Skocz do zawartości

Integy

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Integy

  • Urodziny 01.07.1995

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 1999 M47D20
  • Lokalizacja
    Gierczyce okl.KrK
  • Zawód
    Uczący

Osiągnięcia Integy

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Np. W e46 po użyciu Read ECU, zmianie pliku TRc, konwercji na MAN i wykonaniu EXECUTE JOB plik nie zostawał zapisywany. Tzn. Codowanie zakończone lecz po ponownym odczycie funkcjie bez zmian.
  2. Witam, mam do was moi mili pytanie, jako że od dawna nie trafiłem na kamień tak dziś moja kosa takowy poczuła :) BMW x3 2008 rok-Problem tkwi w zakodowaniu świateł DRL, po dojściu do momętu translacji pliku na FSW-PSW - Klawisz Basic Function pojawia się coś takiego : http://naforum.zapodaj.net/thumbs/ebd82818ac5f.jpg Inne auta typu e60, e46 idą od strzała....Tu mam coś takiego. Jest ktoś w stanie podrzucić jakiś pomysł ?
  3. Jestes w stanie napisac na pw. Badz Tu po kolei co i jak noi jaka to procedura ?
  4. Czyli, po zmianie nalezy jednak przepisac vin, sam to robiles ?
  5. Witam Mam otóż taki autko jak 318d e90 . Problem dotyczy nie działających przycisków w multi funkcji. Z tego co wyczytałem, problem tkwi w przełączniku zespolonym tzw. Pająku. I tu Pytanie czy jest mi ktoś w stanie powiedzieć jak ugryź ten przełącznik ? Mianowicie, należy ten nowy do kodować ? dopisać ? Czy wystarczy zmiana na inny z tymi sami nr ? Może w czym innym tkwi problem ? Czekam na sugestie i wskazówki P.S Przyciski się nie świecą. Pozdrawiam Piotr!
  6. Teraz co udało mi sie zbadać. Wtyka na słupku, czysta. Nie ma żadnych oznak zeby stałą tam gdzieś woda. W DIS, nie mam aktualnie żadnego błedu, lecz zaniepokoiła mnie jedna rzecz, mianowicie w module drzwi pasażera Baterry Voltage jest 11,12 V a w module kierowcy aż 18V :przestraszony:. Pozatym sprawdziłem napiecie na Kostce idącej do silniczka jest tam po 10-11V wiec prąd dochodzi. Teraz pytanie: Moduł, Silniczek czy może przełącznik zespolony ?
  7. Bezpieczniki przepatrzyłem 10, 11 pozycja w schowku, są okej.
  8. Witam Po dłuższej przerwie, znów mam na ogół wydający się prosty problem : BMW e60, 2004r, 2.0 benzyna- Pojawia się błąd "anti-trap function failure" na wyświetlaczu, plus do tego po stronie kierowcy nie mogę otworzyć szyby ani regulować lusterka. Pozostałe 3 sztuki działają bez zarzutu ze swoich przycisków jak i z Konsoli. Dodam iż w momencie naciśnięcia przycisku podnoszenia nic nie słychać. Pozdrawiam i liczę na Pomoc Piotr.
  9. Dziękuje ślicznie za ofertę, ale mam speców w oklicy którzy by to ogarneli bez najmniejszego probloem. Nie chodzi mi o to zeby komuś to wysłać, dać żeby zrobił a po prostu udzielił prostej rady, wtedy zobaczę czy jest to na moje siły czy też nie.
  10. Nie wymienił jeszcze, mam go dopiero wymienić jeżeli podołam. Auto pływało.... Z orginału został właśnie tylko Sterownik, skrzynia i niektóre wiązki. Klient razem z samochodem, przywiózł ster, o tych samych numerach i chciał zebu mu go wymienić. To też pytam jak mniej wiecej to wygląda co bym potrzebował i jak ogólnie to ugryźć :)
  11. Witam Posiadam na warsztacie BMW e90 2.0d M47N. Z sterownika zaczęły wydobywać się dziwne dźwięki, szumy, szelesty. Klient postanowił wymienić ów sterownik i tu pojawawia się pytanie. Mianowicie gryzie mnie kwestia przepisania immobilisera i bodajżę WINu, bo domyślam sie ze w sterownik jest wpisany Vin samochodu. Jest w stanie ktoś pomóc, pokierować, nakreślić temat ? Będę wdzięczny ! Pozdrawiam Piotr ! ;)
  12. Zwycięstwo ! Okazał się prosty błąd laika... Komunikat wynikła z niezgodności cyfry modułu, należy zmienić z 27 na 28. A drugi...Wstyd sie przyznać :mrgreen: :duh: Podczas procedury kodowania : Wiadomo f1 itd, itd. dochodzimy do mometu w którym był czyli proces ECU, poźniej z listy c.......Psw, i na tym koniec !!! Ja poźniej niepotrzebnie klikałem jeszcze raz proces ECU przez co Wsad był nie kompletny !! Wszystko lata jak powinno, światła sie ustawiają, świeca jednym słowem wszystko tak jak być powinno ! Martwi mnie jedynie to ze po zakonczonym kodowaniu , po ruchu świateł program sie zawiesza, jedynie odpiecie wtyczki z USB sprawia ze wszystko wraca do normy.
  13. Instalowalem, juz nie raz, i za kazdym razem byla ta sama spiewka, blad napisany przezemnie wczesniej, podczas kodowania brak mrugniecia swiatlami.
  14. Wtedy, zniknie mi problem bledu i nie mozliwosci kodowania poprzez wracanie softu do orginalu?
  15. Witam Mam problem z Kodowaniem/programem : Mianowicie BMW e46 99' 2.0D, złącze okrągłe. Instaluję program wg. instrukcji z 1 strony , podpinam kabel pod samochód odpalam NCS i tu już mamy schody: -Podczas uruchomienia NCS i załadowaniu profilu Expertmodus, nie mam możliwości wejścia w jego edytacje ,ale to nic -Poźniej procedura jak z poradników, czyli f1, f3, back, proces ecu, basic funkcion i pojawia sie: Error.log : ERROR! Modul: CDH.C, Proc: CDHCheckIdent, LineNr: 03, ErrorNr: 2041 COAPI-2041: wrong ecu coding index A_LSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C27: CODIERINDEX = 27 po czym jednak próbuję dalej, i po kliknięciu z czytania pliku zaraz na ekran wyskakuje szereg liczb i cyfr zapisanych w notatniku. -po modyfikacji pliku TRC, nic a nic się nie dzieje, pomimo ze pościł procedurę po ponownym odczytaniu plik jest taki sam jak przedtem, giną poprzednie zmiany. Dodam : Inpa hula normalnie, podczas kodowania nie mam słynnego mrugniecia światłami. Czekam na Pomoc ! i Pozdrawiam Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.