Skocz do zawartości

boo9

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    1989 E34 m20b20

Osiągnięcia boo9

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Po prawie 2 godzinnym spuszczaniu się przy odpowietrznikach i temperaturze chyba można powiedzieć, że się udało :) Temperatura minimalnie mniejsza od 90 stopni, ale to sprawa do dopieszczenia. Nurtuje mnie jednak pytanie - dlaczego wtedy nagle przegrzał się płyn? Jedyna ingerencja w auto w dzień w którym to się stało to wymiana felg i opon na zimowe, po czym przy mocnym skręcie w lewo coś zaczęło pukać co około pół sekundy z przodu auta. Nie mam pomysłów, jutro będę miał chwilę po pracy pogrzebać to postaram się coś wykombinować, lecz wszelkie domysły są mile widziane. Wielkie dzięki za pomoc :wink:
  2. Po otwarciu maski i odkręceniu korka chłodnicy zauważyłem,że poziom płynu spadł z maksimum do praktycznie zera :? Po ponownym zalaniu i odpaleniu silnika szukałem nieszczelności,ale widać było jedynie wodospad płynu lecący z okolic korka wzdłuż chłodnicy...będę musiał sprawdzić dokładnie węże,a swoją drogą pompę wody. Ktoś coś wie nt. typowych rozszczelnień ukł. chłodzenia w m20b20?
  3. Po dodaniu gazu czuć strumień w wężach i leje się z tej dziurki pod korkiem. Zdam relacje dopiero w sobotę będę mógł się zająć autem,bo praca skutecznie uniemożliwia dłubanie :mad2: pozdro
  4. Witam ponownie. Jestem po ponad godzinnej potyczce z układem chłodzenia,a efekty są znikome :| Wlałem płyn,nagrzałem silnik po czym zacząłem odpowietrzać na termostacie i chłodnicy przy max gorącym nawiewie. Po około 20 minutach wszystkie węże były nagrzane,lecz w środku wiało zimnem,a wskazówka temperatury wahała się od prawidłowego 1/2 do lekko ponad 3/4. Przez ponad 30 minut z odpowietrznika chłodnicy leciało powietrze,a później powietrze z płynem,natomiast z odpowietrznika termostatu po chwili leciał sam płyn. Nie wiem co dalej zrobić,tyle powietrza w układzie chyba nie powinno być,więc chyba się gdzieś zapowietrza? Czekam na podpowiedzi,pozdro!
  5. Ok dzisiaj jeszcze raz do tego podejdę posługując się instruktażem Solarisa. Oby to tylko zapowietrzony układ,a nie głowica albo pompa wody :( czy wisko powinno pracować na zimnym silniku?
  6. A więc tak: termostat na swoim miejscu, zacząłem wlewać borygo i weszło tylko około 3litrow, podczas gdy opróżniłem chłodnicę dolnym wężem :o odpaliłem silnik przy odkręconym odpowietrzniku na chłodnicy i obserwowałem temperaturę, która przez około 5 minut wchodziła na pierwszą kreskę, po czym gwałtownie wzrosła powyżej połowy. Po odkręceniu korka oleju silnik nie gaśnie, płyn w chłodnicy nie bulgocze. Pomysły?
  7. Dzięki za odpowiedź, ale napisałeś wszystko, co już wiem :) dzisiaj lub jutro zaleję borygo,odpowietrzę i dam znać. Pozdro
  8. Odświeżam po okresie zastoju,w końcu dzisiaj zabrałem się za e34. Zacząłem się przymierzać do wymiany termostatu,odkręciłem 3 dziesiątki i :shock: :shock: :shock: ZONK - nie ma w ogóle termostatu. I wyjaśniło się dlaczego się nie nagrzewał prawidłowo. Teraz pytanie - co mogło spowodować przegrzanie na stałym dużym obiegu? Czekam na odpowiedzi,pozdro.
  9. Witam! Posiadam e34 z silnikiem m20b20. Silnik miał problemy z nagrzaniem się,łapał temperaturę przynajmniej zbliżoną do prawidłowych 90 stopni Celcjusza dopiero po długiej pracy silnika (raczej na wyższych obrotach :roll: ). Byłem wczoraj zrobić przegląd i już miałem wyjeżdżać i iść do biura zapłacić,a tu nagle dym spod maski i krzyk diagnosty,że "LECI! LEJE SIĘ!" :duh: . Wyjechałem stamtąd i od razu zgasiłem silnik,zobaczyłem co się stało się i okazało się,że spadł wąż z chłodnicy (ten,który idzie pionowo w dół),obejma pękła i ogólnie prawie null płynu. Teraz pytanie - co może być powodem tego nagłego skoku ze skrajności w skrajność? Czy to może być zawieszający się termostat? Uszczelkę pod głowicą raczej obwiniałbym na sam koniec,gdyż nie ma żadnych symptomów,które by wskazywały na nią. Czekam na pomysły,pozdrawiam.
  10. W przyszłym tygodniu sprawdzę,a wie ktoś gdzie mogę kupić złącza które idą do fotela? I jeszcze pytanie - do czego służą linki pod fotelami przednimi? Linki z kołami-prowadnicami
  11. Witam. Wczoraj stwierdziłem,że dość już lodu na spodniach i czas najwyższy podłączyć granie dupy :8) . Po oględzinach zaopatrzyłem się w 11 nasadkową i przystąpiłem do demontażu fotela pasażera. Po kilku minutach fotel był już na zewnątrz i zacząłem szperać za ori wiązką,a jako że jeszcze vin nie rozkodowany szukałem dokładnie,lecz niestety moja e34 z 89 nie miała seryjnie dupen grzanen. Podłączyłem fotel na krótko do aku i wpiąłem się z plusem do zielonego z czerwonym i szarego,a minusem do brązowego,po czym włączyłem max ogrzewanie(podświetlenie działało). Po 5 minutach sprawdziłem czy jest kaloryfer,lecz niestety zero grzania :? . Czy ktoś wie jak sprawdzić matę grzewczą fotela i ewentualnie naprawić,lub gdzie można kupić najtaniej takową matę? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi z zimnym siedziskiem :cry:
  12. Witam! Nie mogę dociec dlaczego ciężko odpala na benzynie i gazie. Kable,świece nówki. Wtryskiwacz startowy? Regulator ciśnienia paliwa? Auto nie ma problemu z wkręcaniem się na obroty. Pozdrawiam.
  13. boo9

    Przeplywomierz e34 m20b20.

    Witam! Kupilem e34 z przyrzezbionym przeplywomierzem z e30(niewiadomo z jakim silnikiem). Auto nie jedzie nawet jak 115 koni i ciezko odpala. Na obroty wkreca sie powolnie. Czy to moze byc wina przeplywomierza?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.