Skocz do zawartości

Wiczyn

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wiczyn

  • Urodziny 18.01.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    645 E63 2004r
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia Wiczyn

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany urwały się klapki w kolektorze.
  2. Widziałem to na schemacie ale trochę mnie zmyliła nazwa. Sprawdzę jeszcze czy mój czasem nie ma jakiś uszkodzeń ale chyba nie ma innej opcji niż wymiana na nowy. Z tego co widzę ludzie nazywają to nastawnik kolektora lub sterownik kolektora pytanie tylko dlaczego błędy dotyczą DISA?
  3. Witam silnik 4,4 rok produkcji 2004 mam spory problem z falującymi obrotami. Auto posiada wracające błędy: -2820 Fehler DIsa -2821 Disa Temperaturwarnschwelle -2760 sekundaerluftsystem -2761 sekundaerluftsystem bank 2 całość awarii objawia się głównie falującymi obrotami oraz brakiem mocy od dołu auto nie przyśpiesza tak jak powinno na niskich obrotach. Po skasowaniu błędów silnik chodzi i jedzie idealnie ,aż do powrotu błędów. Po ziemie robiłem serwis gdzie wymieniłem(wszystko oczywiście na nowe): -świece cewki, -przepływkę -czujniki położenia wałków. Problem wydaję mi się oczywisty - zawór Disa ale chciałbym jeszcze się upewnić przed zdejmowaniem kolektora(bo z tego co czytałem jest gdzieś tam ukryty) Nie mogę również odnaleźć zaworu Disa w reolem jakoś to się inaczej nazywa?Liczę również na jakieś wskazówki dotyczące ewentualnego zdejmowania kolektora robiłem to kilkukrotnie w m62b44 więc myślę ,że nie powinno być wielkiego problemu.
  4. Ok, dziękuję Ci bardzo za pomoc! Zaraz zabieram się za wybieranie opon.
  5. Przyznam się do błędu wynikającego z lenistwa wczoraj sprawdziłem tylko jedną felgę a okazało się ze para jest tak jak pisałem 9,5J a druga para 8,5j jak się domyślam te 8,5j sa węższe i nadają się na przód?pytanie jaka do nich opona?
  6. 9.50Jx19 Chodzi mi konkretnie o jedną rzecz, w poprzednim aucie e39(v8) miałem problem z niedziałającą kontrolą trakcji przez opony. Różniły się wysokością jak dobrze pamiętam o 10 albo 15 jedne były 255/30/18 ,drugie 235/40/18, są to wartości przykładowe bo nie pamiętam już dokładnie jaka tam była różnica. Po zmianie na równe problem ustał. Dlatego chciałbym uniknąć podobnego problemu. Zastanawiam się też po poczytaniu forum ,czy jest sens kupować opony o tak niskim profilu jak 30? Z autem mam ogromny problem z "spowalniaczami"oraz jakimkolwiek najazdem- ocieram podwoziem(auto obniżone o 3cm), a jak zamontuję oponę o tak niskim profilu, to prześwit może wiele się nie podnieść( aktualnie mam 245/45/17 - wiem 17 to nieporozumienie w 6er, ale taką kupiłem).
  7. Witam, mam pytanie czy będą pasować opony na felgi(et przód 15 tył 18) Przód : 245/30/19 (czy mogę użyć takich opon czy lepiej kupić 245/35/19?) Tył : 285/30/19
  8. Witam, proszę o pomoc z rozszyfrowaniem błędu Auto: BMW e39 540iA 96r. Po naduszeniu przycisku tempomatu na desce zapala się kontrolka lecz nic nie działa. Z kierownicy nie ma możliwości włączyć tempomatu w ogóle nie reaguje na przyciski. Impa pokazuje tylko ten jeden błąd po skasowaniu wraca można powiedzieć ,że od razu. 17 actuator over max. shut off time Czy ktoś był by wstanie powiedzieć czego dotyczy ten błąd gdzie szukać usterki?.
  9. Problem rozwiązany faktycznie wadliwa była instalacja LPG a dokładniej jej wtryski. Po wymianie wtrysków gazu oraz wyczyszczeniu cewek efekt świetny spalanie spadło o ok 4 litry błędów brak auto przyspiesza i ciągnie od dołu zdecydowanie lepiej. Znowu V daje uśmiech na twarzy Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
  10. W takim razie zacznę od sprawdzenia dokładnie instalacji lpg jeśli problem się rozwiąże dam znać. Dziękuje za rady po długim weekendzie wybieram się do gazownika. Pozdrawiam
  11. Witam mam problem z moim autem komputer wywala następujące błędy( Sprawdzane INPA): E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 10/19/14 19:39:24 ECU: DM528DS0 JobStatus: OKAY Variant: DM528DS0------------------------------------------------------------- RESULT: 4 errors in error memory !------------------------------------------------------------- 139 Output thermostat Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Engine speed 80.00 rpm Engine temperature 86.25 degrees C Speed 0.00 km/h Fehler aufgetreten vor 9.40 h Hexcode=8B444440FF43012802B3007E00FEFEFE 0.00 [HEX] Signal incorrect Error present Static error------------------------------------------------------------- 34 Lambda regulator-Adaption multiplikativ OBDII Error !! Error frequency : 2 Logistic counter: 40 Engine speed 1680.00 rpm Load signal 3.90 ms Intake air temperature 19.50 degrees C Fehler aufgetreten vor 9.00 h Hexcode=22D15140FF4302282A4E5A8200295563 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Sporadic error------------------------------------------------------------- 26 Lambda regulator-Adaption multiplikativ OBDII Error !! Error frequency : 2 Logistic counter: 40 Engine speed 1680.00 rpm Load signal 3.90 ms Intake air temperature 19.50 degrees C Fehler aufgetreten vor 9.00 h Hexcode=1AD15140FF4302282A4E5A8200295563 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Sporadic error------------------------------------------------------------- 35 Lambda regulator-Adaption QL additiv OBDII Error !! Error frequency : 8 Logistic counter: 40 Engine speed 560.00 rpm Load signal 1.65 ms Intake air temperature 23.25 degrees C Fehler aufgetreten vor 8.20 h Hexcode=23D1D140FF4308280E215F8A000E2569 0.00 [HEX] max value exceed axhaust relevant Error (after checkup MIL on) Error present Sporadic error ============================================================= O ile pierwszy błąd czujnika termostatu jest mi znany problem dotyczy trzech ostatnich ponieważ gdy się pojawią auto zauważalnie traci na mocy, po wykasowaniu wszystko wraca do normy i błędy znikają po odpaleniu i przejechaniu nie pojawiają się dopiero gdy pojeżdżę trochę np wczoraj kasowałem wieczorem następnego dnia rano jechałem do pracy i z powrotem (ok 30km) i dziś błędy wróciły. Wcześnie nie pojawiały się przez dwa dni np. Ciężko mi jest stwierdzić kiedy dokładnie wracają ponieważ po nagrzaniu też od razu się nie pojawiają. Domyślam się ,że są to błędy związane z Sondami lamba które to wymieniłem niecałe pól roku temu na nowe oryginalne boscha. Pozdrawiam
  12. Witam jestem posiadaczem bmw e39 z silnikiem m62b44 rocznik 96 automat auto z gazem. Mam problem z brakiem mocy w aucie słychać ,że nie pali na wszystkie cylindry oraz faluje na wolnych obrotach. Na gazie i benzynie podobne objawy w tym ,że na gazie troszkę gorzej to wygląda. 2 miesiące temu na trasie auto zaczęło mi się przegrzewać od razu widząc problem zjechałem na bok płyn chłodzący wydostał się zaworem bezpieczeństwa przez korek. Pierwsze podejrzenie uszczelka pod głowicą mając to na uwadze nie odpalałem więcej i wróciłem na lawecie. Po powrocie samochód stał pół tora miesiąca pod domem zupełnie nie ruszany a ja zbierałem pieniądze na naprawę. Ostatnio znajomy mechanik zabrał się za demontażu podczas tego trafili na uszkodzoną pompę wody(była nie szczelna i połamana) po oględzinach stwierdzili ,że warto spróbować wymienić pompę bo może wcale to nie jest wina uszczelki i tak zrobiłem. Wczoraj auto zostało złożone do kupy i faktycznie się nie grzeje temperaturę trzyma idealną lecz powstał problem z mocą auta bardzo słabo wkręca się na obroty wolno przyśpiesza, szarpie przy wolnej jeździe, falują obroty i ewidentnie nie pali na któreś cylindry. Dziś pojechałem podpiąć się pod komputer (spodziewałem się problemu z cewkami i ich błędów) po skanowaniu okazało się ,że wszystko jest dobrze brak błędów. Jutro auto wraca do mechaników będą sprawdzać cewki, oraz czy widać po świecach które to cylindry szwankują. Moje Pytanie do was gdzie jeszcze szukać problemów? P.S 4 miesiące temu miałem dość podobny problem(tylko objawy były zdecydowanie mniejsze) na kompie pojawiały się błędy wypadania zapłonów(nie pamiętam dokładnie których) i świec lambda wtedy wymiana świec i sond załatwiła sprawę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.