Skocz do zawartości

Pieter.pl

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E30 325i /E30 325IX /E38 728 lift
  • Lokalizacja
    Beskidy

Osiągnięcia Pieter.pl

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Też z tym miałem przejścia . Sprawdź wtyczki w tunerze tv i radiowym w bagażniku po lewej stronie pod wygłuszeniem w błotniku . jak nic nie da to chyba jest uszkodzony tuner albo sam monitor (zimne luty ) . Ja kupiłem cały kompletny zestaw audio i po kolei eliminowałem urządzenia u mnie padło na tuner radiowy , reszta rzeczy została jak coś będziesz potrzebował to daj znać.
  2. :cool2: :lol:
  3. Komunikat powinien ci wyskoczyc jak tylko ruszysz autem z miejsca , a masz zaciągnięty chociaż na jeden ząbek .Powinno być wszystko ok , ale tarczo-bębnach są delikate szczęki i mogło okładziny troche zjeść . Najlepiej wymienić bo nie wiadomo co w środku drzemie od lat , a będzie spokojna głowa
  4. Na zimnym zgaszonym silniku pokręć wetylatorem musi kręcić się w miare luźno , a im ciepleszy silnik tym ciężej
  5. Spróbuj wklepać gaz do deski i trzymać przy odpalaniu powinno chwycić lepiej , a potem udaj sie do mechanika ustawić zawory chyba że sam sobie ustawisz. m20b25 powinno sie sprawdzać luzy zaworowe co 30/40tyś km.
  6. jak licznik pasuje po wtyczkach to powinno wszysto dzialać vin, przebieg itp. zostanie po staremu , ale jak chcesz kupić licznik to może pobaw sie starym taśma kosztuje ze 20 zlotych
  7. Miałem tez problem z pixelami w liczniku , zamówiłem 5 tasiemek wrazie jakby coś poszło nie tak, ale sie udało za pierwszym podejściem i zostały mi 4 taśmy na zaś :D , trzeba tylko dobrać się ostrożnie do śrubek ukrytych pod tarczami , nie ściągałem wskazówek , zajeło mi to godzinkę i śmiga .Ktoś kto ma trochę zdolności manualnych i dobry wzrok do naklejenia nowej taśmy na wyświetlacz to spokojnie sobie poradzi ale trzeba troche powiercić pod tarczami które można odgiąć , nie widać że było coś robione wskazania prawidłowe takie jak były śladu nie ma
  8. Pieter.pl

    Falowanie obrotów

    Hamulce mogą dzialać poprawnie , spróbuj może odłączyć serwo od kolektora na chwilę i zaślep na szczelnie wtedy zobaczysz jak idzie bez
  9. Pieter.pl

    Falowanie obrotów

    Po opisanych objawach wygląda że ciągnie gdzieś lewe powietrze do kol. ssącego , a przy hamowaniu jezeli zmienia obroty to może serwo hamulca świruje jakaś dziurka w membamie lub przepuszcza zaworek kierunkowy między kolektorem ssącym a serwem hampla
  10. Tak czytam ten post i nie wierze . Latanie profesjonalnie bokami wielorybkiem ? oczywiście że możliwe trzeba tylko odchudzić brykę o jakąś tonę , założyć silnik 2jz na jedym ślimaku (ew. M5 aluminiowy), wymienić zawias , zrobic hydrałliczny ręczny ,poprawić skręt i kąty , zaspawać dyfer i można latać :lol:
  11. niestety nie pasuje
  12. Prawdopodobnie w słupku leci rurka z odpływem z szybardachu ,zapchana lub uszkodzona.
  13. Jeśli na zimnym źle pali ,a na ciepłym jest wszystko ok to trzeba ustawić luzy zaworowe (są za ciasne i traci się kompresja) , oczywiście jeżeli już wykluczysz silniczek krokowy /ssanie
  14. przy odrobinie lub trochę więcej zdolności manualnych można to zrobić samemu , trzeba docisnąć bardziej taśmę łączcą wyświetlacz z płytą do ścieżek poprzez podłożenie np. paska silikonowego , jednak rozmontowanie licznika to najgorsza operacja , albo ściągamy wskazówki co nie bardzo idzie , albo wiercimy dziurki serwisowe celem dojścia do śrubek /ja tak zrobiłem zajeło mi to godzinkę i wszystko śmiga
  15. świetlówki się kończą w lcd lub jakieś luty popuszczały . Mam taki wersje eu moge odsprzedac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.