Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

możliwe ze ktos przed tobą wymieniał amorki lub spręzyny i popieprzył kąty na macpersonie

 

sprawdz tez ilosc płynu we wspomaganiu i czy na maxa jak skrecisz gdzies nie wyciska płyn, nie ma wtedy siły na powrót spowrotem

 

ostatnia opcja trafiona mocno końcówka drązka kierwoniczego przez złe wypośrodkowanie przekładni kierowniczej( za bardzo ją wypycha i klinuje sie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.