Skocz do zawartości

at202

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F01 730Xd LCI
  • Lokalizacja
    Poznań

Osiągnięcia at202

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam koledzy Mam pytanie czy w skrzyni GA8HP70Z można wymienić olej metodą dynamiczną czy tylko statyczną ? Pytam bo zadzwoniłem dziś do warsztatu koło Poznania i mi powiedziano że trzeba wymieniać tylko statyczną w tej skrzyni. Pozdrawiam
  2. at202

    Wielkopolskie

    Witam Poszukuje dobrego warsztatu dla mojej F01 730Xd , chodzi mi o wymiany olejow filtrow, klockow itp itd Ciesielczyk zamknal serwis i szukam jakiegos dobrego miejsca dla mojej F-ki. Pozdrawiam
  3. Witam Wczoraj pierwszy raz od półtora roku użytkowania coś się popsuło.. Przestały działać gniazda zapalniczek. Przód , tył i w podłokietniku. Komputer nie pokazuje mi żadnej usterki. Być może zwarcie zrobiła przejściówka do ładowania tel. Moje pytanie gdzie znajdę bezpieczniki? Bo chyba to może być przyczyną ? A nie będę jechał do ASO wymieniać bezpiecznika. F01 Lift. Pzdr!
  4. Witam Mam taki problem. Silnik praktycznie nie odpala mi na goracym silniku, a jak odpala to musze krecic 20-30 sek i pompowac pedalem gazu.. wtedy czasem odpala... Gdy troche ostygnie zapala bezproblemowo. Mialem ten problem 4 miesace temu, zostaly wymienione 3 wtryski i palil normalnie. 3 pozostale byly w idelanym stanie i nie sadze ze przez 4 miesiace sie zepsuly.. I teraz znowu ten problem powrocil jak bumerang.. a nie leje zadnego syfu tylko caly czas praktycznie jezdze na niemieckim paliwie... Co dziwne na goracym silniku jak do filtra psiknelismy plakiem to odpalil bezproblemowo. Komputer nic nie pokazuje, wszytsko OK... Nie mam juz sily na to auto... Czy ma ktos moze jakis pomysl co to moze byc ? Pompe progowa zalozylem nowa pierburga , wymieniony zawor CR... wszytskie filtry wymienione... Jest to uciazliwe jak jade do sklepu a potem musze pod sklepem czekac 30 min az silnik lekko ostygnie.. Pozdrawiam
  5. nie dziala tez jak widze alarm , bo przy zamykaniu i otwieraniu samochodu nie migaja kierunkowskazy. Podlaczylem dzis sobie pod kompa auto (INPA) i niestety ale nie widze zadnej opcji by sprawdzic alarm itp Czy ktos moglby mi pomoc ? Takze nie dziala alarm , jak i zamek elektryczny od bagaznika (bagaznik moge tylko moge otworzyc kluczykmiem mechanicznie) Z gory dzieki Pozdrawiam
  6. Witam Kilka dni bylem na wyjezdzie, wrocilem do domu i akumulator rozladowany do zera. Otworzylem kluczykiem bagaznik , naladowalem wszystko jest OK prucz tego ze z kluczyka nie moge otworzyc bagaznika, a takze jak guzik wciskam tez sie nie otwiera, moge otwierac tylko kluczykiem. Natomiast jak zaczynam jechac to wyswietla komputer info ze bagaznik jest otwarty , a przeciez w rzeczywistosci jest zamkniety recznie. Podejrzewam ze jesli komputer pokazuje ze jest otwarty to swieca sie tam lapki w bagazniku co moze znowu spowodowac rozladowanie. Czy ktos wie jak zresetowac to by znowu z kluczyka otwierac bagaznik i zeby w komputerze przestalo pokazywac w czasie jazdy ze jest otwarty ? Z gory dzieki za pomoc :mad2:
  7. Kiedy nie ma glosu w radiu, nie ma go takze z plyt CD ani na TV. Kompletna cisza. Dziala tylko telefon. Trzepniecie bagaznikiem i glos wraca, oczywiscie przed trzepnieciem trzeba guzikiem radio wylaczyc bo na wlaczonym mozna trzaskac 100 razy i sie nie wlaczy. Myslicie ze to drucik od anteny ?? :mad2:
  8. Witam Mam od pewnego czasu problem z radiem Radio raz gra a raz nie. Gdy sie wylaczy podczas jazdy kilka razy wlacze/wylacze guzikiem i zaczyna znowu grac ale nie zawsze. Czasem gra i kilka godzin czy dni a czasem kilka minut. Czasem aby sie wlaczylo musze wylaczyc guzikiem na panelu i trzasnac bagaznikiem i wtedy znowu gra. Podlaczylem pod komputer i wyskakuje mi blad: ERROR POWER-SUPPLY FOR ANTENNA ERROR FREQUENCY 31 http://avatars.zapodaj.net/images/eb031a8dcddd.jpg Gdzie to zlokalizowac bo moze to jakis styk nie styka jesli podczas zamkniecia bagaznika zaczyna dzialac. Pozdrawiam
  9. A wiec przyczyna byly wtryskiwacze. Niby 3 szt do regeneracji , ale czy 3 to nie wiem bo tylko dostalem telefon z warsztatu ze 3 szt musza byc zregenerowane bo przelewaja. Skasowano mnie 2400PLN za cala robote: Komputer - 180 Sprawdzenie wtryskiwaczy - 180 Wyjecie kolektora 370 Montaz/demontaz wtryskow - 150 Regeneracja 3 szt - 1200 Dowoz wtryskiwaczy warsztat - 120 i cos tam bylo jeszcze na kartce ale nie pamietam dokladnie cos za 200 Niezle co ;) ostatni raz tam bylem u tego zlodzieja...
  10. Witam Wymienilem dzis pompe progowa na oryginal Pierburga. Wczesniej byla jaka inna i podawala cisnienie 3.1-3.2 bara Wiekszosc znajomych mi mowila ze to na 100% ta pompa podaje za slabe cisnienie na listwe i dlatego nie zapala. Teraz po zalozeniu podlaczylem pod komputer i jest cisnienie 3.52-.3.55 bara. Ale niestety jak sie silnik rozgrzal do 90 stropni to znowu nie chce mi zapalic, musze czekac az ostygnie. Z tego co sie dowiedzialem to cisnienie powinno byc w okolicach 3.80 bara, ale to oryginal od Macka wiec raczej nie sadze by cos bylo z ta pompa. W INPA wywala tylko blad o cisnieniu "2550 RAIL PRESSURE CONTROL AT START" i "5651 ROUGH IDLE SPEED CONTROLLER" czyli czujnik wolnych obrotow. Po jezdzie testowej na pelnej k. wywalilo tez komunikat na wyswietlaczu "Einspritzanlage" Ale tak samo sie robilo wczesniej gdy np. wyprzedzalem. Niby to mialo byc ze silnik dostaje za malo paliwa i dlatego to "einspritzanlage" wyskakuje bo pompa dawala za slabe cisnienie. Po wylaczeniu silnika blad "einspritzanlage" blad znikal. takie same bledy mialem przed wymiana tej popy progowej. Jednynie rozne bylo cisnienie, teraz jest wyzsze, ale i tak nie zapala na goracym silniku. Prosze o pomoc bo juz nie wiem co robic, chyba zostaje mi ASO :mad2: Pozdrawiam :(
  11. Czujnik cisnienia na pompie byl calkiem niedawno wymieniony na nowy. Co do czujnika polozenia walka to wlasnie czytalem tu na forum, ze moze to byc objaw ze nie chce zapalic na cieplym silniku, gdy jest uszkodzony. W momencie gdy zaczynam dosc ostro wyprzedzac to wyskakuje mi blad "einspritzanlage" , po wylaczeniu silnika i ponownym uruchomieniu blad znika. Mysle wlasnie ze jest to wina pompy progowej bo daje za malo cisnienia/paliwa podczas wyprzedzania. Bede jeszcze po weekedzie wszystko sprawdzal. Na pierwszy ogien pojdzie pompa progowa a potem czujnik polozenia walka, jesli to nie pomoze to wtedy bede sprawdzal wtryskiwacze.
  12. Witam Jakis czas temu padla mi pompa pod siedzeniem i ja wymienilem. Od tej pory zaczely sie problemy. 730d nie zapala na goracym silniku. Musze czekac az ostygnie. Zapala po kilku sek krecenia. Zakupilem kabel i wyskoczyly mi dzis takie bledy: http://zapodaj.net/5967454b2101.jpg.html http://zapodaj.net/8613167e3931.jpg.html http://zapodaj.net/782f919d2722.jpg.html Czy moze to byc ze pompa pod siedzeniem podaje za male cisnienie przy odpalaniu ??? Pozdrawiam
  13. witam mam problem byłem na wyjeździe , po powrocie widzę że akumulator zdechł, na szczęście auto miałem w garażu otwarte. Chcę otworzyć klapę bagażnika żeby dostać się do akumulatora i lipa. Kluczyk normalnie się kręci w zamku , wciska się guzik ale nic klapa nie chce się otworzyć. Ma ktoś może jakiś patent ? :mad2: Pozdro i z góry dzięki za pomoc
  14. at202

    Einspritzanlage i klekot

    Pewnie jedno i drugie. A jeżeli nie, to i tak będzie drogo. Szykuj parę kawałków z oszczędności, które zrobiłeś jeżdżąc dieselkiem... pewnie kolezko nie bedziesz zadowolony ze ci nie wyszlo, bo musze cie zmartwic bo to tylko regulator cisnienia na pompie za 350 zl
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.