@yeti19 nie myślałem o tym, bo nie znam tematu ale raczej nie ma tego w planach Wydech w 325i jest na pewno bardziej przytkany niż 330i ale może z 260KM wyskoczy, to będę b.zadowolony.
@KucaQ
Z całym szacunkiem, ale chyba nie do końca wiesz, o czym piszesz. N53 ma bezpośredni wtrysk przy stopniu sprężania 12:1. W katalogach BMW wyraźnie jest napisane: zalecane Super Plus 98 ROZ, a 95 tylko jako minimum awaryjne. Na Pb98 silnik ma lepszą ochronę przed spalaniem stukowym, lepiej reaguje na gaz, płynniej pracuje i wiesz mi, że to czuć. Do tego mniejszy nagar w silniku, zwłaszcza przy jeździe miejskiej.
Co do 'uszlachetniaczy szkodliwych dla HPFP i wtrysków' – brzmi jak bajka z forów tuningowych z 2008 roku. Nowoczesne paliwa premium (Shell V-Power, BP Ultimate, Orlen 98) są tworzone właśnie z myślą o silnikach takich jak N53 i zawierają dodatki czyszczące, nie niszczące. Większe ryzyko to właśnie 95-tka z lewej stacji, a nie markowa Pb98.
Także zanim następnym razem będziesz zniechęcał ludzi do tankowania lepszego paliwa do wysokoobrotowego silnika z bezpośrednim wtryskiem, to polecam zerknąć do TIS-a albo ETK.