ukladu ?

i jeszcze jedno pytanko .

na termostacie sa 3 czujniki i ja własnie nie pamietam czy mialem 3 wtyczki do 3 czy 2 wtyczki a jednej brakowalo;/

powiedzcie mi do czego sluza te 3 czujniki prawdopodobnieniebieski , bialy , czarny ....

Pomocy....

Opublikowano
no ok ale ja własnie nie wiem czy termostat mam otwarty poniewaz mam podlączone tylko dwa czujniki z 3...i nie wiem do mczego jest ten trzeci ? a trzeci to srodkowy z biala końcówka...
Opublikowano

masz M30 a w tym silniku luz zaworowy wynosi 0.35!! to co masz obecnie jest dobre w m20, tutaj to za mało

 

odpowietrzanie m30 to prosta sprawa, musisz tylko odkręcić odpowietrznik w obudowie termostatu, lejesz płyn aż zacznie się przelewać, zapalasz nagrzewasz, studzisz, dolewasz i jest okej, aha no i ogrzewanie cały czas ma być włączone

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.