Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
witam. mam problem z którym już od dłuższego czasu walczę i nie mogę go w żaden sposób rozwiązać. przeszukałem juz tyle stron z opisami i nic nie mogę zrobić. jestem szczęśliwym posiadaczem e36 328i rok 96 M52B28 i mój problem polega na tym że abs działa normalnie a asc nie dziala, z tego co wiem mam też szpere i tempomat które działają normalnie, silniczek od przepustnicy prze zapłonie porusza się lecz przycisk od asc nie reaguje, nie świeci mi sie też kontrolka od asc przy odpaleniu silnika ale to juz od dawna tak bylo nawet jak asc działało. wielka prośba do użytkowników forum może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. z góry dziękuję za wszystkie wskazówki. pozdrawiam Edytowane przez vincent-82
Opublikowano
raczej nie mam ast+t bo z tego co czytałem to jak była szpera to asc+t nie było montowane przy przycisku do włączania mam tylko napisane asc. a jezeli jest asc+t to jaka jest różnica w moim problemie albo gdzie zlokalizować usterkę?
Opublikowano
z żarówką to jest tak że jest wymieniona i też nie świeci, w tamtym roku jak asc działało to żarówka mimo tego że była wymieniona to też się nie świeciła, podłączałem inne liczniki i też żarówka nie świeci no ale asc działało na 100% mimo niedziałającej żarówki w tamtym roku, już co mogłem sam sprawdzić to sprawdziłem. piszą ludzie na forum że to może być wina czujnika abs no ale wtedy abs by nie działał a sprawdziłem że działa abs
Opublikowano

Podłączałeś komputer?jakie błędy.Moim zdaniem problem leży w sterowniku.Jest on zintegrowany z abs.To że abs działa nie oznacza ,że sterownik jest dobry.Asc jest rozszerzeniem abs i korzysta z tych samych podzespołów (czujników).Nie ma możliwości by przy uszkodzonym abs działał asc,ale odwrotnie tak.

By dowiedzieć się czy masz ASC+t,oraz nie dokładaną szperę rozkoduje VIN.Jeśli by by się okazało że to ASC+T i dokładana szpera to może być grzebane w sterowniku.Na wyłączniku jest zawsze napisane ASC.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Podłącze się do tematu bo problem także dotyczy ASC a mianowicie kiedy doprowadzę do zadziałania systemu czyli zerwę przyczepność to zapala się kontrolka ASC i już nie gaśnie jakby system się juz wyłączył, nieda się już tego włączyć przyciskiem podczas jazdy, natomiast po ponownym odpaleniu auta kontrolka się już nie świeci a system czuwa znowu do pierwszego zerwania przyczepności.
Opublikowano
Planuje zakupić jakiś kabel z oprogramowaniem żeby mieć wszystko pod ręką więc wtedy może będę wiedział wiecej,póki co zapytałem może to jakaś typowa usterka, gdyby to miało jakieś znaczenie to mam ASC+T, pozdawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.