Skocz do zawartości

darosso

Zarejestrowani
  • Postów

    277
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana darosso w dniu 18 Sierpnia

Użytkownicy przyznają darosso punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F31 320i
    G20 M340i LCI

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia darosso

  1. Chiński rynek też czeka korekta. W ciągu najbliższych kilku lat połowa chińskich marek nie wytrzyma konkurencji. Rynek musi ochłonąć. Kupowanie chińskiego auta to teraz rochę loteria, bo jak ktoś będzie chciał po 5 latach sprzedać chińczyka (gdy któraś z marek już nie będzie istniała) to chyba za 20% wartości początkowej.
  2. Miałeś na myśli nie +- 1,0 mm, a 1%?
  3. Przy odprawie przedserwisowej w apce można zaznaczyć opcję o rezygnacji z mycia. Nie wiem jak jest w innych serwisach ASO.
  4. Dostałem od zaufanego detailera zawieszkę z napisem coś w tym stylu "Auto oklejone folią PPF. Proszę nie myć auta". I zawieszam na lusterku gdy oddaję auto do serwisu. Wolę myć sam w domu.
  5. Jak naradzie serwis OK. Nadal mają wymiany oleju w silniku dla M340 w promocyjnej cenie 699 zł brutto jakby kogoś to interesowało.
  6. W niechlubnym silniku N20 wymiana rozrządu jest zalecana dopiero po 100 000 km, a co dopiero dopracowany B58. W ogóle bym się nie martwił do 200 000 km. Dodatkowo w USA interwały olejowe są krótsze co bardzo ogranicza ryzyko problemów z rozrządem.
  7. Ja zamawiałem montaż IGLA w Bawaria Motors w Warszawie. Koszt 3200 zł z robocizną.
  8. Pewnie już jesteś bardziej zorientowany. Te 796M Double Spoke są w rozmiarze (przód 225 i tył 255) ? Czy zawsze trzeba wyszczególniać przy zamówieniu, że na tył chce się mieć 255?
  9. Od nowego roku najprawdopodobniej będą nowe niższe limity amortyzacji na zakup auta na firmę. Zamiast 150k będzie tylko 100k. Więc kto planuje leasing niech nie czeka.
  10. Z tym "chrzczeniem" paliwa to nigdy nie wiadomo. Ja próbuję mitygować ryzyko w ten sposób, że nigdy nie tankuję na rezerwie i jadę na stację gdy mam pół baku. I staram się zamieniać stacje. Raz do pełna na BP, a następnym razem do pełna na Orlen.
  11. darosso

    Ubytek Oleju N20B20

    Mam ten silnik N20 w swojej F31. Silnik specjalnej troski. Wymieniam olej co 10 000 km od nowości. Od 100 000 km robię to sam. Obecny przebieg ponad 210 000. Nigdy nie dolewałem oleju między wymianami.
  12. Przy okazji wymiany oleju w skrzyni zapytaj się, albo poproś przed wymianą żeby zwrócili uwagę ile było na magnesach opiłków
  13. Ja miałem coś podobnego w modelu F30 ze skrzynią HP i raz się na to złapałem, a przyczyna u mnie była trywialna. Przy niedomkniętych drzwiach kierowcy po wrzuceniu biegu z pozycji P skrzynia automatycznie wracała do pozycji P. Dopiero domknięcie drzwi umożliwiało jazdę.
  14. Limit 150k faktycznie jest bolesny, ale przy malejących stopach procentowych to można byłoby się zastanowić nad większą kwotą wykupu. Wówczas kwota wykupu traktowana jest jako oddzielna transakcja i limit 150k liczony jest od nowa. Przynajmniej częściowa można byłoby ten limit 150k sobie powiększyć.
  15. Przeniosłem ją na lewą stronę w miejscu gdzie fabrycznie umiejscowiona była książka z instrukcją której nie potrzebuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.