Skocz do zawartości

Cichowczyc

Zarejestrowani
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW F11 535xD

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Cichowczyc

  1. Z filmiku nic nie wynika. Brzmi zupełnie jak mój nie słysze cykania. Nie ma też zmiany obrotów.
  2. Można. Ja robiłem po wymianie poduszek. Podaje się wartości z miarki od dolnego rantu felgi do błotnika i jest równo. Znajdziesz na necie na pewno filmiki z tego.
  3. A gdzie ta klapka jest? Masz może taką wiedze?
  4. Nie zgadzam się z leciwością, mój ma tylko 7 lat! 😛 Ale fakt, nie jest to nowe a temperatury pod maską jak z piekła rodem. Wrócę, posprawdzam.
  5. Też mam ten błąd. Znaczy mi wyskoczył gdzieś w czerwcu raz przy przyspieszeniu, zniknął od razu. Wykasowałem go i powrócił niedawno podczas dłuższej trasy dwukrotnie ale też zniknął. Teraz nic nie zrobie ale jak wróce to będę się za to zabierał. Analizowałem też inne wątki w temacie i był jeden taki ciekawy, gość wymienił praktycznie większość tego układu (turbiny miał regenerowane, wszystkie czujniki, rureczki też nowe powsadzał). Na końcu okazało się że to przepływomierz był. Gdzieś też czytałem, że ktoś miał filtr powietrza zaklejony syfem. Ogólnie mówią, że trudno jednoznacznie to zdiagnozować trzeba po nitce do kłębka. Powodzenia.
  6. Kurczaki to od dołu trzeba podejść czy da radę od góry?? Wczoraj byłem na kanale sobie pooglądać auto, wydaje mi się, że widziałem ten numer 2. W kolorze czerwony/pomarańcz rurka. Ja mam 535d więc turbiny są dwie. z ciekawości ile teraz regeneracja turbo?
  7. Mógłbyś powiedzieć gdzie zdjąć ten dolot dokładnie i gdzie on jest? Mi się wydaje, że też troszkę wciąga mi oleju i tak samo mam wszędzie sucho. Podejrzewam turbinkę. Byłbyś mi w stanie wskazać jaką rurkę zdjąć żeby sprawdzić "dolot"? Pzdr.
  8. Hej, A coś już sprawdziłeś? Ja bym zaczął od błędów w ISTA, potem napięcie akumulatora w spoczynku i napięcie ładowania na alternatorze podczas jałowych obrotów. Z taką wiedzą można coś więcej pewnie będzie powiedzieć. Pzdr
  9. Cichowczyc

    Box dachowy BMW F10

    Na orginalnych mocowaniach z orginalnym box'em na pewno masz w specyfikacji podane maksymalne prędkości. Dodasz sobie 10-20kmh i pewnie wszystko będzie gites. Wszystko ponad to jest Twoim ryzykiem i odpowiedzialnością.
  10. Ja polerowałem. To była moja pierwsza w życiu zabawa w ogóle w polerowanie 🙂 . Zdjąłem dekory, nie rób tego na aucie jak nie masz doświadczenia. Demontaż jest dość banalny, jedynie ten dekor przy skrzyni jest przykręcony jedną śrubką. A potem normalnie jechałem maszyną i pastami polerskimi tak jak lakier na samochodzie. Jako, że nie miałem w ogóle wcześniej doświadczenia to efekt może nie był spektakularny. Nie wszystkie rysy zniknęły, ale ja z efektu byłem zadowolony. Była wyraźna poprawa.
  11. Jakby z odmą coś było nie tak to olej gdzieś by się przedostawał rozumiem? Mogę rozpiąć jakąś rurkę albo coś tylko nie mam pomysłu gdzie 🙂
  12. Tak, ja mam 3.0d więc weszło 7litrów. Było idealnie max na bagnecie i na komputerze. Po 5tys. zawsze weryfikuje i zonk mam teraz i ból głowy 🙂 (wcześniej nie monitorowałem bo auto mam od 20k ale miałem rorząd robiony i inne prace więc olej zmieniałem częściej).
  13. Dodam, że auto nie puszcza dymka, często go studze też po jeździe więc nie ma jakiś zapachów ani nic. Czy znacie jakieś typowe miejsca gdzie można byłoby szukać problemu we własnym zakresie? Bo wiadomo, że turbiny mogą puszczać, albo pierścienie, ale tego sam nie sprawdzę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.