Skocz do zawartości

misiuto

Zarejestrowani
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E39 530i M54 2002, E61 530xi N52 2005, jest F11 525xD 2014...
  • Lokalizacja
    Krk

Osiągnięcia misiuto

Entuzjasta marki

Entuzjasta marki (6/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum
  • Miesiąc na forum
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A zdejmij ramkę i sprawdź wtedy. Często klienci przyjeżdzają i problemem zazwyczaj jest ramka delikatnie przesunięta w stronę jednego czujnika albo trochę odstaje i czujnik ją widzi. Bo jak rozumiem przeszkodę pokazuje któryś wewnętrzny?
  2. Miałem taki przypadek w 6. Zębatka się wyrobiła. Klient nie chciał wymieniać zamka więc zdemontowaliśmy tapicerkę i odpieliśmy dociąganie. Teraz trzaska mocniej drzwiami
  3. Witam, Wpadł ktoś na jakiś pomysł odnośnie tego nagrzewania 525xd? Chłodnica EGR zmieniona na akcji. Nie mam żadnych błędów, czujnik poziomu w misce zmieniony (myślałem, że źle pokazuje temp. oleju) i jest dokładnie tak samo jak przed wymianą. Bo jak zakładam temperatura oleju w ukrytym menu to temperatura odczytywana z czujnika poziomu. Podczas jazdy po mieście jak sprawdzam to np. olej ma 90 stopni a płyn 75. Termostat dobrze trzyma. Przy dłuższej jeździe płyn łapie 90 i w tych okolicach się trzyma. W lecie olej idzie ponad 100 stopni przy 160km/h i temperaturze zew kolo 20/25 stopni. Chłodnice wydmuchane, wymyte, wyczyszczone...
  4. Auto się otwiera jak podejdziesz z prawej i lewej strony? Któraś klamka ma zwarcie i dlatego auto nie może się uśpić i dlatego też jak podchodzisz to się samo otwiera. Podejdź raz z jednej strony, raz z drugiej to wtedy potwierdzisz czy to któraś lewa czy prawa. Może też być, że z obu stron więc spróbowałbym odpinać klamki po kolei (prosta sprawa) i wtedy sprawdzać.
  5. Wszystko świeci jak w Lci. Przodu nie zamierzam zmieniać więc nie zmieniałem sterownika. Jak zmienisz sterownik na LMII to z każdej lampy tył musisz ciągnąć po jednym przewodzie do sterownika. Lampy z wtyczkami i sterownik LMII. Podpiąć zgodnie z retrofitem. Kogoś kto to zakoduje odpowiednio bez wymiany przodu.... Pzdr
  6. Hej, Nie trzeba zmieniać modułu, żeby zrobić polifta z tyłu. Pzdr
  7. Kostka z panelu DSC czarna 12 pinowa. Zalezy co chcesz zrobic. Jesli dodatkowy przycisk to laczysz pin 8 i 10. Jesli masz przycisk sterowania glosem kolo idrive to laczysz 8 pin z kostki DSC z 2 pinem w przycisku sterowania glosem :)
  8. Który wahacz wymieniłeś? Poprzeczny? Jeśli przy hamowaniu pulsacyjnym jest stuk to najczęściej jest uszkodzona tuleja na wahaczu rozprężnym. Czyli numer 6 na schemacie: https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=FG61-EUR-03-2008-E71-BMW-X6_30dX&diagId=31_0789 Pzdr
  9. Przełącz na benzynę i zakręć gaz na butli. Wypal go też z przewodów. Sprawdź jak odpala na następny dzień. Prawdopodobnie reduktor puszcza gaz. Wtedy masz dwa paliwa w mieszance i dlatego nie pali dobrze. Co było robione przy serwisie gazu? Membrana w reduktorze? Pzdr
  10. Hej, Termostat puszcza? Czy przewody dolne chłodnicy są gorące po jeździe czy zimne? To normalne, że podczas jazdy jest ok bo pęd powietrza chłodzi w temperaturach jakie są teraz. Jak będzie cieplej to już może nie być dobrze :P Używasz klimy? Po pierwsze sprawdziłbym: - wisko - ono powinno chłodzić na postoju, - termostat czy puszcza, - wiatrak elektryczny - czy działa - włącza się na postoju jak temperatura rośnie a wisko nie wyrabia. Pzdr misiuto
  11. Cześć, Też mam 530i turas. W zegarach na teście było 13,5/13,6 podczas jazdy. Przy okazji rozbiórki silnika oddałem alternator do regeneracji. Zrobili, sprawdzili na stole - ok. Zamontowałem, jadę i sprawdzam - 13,6. Także tego. Sprawdziłem na zaciskach na alternatorze na postoju - 14,2v. Gdzieś w instalacji ginie reszta. Więc sprawdź od razu na alternatorze żeby się potem nie zdziwić ;) Pzdr
  12. Hej, Obiło mi się kiedyś o oczy w jakimś poście, że jest czujnik położenia klapy. Nie wiem w którym miejscu - sprawdź w ETK albo na schematach. Jakby nie działał czujnik położenia klapy (otwarta/zamknięta) to wydaje mi się, że właśnie byłby taki problem jak Ty masz. Skąd zamek ma wiedzieć żeby dociągnąć klapę jak nie wie w jakim jest położeniu? Może właśnie problem jest w tym czujniku? Pzdr misiuto
  13. Jedni mówią wymień dwa, inni wymień jeden... Dla świętego spokoju i wykluczenia wszystkich ewentualności wymieniłbym oba. Przykładowe linki: Oryginał główny bez żadnych rabatów niecałe 350. Link do behra z hurtowni: https://autoczescizielonki.pl/partscatalogue/ti-233-88-behr-termostat-ukladu-chlodzenia,11-TI~1233~188-0052-00316--TI~1233~188~2BET.aspx Egr oryginał 190, link behr w hurtowni: https://autoczescizielonki.pl/partscatalogue/te-2-70-behr-termostat-chlodzenie-recyrkulacji-spalin,17-TE~12~170-0287-05276--0287-TE~12~170-TE~12~170~2BET.aspx Koszt EGR niewielki a będziesz miał oba wykluczone. U siebie na miejscu pewnie też znajdziesz w hurtowni/sklepie z częściami w dobrych cenach :) Zrobisz jak będziesz uważał:) Pzdr misiuto
  14. Masz dwa wyjścia :) Albo komputer z ISTA (nie wiem jak inne programy - typu inpa) i wtedy można wpisać grubość klocka (mierzone "narzędziem specjalnym BMW") - sterownik "przelicza" grubość w mm na km :) Drugi sposób: jeździsz aż klocek przytrze czujnik. Wtedy wyskoczy informacja o hamulcach do wymiany. Tylko oczywiście wadą tego "sposobu" jest bliżej nieokreślony termin wymiany klocków i to, że są tylko dwa czujniki na 8 klocków...
  15. Gannet nie jest wpięty w instalację samochodu. Ma własne zasilanie. Więc nie ma żadnej ingerencji w elektrykę. Pzdr misiuto
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.