Skocz do zawartości

KarlitoBregante

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia KarlitoBregante

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Potwierdzam !! :oops: Hej ja zgłębiałem ML-e zanim kupiłem E53. Jeździłem po komisach, ogłoszenia z alledrogo itp. Niestety 100% oglądanych aut a było ich około 20 miały niedoróbki, 90% wycieki z silnika, ze skrzyni, z napędów, 70% zardzewiałych, malowanych po crash-testach, pogięte itp. DRAMAT DRAMAT strychniny i ulepy, poza tym spore przebiegi, pocofane liczniki na porządku dziennym. Jeden się trafił to miał pomalowane wszystko łącznie z dachem prócz 1 błotnika, pogięta podłoga, opony nierówno zużyte a pan stwierdził że z 40k spuści 500 pln :mrgreen: Kolejny był każdy element zardzewiały nawet klapka wlewu paliwa :duh: Dałem sobie spokój, bo...obejrzałem i przejechałem się E53. Zero wycieków zero rdzy 2 el pomalowane i...kupiłem :P Może , może trafisz na jakiś przypadkowo zadbany egzemplarz ale nawet z 2005 roku to były straszne złomy. W DE z kolei cenowo średnio i spore przebiegi i też z wyciekami, takie są bolączki ML 163 270 CDI. Silnikowo duuużo słabszy, wrażenia z jazdy typu przyśpieszenie, elastyczność zdecydowanie na korzyść BMW. Może jedynie skrzynie są lepsze, manual bardzo elastyczny nie spotkałem się też z automatami które szarpią itd, jedynie non stop wycieki. Są jeszcze 4l V8 ale to tylko automaty i tam niby wysoki moment obrotowy niby dużo mocy a tak naprawdę nie jeździ toto i konstrukcja silnika kiepska, dużo pali i jest awaryjny, siadają w nich skrzynie. Wyglądowo w środku i na zewnątrz to ML to auto dla dziadka starzyzną zalatuje, przednia szyba jest bardzo blisko. Plusem jedynie może być większy ciut bagażnik oraz zawieszenia ( w końcu to konstrukcja na ramie) wrażenie jest bardziej płynięcia-bujania, w BMW zawieszenie nawet pneumatyczne jest dość sztywne. Odwiedziłem większość warszawskich komisów, giełda na Żeraniu poza tym Płock, Bydgoszcz, Oleśnica itp. Więc decyzja należy do Ciebie, jakbyś miał jakieś pytania to śmiało pisz PM . p.s. Mój ojciec (r.1951) zawodowy kierowca, jeździ ciężarówkami Volvo itp prywatnie A-klasą jest/był gorącym przeciwnikiem marki BMW. Po przejechaniu się Bunią stwierdził że następny samochód to będzie E53 :twisted:
  2. Wtrącę swoje 3 grosze odnośnie ogłoszenia niby 600KM...nie mogłem się powstrzymać :shock: TO jest najlepsze >>> "Moc samochodu nie jest znana - jeśli chodzi o ilość koni mechanicznych to jest myślę że w granicach 600 ale nie wiem tego" buchachacha !! ŚCIEMA ŚCIEMA I JESZCZE RAZ ŚCIEMA !!http://picsrv.fora.pl/images/smiles/098.gif Doskonała komedia !! >>> ulubione cytaty !! "Samochód został zbudowany na potrzeby firmy" "Jeżli obok postawimy seryjny najnowszy model to każdy klient wybierze nasze BMW." "dźwięk strojony na życzenie" !!! :norty: "nie działa klakson przyciski od radia itd - dobremu elektrykowi podłączenie zajmie kilka godzin - my nie mamy już na to czasu" :cool2: "inne zaciski -sportowe nie brudzące felg" "gdyż waży około 3 ton" hehe a może i cztery! "Samochód jest w rodzinie od nowości " "Mamy kilka samochodów firmowych i tylko ten był dieslem sprzedajemy gdyż całkowicie przeżucamy sie na benzyniaki." "W bagażniku tam gdzie koło zapasowe znajduje sie cały zestaw wraz z hakiem który można podłączyć gdybyśmy chciali coś holować - jest nowiutki - nigdy nie był wyjmowany , podłączany ani używany - podobno koszt takiego zestawu to kilka lub nawet kilkanaście tysięcy złotych." Wow to najdroższy hak o jakim słyszałem !! :mrgreen: "są to oryginalne opony z felgami za które zapłaciłem około 16000zł " taaa na pewno faktura z serwisu BMW na felgi się zawieruszyła :cry2: i parę byczków "wymiany części olei na lepsze itd" "przeżucamy sie" "rzyczą" Polewka jest ! Najlepsze są "zegary" !! hehe, panowie gratulacje za humor ! p.s. polecam E53, ostatnio miałem "spotkanie" z koziołkiem(samiec sarny :lol: ) (wystrzelił na 20 metrów do przodu w 3 kawałkach) a BMW urwał się z deka zderzak, spryski od xenonów i lekko wgięty błotnik i drzwi, a powiem że pierdyknięcie było całkiem całkiem potężne. Tor jazdy nie zmienił się i nic innego się nie stało. Druga przygoda za tydzień to "wjazd" na krawężnik na trasie Terespol-W-wa z prędkością 100km/h. Przód i tył wjechał, zawieszenie z przodu nie ruszone natomiast z opony wióry i lekko felga dostał a z tyłu wygiął się tylko wahacz koła (ten stalowy bumerang). Więc podsumowując auto bezpieczne ! :8)
  3. Właśnie jestem po zabiegu i podzielę się z Wami (może się przyda komuś info) paroma uwagami , jak to wyglądać powinno i jak bezproblemowo to załatwić :) 1. Znalazłem punkt który podjął się dorobienia takowego kluczyka (adres, namiary, telefon podam zainteresowanym na pm jakby co) 2. Sporym wyzwaniem (dla kluczykowca) było znalezienie modułu EWS z którym trzeba zgrać nowy kluczyk. W E53 przed liftem (nie wiem czy po też) znajduje się on po lewej stronie pod kolumną kierownicy ale nie bezpośrednio pod nią tylko w miejscu gdzie jest gniazdo OBD . Po zdjęciu pierwszej warstwy należy zdjąć blachę pod którą jest moduł. U mnie był on w plastikowej białej puszce ale podobno może być ona i czarna. 3. Potem następuje zgranie plików z modułu EWS i kluczyka tego co mamy za pomocą magicznych urządzeń i magicznego softu na nowy kluczyk oraz wyżłobienie grota. 4. I końcowe czary czyli wgranie funkcji pilota i zamontowanie wszystkiego tak jak było . Zakład który dokonywał zabiegu robił to po raz pierwszy w X5 więc nie obyło się bez zgrzytów i paru godzin oczekiwania ale wiadomo pierwsze koty za płoty i sądzę że da radę z następnymi chętnymi. Lokalizacja Warszawa. Cena 400 pln . Jakiekolwiek pytania na pm lub w temacie. W serwisie BMW dorobienie to koszt 670pln i czekanie 2 tygodnie . Dziękuję za uwagę :P Aha przy okazji dowiedziałem się jaki jest oryginalny przebieg - w kluczyku nie zmienili (inny niż na liczniku - ech te Turasy nawet ciut to muszą cofnąć :oops: ) Edit > ja też nie wiem czemu są takie ceny w aso :P Pytałem w Warszawie w Bawaria Motors.
  4. A liczyłeś ile graty+ naprawa i opłaty ? Jak policzysz to wtedy porównaj ile nieuszkodzony i opłacony kosztuje i będziesz wiedział czy warto :lol:
  5. sorki pomyłka proszę o usunięcie posta ... :oops:
  6. ...tak właśnie zrobiłem, może ten temat się ruszy :lol:
  7. Skoro temat jest całkiem pusty to ja zapoczątkuję... :8) Zdjęcia jeszcze z allegro, samochód nie zarejestrowany, świeżo zakupiony... Rocznik 2012-12. 3.0D 135kw manual. Jest to moje pierwsze BMW i pierwszy SUV :P http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957 http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957_3 http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957_5 http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957_6 http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957_7 http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957_4 http://img07.allegroimg.pl/photos/oryginal/29/26/02/29/2926022957_1
  8. Hehe dobre :lol: Widziałem te galerie... tiaaa od pół roku wisi temat reduktora i moderatorowi nie chce się go przenieść a zdjęć w tej wielkiej galerii ni widu ni słychu :P Nie chciałem się chwalić autem, sądziłem że coś mi podpowiecie po zdjęciach jako starzy wyjadacze marki...ale jak przeszkadza że jest to w temacie założonym przeze mnie to usunę. Kolor trafiłeś w 10 :mrgreen: Przepraszam że zaśmieciłem Wasze forum moim kiepskim tematem :duh: Założyłem jeden mikro temacik żeby cokolwiek się dowiedzieć ...jakby ktoś miał czas to poproszę o pw bo kilka rzeczy (dla wielu to oczywista oczywistość) nie wiem... (już widzę tą zapełnioną skrzynkę od pw chętnych pomóc)
  9. Dzięki za odpowiedź Kruk, wiesz sfinks forum jest spore i na pierwszy raz znaleźć coś konkretnego to sporo czasu zajmuje, a korona z głowy nie spadnie jak ktoś odpowie na pytanie zamiast pisać że to już było :?
  10. Witam wszystkich, świeżo upieczony posiadacz X5 e53 :P Mam kilka pytań, tylko proszę się nie śmiać, Bmw nigdy nie miałem więc może się wydawać że odpowiedzi na zadane pytania są oczywiste...Ale dla mnie to cenne informacje :shock: Po pierwsze to Vin - WBAFA71090LK72296, Daten für die Fahrgestellnummer: WBAFA71090LK72296 Modellbezeichnung: X5 3.0D Ausführung: Europa Typschlüssel: FA71 E-Code: E53 Karosserie: Sports Activity Vehicle Lenkung: links Türen: 5 Motor: M57 - 3,00l (135kW) Antrieb: Allrad (xDrive) Getriebe: automatisch Außenfarbe: GRAUGRUEN METALLIC Innenraum: STOFF JACQUARD/GRAU- Produktionsdatum: 10.12.2002 Werk: Spartanburg Code Serienausstattung Standard Equipment S413A Gepäckraumtrennnetz Trunk room net S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer Code Sonderausstattung Optional Equipment S220A Niveauregulierung Self-levelling suspension S249A Multifunktion für Lenkrad Multifunction f steering wheel S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S309A BMW LM Rad Sternspeiche 57 S321A Exterieurumfänge in Wagenfarbe Exterior parts in vehicle color S386A Dachreling Roof railing S423A Fussmatten Velours Floor mats, velours S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S438A Edelholzausführung Fine wood trim S441A Raucherpaket Smoker package S464A Skisack Ski bag S502A Scheinwerferreinigungsanlage Headlight cleaning system S521A Regensensor Rain sensor S522A Xenon-Licht Xenon Light S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S601A TV-Funktion TV function S609A Navigationssystem Professional Navigation system Professional S630A Autotelefon mit schnurlosem Hörer Car phone with cordless receiver S672A CD-Wechsler 6-fach CD changer for 6 CDs S785A Blinkleuchten weiss White direction indicator lights S818A Batteriehauptschalter Battery master switch S855A Sprachversion italienisch Language version Italian S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian S925A Versandschutzpaket Transport protection package S926A vollwertiges Ersatzrad Spare wheel S945A wynika że skrzynia aut, a u mnie jest manual :oops: ale w kodach skrzyni nie ma. Ale też np kierownica - Sports leather steering wheel , a u mnie leathera nie widzę zbytnio. Kolejne pytania, czy w serwisie po vinie czy po podłączeniu do kompa można określić przebieg ? Czy da się zatuszować na amen ? Czy kontrolka świec tzw. sprężynki powinny się zapalać ? Brak u mnie kontrolek, za to pali się na czerwono wykrzyknik, czy to płyn hamulcowy ? Czy komputer pokładowy można zaprogramować na PL ? Chociaż po włosku śmiesznie jest :lol: Jaką płytę potrzebuję do nawigacji ? I skąd najlepiej ją zdobyć ? Czy ten silnik ma klapki w kolektorze ? Jak tak to z czym to się wiąże ? Czy zawieszenie S220A Self-levelling suspension to zawieszenie pneumatyczne ? Jakaś z tym jest obsługa ? Czy jak w rozkodowaniu vinu nie mam np. siedzenia z pamięcią to znaczy że dołozyli ?? :lol: Co to jest S945A ? Nic mi się nie wyświetla . C Co to jest S309A ? I S925A? Czy pod navi mogę podłączyć kamerę cofania ? Co z tv jak wyłączą sygnał naziemny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.