koedzy mam problem z moim bmw e60 530d 218km Zawyża przepływomierz skutkuje to tym ze auto przy ostrzejszym przyspieszaniu kopci na czarno i muli go troche do 2 tyś - Na biegu jałowym w inpie wartość uzyskana jest średnio wyższa o ok 150-180 jednostek -w trakcie przyspieszania ta przewaga sie powieksza -cały czas ecu wyłapuje blad przepływki(za wysoka wartosc) -przepływka jest nowa oryg. bosch( na starej to samo, na innej ktora pozyczylem od kolegi z jedo e60 gdzie dziala w 100% dobrze dalej to samo) -kolektor tez podmieniałem od kolegi -turbo po regeneracji przed i po regeneracji ten sam problem -geometrii była tez sprawdzana -egr tez podmieniałem -dolot szczelny dzisiaj caly demontowałem łącznie z IC wszystko suche i bez uszkodzeń -wtryski sprawdzana na maszynie w warsztacie -seperator oleju nowy -zaworki od sterowania turbo zamieniałem miejscami z zaworkiem egr i nic -filtr powietrza nowy -kolektor kupilem tydzien temu nowy z klapkami bez poprawy Skończyly mi sie na ten moment pomysły cos przeoczyłem? może jakies sugestie ?