Skocz do zawartości

MaRyS

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318

Osiągnięcia MaRyS

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja nic nie robiłem, samochód mam od miesiąca.
  2. Co może być przyczyną takiego zachowania jak w temacie ? BMW E46 318.
  3. Było trza ciąć w prawo ze środkowego pasa, jest ryzyko, jest zabawa :P
  4. W google nic nie wyczytałem. bober86 wiem ze nożny jest hydrauliczny a ręczny na linkę ale chciałem się dowiedzieć jak dokładnie działa ten ręczny.
  5. Mechanik wyciągnął termostat by on nie otwierał bodajże dużego obiegu i samochód się grzał a po jego wyjęciu było o wiele lepiej. Na moje oko oleju jest dość. Mógł byś mi zaznaczyć na jakimś zdjęciu miarki oleju ( bagnetu ) ile powinno być oleju ? Jak sprawdzić czy nie ma zwarcia ? Jeszcze jedno, po przejechaniu wczoraj tych 10-15km kontrolka oleju jak już pisałem się zapaliła a jak wyłączyłem silnik kontrolka dalej się paliła, zgasła dopiero po włączeniu i wyłączeniu zapłonu ( nie wiem czy to istotne ale pisze ).
  6. Czyli hamulec ręczny to hamulec bębnowy ? Możesz mi to wytłumaczyć krok po kroku ? ( jak chłop krowie na rowie :D )
  7. Mogli byście mi powiedzieć jak to się dzieje, że hamując hamulcem ręcznym naciągamy linkę a szczęki zaciskane są pompą ? Tam jest jakaś dodatkowa pompa i naciągając linkę ręcznego ( ręczny ) wprawiamy w ruch tłok pompy która tłoczy płyn do zacisku ? Może mi ktoś to wytłumaczyć ?
  8. Miałem taki problem z moim BMW że jechałem nawet krótki kawałek i w aucie bardzo szybko rozgrzewał się silnik i zapalała się żółta kontrolka oleju. Pojechałem do mechanika który powiedział że albo termostat albo pompa wody. Na pierwszy rzut wyciągnął termostat i samochód się nie grzał, po ok. 4 dniach tj. dzisiaj przejechałem nim jakieś 10-15km i znów zapaliła się żółta kontrolka oleju. Termometr na desce rozdzielczej miał wskazówkę w pionowej pozycji, silnika nie dotykałem więc nie wiem czy był gorący. Co to może być ? Oleju ma dobra ilość. https://picasaweb.google.com/110502454351587127243/BMWE46?authkey=Gv1sRgCJjP0r-M_InuywE#5664554096215468834 Dorysowałem na obrazku jak była ustawiona wskazówka czerwona linią.
  9. Wkleiłem na poxilinę, dzięki panowie.
  10. Mam problem z roletką w E46 138, mianowicie gdy otwieram szyber dach roletka przesuwa się elegancko razem z nim lecz z tego co zauważyłem za bardzo wsuwa się w tylną część dachu. Kolega mówił mi że gdy zamknę szyberdach roletka powinna się lekko wysunąć bym mógł włożyć palec w uchwyt i sobie ją zamknąć ( nie wiem czy to prawda ), natomiast kiedy zamykam szyber dach roletka ani drgnie, jest wciśnięta w tylną część dachu i trudno włożyć palec pomiędzy nią a dach by ją złapać i zamknąć. Zauważyłem też że ona chyba nie "idzie" po prowadnicach bo strasznie lata na boki. Pomożecie coś ? Jeżeli coś źle napisałem to sorki ...
  11. Dzięki panowie, jutro wkleję to na poxilinę :P
  12. A dało by to jakoś inaczej przymocować ? Nie chcę kupować nowej gałki.
  13. Mam BMW 318 E46. Problem w tym ze gałka biegów ( element który trzymamy przy zmianie biegów ) wyjmuje się z łatwością. Jest to niebezpieczne bo zdarza się nawet w czasie jazdy. Po nałożeniu gałki na "pręt " jest ok 0,8cm luzu. Do gałki poprzedni właściciel nakładł jakiś szmatek. Pomożecie wyeliminować mi tą wadę ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.