Skocz do zawartości

DaVid703

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 525D xDrive rok: 2012 silnik N47 218KM Sedan
    F07 530d 2011 silnik N57 245KM

Osiągnięcia DaVid703

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Jednak klamka robiła zwarcie i wywaliło bezpiecznik. Wybaczcie za zamieszanie, temat do zamknięcia.
  2. Witam Niedawno została zakupiona przeze mnie F07 530d i krótko po zakupie wyskoczyła mi cała masa komunikatów i kontrolek na zegarach a mianowicie: - kontrolki ABS, kontroli trakcji, układu kierowniczego oraz poduszek powietrznych - komunikat o ograniczonym działaniu pasywnego systemu bezpieczeństwa - komunikat o awarii układu napędowego i ograniczeniu mocy po podłączeniu ISTA brak komunikacji ze sterownikiem DSC a w wielu innych modułach zapisane błędy a dokładnie 83 nie pokazuje prędkości w czasie jazdy na zegarach :cry: dodam jeszcze że sprawdziłem bezpieczniki i wszystkie odpowiedzialne za DSC i ABS są ok a moduł SZL jako jeden z niewielu nie posiada ani jednego błędu i czujnik kąta skrętu i przyspieszenia skrętu działa prawidłowo. Poniżej zamieszczam zdjęcia z listą błędów z ISTA może ktoś z was ma jakieś pomysły co to może być? https://imagizer.imageshack.com/img923/8638/XyZpRZ.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/8702/8AkkmT.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/9317/4LOeaf.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/3317/d3KBft.jpg https://imagizer.imageshack.com/img922/8744/gWYHhq.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/6927/Co0pBg.jpg https://imagizer.imageshack.com/img923/3386/6Bypem.jpg Z góry dziękuję za pomoc.
  3. Czasami mi silnik poszarpuje ale to raz na jakiś czas oraz jak jadę na 1,5 tys. obr. pod górkę to mam wrażenie że silnik strasznie klekocze. Jak dodam gazu stojąc w miejscu do 1,5 tys. obr to jest ok. No jutro skasuje adaptacje i zobaczę czy coś się zmieniło i dam znać. Edit: Niestety po kilku dniach od resetu korekt nić się nie zmieniło więc pojechałem do serwisu który robił mi regeneracje wtrysków i mechanik po przejechaniu się ze mną krótkiego odcinka potwierdził że coś jest nie tak z wtryskami dzisiaj odstawiłem auto do zrobienia mają potwierdzić to jak coś to dam znać jak to się skończyło. Edit 2: Wtrysk był uszkodzony, przeprowadzona została ponowna regeneracja w ramach reklamacji i już wszystko jest ok. :) Pozdrawiam
  4. Witam Moje auto to e39 530d 184 KM niecały rok temu miałem regenerowane wtryski dzisiaj jak patrzyłem korekty to wyszło mi takie coś jak na zdjęciu które załączam Moje pytanie to czy te wtryski po tym co tu widać są w dobrym stanie czy coś jest nie tak? Z niecierpliwością czekam na odpowiedzi bo jeszcze mam gwarancje i jak coś to będę reklamował. Pozdrawiam http://iv.pl/images/29797339507561555339.jpg
  5. No jak to mówią, co się zwlecze nie uciecze he he :)
  6. Witam Problem rozwiązany, wczoraj miałem przeczyścić elektrozawory i sprawdzić uszczelnienia w nich czy przypadkiem nie sparciały i jak zacząłem się do nich dobierać zobaczyłem że są źle podłączone. Przewód idący od webasto zamiast być wpięty na swoje miejsce to był wpięty do króćca idącego do lewej nagrzewnicy, a przewód który powinien iść do lewej nagrzewnicy był wpięty na miejsce przewodu idącego z webasto. Po prostu były zamienione miejscami. Teraz wszystko jest na swoim miejscu i ogrzewanie działa tak jak powinno. Pozdrawiam wszystkich oraz dziękuje za rady. :D
  7. he he no trochę mi się przeciągnęło z tym odłączaniem tych elektrozaworów. Po odłączeniu ich z kratek nawiewu zaczyna grzać jak w piekle :twisted: nawet przy jeździe z obrotami silnika powyżej 2 tys obrotów tak więc pompa wody raczej odpada. Podłączałem także komputer gdzie mam pokazane kiedy idzie impuls na zawory i na komputerze pokazuje że powyżej 2 tys. obrotów klimatronik daje sygnał na zawory lecz trzymając rękę na zaworach (bolało bo gorące strasznie) kiedy jestem na obrotach od jałowego do 1990 obr zawory ewidentnie pukają tak wiec działają a powyżej 2000 obr. następuje cisza ze strony zaworów mimo że komputer pokazuje że sygnał do nich idzie. No ale z drugiej strony co powoduje że na obrotach powyżej 2 tys. elektrozawory przestają działać? i dlaczego tylko w pozycji zamkniętej. kupiłem już uszczelki na allegro jako że miałem sporo czasu od ostatniego posta i w sobotę będę czyścił elektrozawory zobaczymy czy pomoże chociaż wydaje mi się że jak by były walnięte to na niskich obrotach też by były cyrki. Wina sterownia to chyba nie jest bo na 3 panelach jest tak samo.
  8. Męczę się męczę z tą dmuchawą i ostatnio na trasie zauważyłem że to nie o prędkość samochodu chodzi tylko o obroty. Jak przekraczam 2 tysiące obrotów to zaczyna mi wiać zimnym powietrzem a kiedy zejdę poniżej znowu wraca wszystko do normy wiec to chyba nie jest wina termostatu, z drugiej strony jak by pompa wody była walnięta to chyba raczej by na wysokich grzało a na niskich by było zimno a u mnie jest na odwrót.
  9. Na początku sprawdzę te elektrozawory tak jak mówisz a powiedz mi jeżeli chodzi o 2 pkt. to o która pompę wody tobie chodzi bo z tego co wyczytałem u mnie są dwie jedna od całego obiegu w silniku napędzana paskiem klinowym a druga w nadkolu od strony kierowcy. Jak mam sprawdzić czy ta pompa wody jest wystarczająco wydajna? jest jakiś mało inwazyjny sposób na sprawdzenie tego? A może da się to sprawdzić z komputera jakie daje ciśnienie?
  10. Tak się własnie zastanawiałem czy jest to związane z układem elektrycznym lub sterownikiem klimatronika czy może coś z układem chłodzenia że przy dużej prędkości wychładza silnik i płyn chłodzący ale z drugiej strony wtedy taka zmiana temperatury powietrza z dmuchawy nie była by taka szybka a u mnie dzieje się to prawie od razu. Tak wiec sam już nie wiem.
  11. Witam Mam problem z klimatronikiem już od bardzo dawna ale dopiero teraz zdecydowałem się do was napisać ponieważ sam sobie chyba z tym nie poradzę. Problem polega na tym że kiedy jadę samochodem powyżej 120 km/h nagle powietrze lecące z dmuchawy zaczyna być zimne. Na początku myślałem że to problem z panelem klimatronika ale zmieniałem już dwa razy za każdym razem na inny panel klimatronika i ciągle dzieje się to samo. kiedy jadę poniżej 120 i ustawie żeby grzało na wysoka temperaturę to nie ma problemu a kiedy przyspieszam i przekroczę 120 bardzo szybko niemalże od razu powietrze z dmuchawy robi się zimne. Nie mam pojęcia co to może być bardzo proszę o pomoc bo ten problem nie daje mi już spać. Z góry za pomoc serdecznie dziękuje i czekam na odpowiedzi z niecierpliwością. Pozdrawiam
  12. Witam , serdecznie bardzo bym prosił o rozkodowanie mojego numeru VIN bo podejrzewam że kilka rzeczy się pozmieniało od czasu wyjechania z fabryki. Pozdrawiam Mój win to: WBADL71000GM89651
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.