Skocz do zawartości

Luszyn

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 316i
    e36 323i
    e39 520i

Osiągnięcia Luszyn

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Szczerze nigdy nie próbowałem, takie wkładki są poprostu wkręcane czy jakoś na klej trzymają ??
  2. Witajcie, przy wymianie uszczelek podstawy filtra oleju niestety nie fortunnie zjechał mi się gwint w bloku, a dokładniej tej najbliższej kolektora ssącego śruba nie dokręca się i olej wydostaje się dalej, da się to jeszcze jakoś odratować nowym nagwintowaniem otworu ?? Proszę o pomoc pozdrawiam.
  3. No raczej troche szkoda byłoby nowego oleju :)
  4. No tak racja ino jak go teraz wykręcić jak kręci się w kółko?
  5. Witam dziś przy wymianie oleju gdy już wkrecalem korek spustu oleju doszedł do samego końca lecz nie potrzebnie próbowałem go dokrecic no i wiadomo przekręcil się tak że kręci się w kółko bez efektu czy chce dokrecic czy odkrecic wlalem olej i jak narazie nic nie cieklo teraz pytanie czy wykręcić go i wymieniać czy poczekać do następnej zmiany oleju i wtedy się nim zająć??
  6. Niestety nie pomogło przekaźnik w bagażniku ok bezpieczniki również a z przodu pod schowkiem mam tylko bezpieczniki chyba że jest tam jeszcze jakieś inne dojście i trzeba rozebrać schowek?
  7. Dziś sprawdzę wielkie dzięki!
  8. Problem w tym że w ogóle nie ma napięcia na kostce dolalem paliwa i jest prawie 30 i nic z tego... Który przekaźnik w bagażniku od pompy paliwa jest to touring? Dzięki za zainteresowanie tematem
  9. Jakieś 15, 20 litrów jest w baku tak ale pompa raz się załączy a raz nie
  10. Witam panowie wiem że na ten temat było dużo tematów ale nigdzie nie znalazłem odpowiedzi od kilku dni mam problem z odpaleniem samochodu zaczęlo się od gaśniecia podczas jazdy oraz ciężkim odpalaniu ale zawsze zaskoczyło aż do momentu gdy całkowicie padła i nie odpala na kompie wyszło że czujnik wału korbowego do wymiany oczywiście został wymieniony pompa paliwa działa na krótko i nowa i stara tak jakby raz dostała prąd raz nie bo kilka razy auto udało się jeszcze odpalić lecz na jakąś chwilę i znów gaslo a pompa znów się nie załączala czy sprawa może leżeć po stronie przekaźnika? Lub czegoś innego bo sam już niewiem móje auto to e39 520i touring 1997 rok pozdrawiam
  11. Miałeś coś takiego że parował a raczej gotował płyn??
  12. Witam wszystkich moje bmw e46 316i 1,9 opisze swój problem sam już nie wiem co dokładnie robić od kilku dni zauważyłem parowanie i wyciekanie płynu z zbiorniczka wyrównawczego temperatura silnika była ok aż do dziś gdy temperatura znacznie skoczyła i zaczoł wydobywać sie biały dym zatrzymałem samochód a tam wszystko zalane płynem odłączył sie wąż od nagrzewnicy który idzie do zbiorniczka i chłodnicy przypuszczałem że mam dziurawy zbiorniczek ale po rozebraniu go okazał sie że nie ma żadnej dziury teraz już sam nie wiem co mogło sie popsuć czy to pompa wody czy termostat jeśli ktoś doświadczył takiego problemu niech napisze będe wdzięczny pozdro.
  13. Dzieki wszystkim mate juz przerabialem woda zbiera sie pod KANAPA pasazera z tylu po zdjeciu kanapy jest mokra . Bede musial sprawdzic uszczelki wszystkie w drzwiach .
  14. Gdzie te odpływy? Jeśli przy ścianie grodziowej to może przelać się do kabiny Dziur napewno nie ma sprawdzałem wszystko dziś lałem woda i nic suchutko musi troche bardziej popadać to wtedy sie wilgotno pokazuje bardzo dziwne .
  15. Kurde najgorsze że nawet niewiem gdzie te odpływy sie znajduja jak by ktoś wiedział niech napisze .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.