Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam taki problem w bmw e46 z silnikiem n42 poj 1796 115km ,przebieg 175 tyś,że co 30 ,40 dni pada mi cewka, na 2 cylindrze,przepala ją, na górnej częśći jakby 2 blaszaki czymś zalane ,przepalanie zaczyna się, z pod nakładki gumowej idzie w dół 3,4 cm ,elektryk powiedział, że komp do wymiany, czy ktoś się z tym spotkał ,dodam ze mam elpg.jeżdze 80 km dziennie,wcześniej tego nie było.
Opublikowano
Witam, widze że nikt nie wie co to jest ,dla pomocy dodaje fotki tych cewek przepalonych na 2 cylindrze widać ze przepalenie idzie z góry cewki na dół,z dwóch stron http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7ba377616a5a962b.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9bd58addb96e597.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5323c6c7900da52e.html
Opublikowano

Ciekawie to wygląda, widzę że to cewki Bremi, zakładałeś nowe czy używki ?

Ta cewka wygląda jak by była rozgrzana do czerwoności, dlatego wypaliło lakier zabezpieczający albo dostaje Ci się od góry woda i wszystko się gotuje.

Gniazda świec masz suche i czyste ?? Próbowałeś założyć cewkę Bosha ?

Jak kolega wyżej zapytał czy jakieś inne objawy po wymianie cewki są ? czy silnik pracuje poprawnie ?

I jeszcze jedno wymieniłeś świecę na tym cylindrze ?? Najlepiej na Bosha a nie NGK ?

W sumie to faktycznie może wyglądać że komputer podaje cały czas stałe napięcie na cewkę a nie impulsowo i dlatego cewka się gotuje. Nie wiem jak wygląda końcówka sterująca w komputerze, jeżeli to są pojedyncze tranzystory to jak jeden padł to można bez większych trudności wymienić, gorzej jak jest jakaś hybryda albo problem jest jeszcze przed końcówką mocy.

Możesz mieć też gdzieś zwarcie na przewodzie zasilającym cewkę.

Opublikowano
Jeśli to cewki Bremi, to nie ma się czemu dziwić. było już o tym pisane. Założyć trzeba Era lub Bosch. Ja po wymianie na Bremi przejechałem 25 km.
Opublikowano
Cewki wymieniłem na era ,były wczesniej beru ale mi się przepaliła jedna i wymieniłem na era i tez sie przepaliła jaką bym nie dał dzieje się to samo,auto chodzi normalnie ale jak ta blaszka się przepali do końca to jest problrm z początkowym odpaleniem chodzi jak traktor, auto jakby było słabsze i więcej pali o 1 litr benzyny ,albo gazu,jak komp to jak to sprawdzić podłanczam inpa i błedów silnika niema poza tym że czasami łapie błąd czasów wytrysków ale to przez lpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.