Skocz do zawartości

nezu

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O nezu

  • Urodziny 02.07.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525 TDS 1992
    E38 740 1996
  • Lokalizacja
    Pabianice
  • Zawód
    informatyk

Osiągnięcia nezu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie. Potrzebuję pożyczyć/kupić LCM I taki jak ten http://allegro.pl/bmw-e38-730-v8-mod...618531746.html. Mój zdaje się zdechł całkiem, ponieważ dzisiaj po wyczyszczeniu wszystkich styków od wszystkich modułów, jakie tylko udało mi się zlokalizować, po włączeniu zasilania, nie dość, że światła migały naraz wszystkie, to jeszcze na wyświetlaczu pojawiały się w kółko informacje o uszkodzeniu możliwie wszystkich świateł w aucie. Dodatkowo nie działają kontrolki od kierunkowskazów na zegarach choć same kierunki działają, brak świateł długich, przeciwmgielnych i wstecznego. Mogę się mylić co do śmierci tego LCM'a. Jeśli tak, to proszę o radę co jeszcze sprawdzić/wymienić.
  2. Może to trochę trąci archeologią, ale podłączę się pod temat kolegi, ponieważ mam ten sam problem z wodą po prawej stronie i wiecznymi problemami z LCM z tego powodu. Gdzie szukać przyczyny, skąd ta woda leci? Wyczyściłem moduł świateł (faktycznie wtyczka środkowa była aż zielona), wyczyściłem moduł komfortu, ale nic to nie dało. Po podłączeniu moje autko potrafi błysnąć wszystkimi światłami i cisza. Wówczas liczę, że jest już ok. Jednak nie. Po jakimś czasie znów zaczyna się dyskoteka na wszystkich światłach, tak jakby włączył się alarm i migały wszystkie lampy w aucie. Doradźcie, gdzie mam szukać przyczyn i co jeszcze sprawdzić, bo już nie mam pomysłów. Na domiar złego dziś okazało się, że maska nie daje się otworzyć. Zaczep z prawej strony odmówił współpracy. Nie wiem czy linka się urwała, czy inne licho go wzięło. Pomocy, bo powoli mam dość tego auta.
  3. Monitor rozebrany dziś prawie do dna, przelutowane wszystkie złącza, poczyszczone co trzeba i ruszył, ale ma nadal jakieś humory. Jak dostaje z pięści, to znów świeci. Jutro. Wróć. W poniedziałek rozbieram go do podszewki czyli do samych świetlówek i zobaczymy. Jest nadzieja. Przy okazji odkryłem, że w moim aucie jest działające DSP. Efekt godny polecenia.
  4. Kabel siwy z czerwonym paskiem to podświetlanie, ale chyba przycisków radia a nie monitora. Poza tym w wiązce monitora nie ma przewodu o takich kolorach. Za to mam 3 pary czarny+ekran, czarny (masa), czerwony z zielonym paskiem i brązowy z czerwonym paskiem. Pieter.pl pisał, że kończą się świetlówki, ale zdarzało się, że monitor włączał się i działał normalnie i z niewiadomych przyczyn podświetlenie gasło. Ma ktoś jakiś pomysł?
  5. To jutro sprawdzę czy dochodzi tam jakieś napięcie i jeśli okaże się, że tak, to poszukam takiego monitorka w dobrej cenie, obojętne europejczyk czy anglik bo ramkę mam i tak od anglika a monitor jako taki jest identyczny.
  6. Kolego zacne masz to autko. Siedzę sobie i odrobinkę Ci zazdroszczę, bo przede mną jeszcze ogrom pracy w moim autku. Pozdrawiam i życzę dalszego personalizowania. Będę zaglądał i podglądał pomysły.
  7. a w jakich pieniądzach masz ten sprzęt do sprzedania?
  8. nezu

    Co to za wtyczki?

    Darth_Kaker u mnie to jest taka rzeźba z tym moim autem, że mózg się zatrzymuje. Z VIN'u wynika zupełnie co innego niż jest w rzeczywistości. DSP rzeczywiście jest, z tym że teraz obsługiwane przez panel małej nawigacji/radia. W każdym razie dzięki za info.
  9. Kupując od poprzedniego właściciela moje autko dowiedziałem się, że monitor od radia/nawigacji żyje własnym życiem. Polega to na tym, że czasem załącza się podświetlenie a czasem nie. Sprawdziłem. Wyświetlacz wyświetla wszystko. Brak jedynie podświetlenia. Już myślałem, że to wina świetlówek od LCD. Dałem nawet monitor do sprawdzenia, ale dowiedziałem się, że bez auta nic nie mogą sprawdzić i odesłali mnie do serwisu BMW. Dziś jednak udało się włączyć radio i wyświetlacz ruszył i działał aż do chwili, gdy puknąłem niechcący obudowę panelu (tą drewnopodobną). Podświetlenie zgasło. Pytanie moje tyczy tego co może być przyczyną takiego zachowania się podświetlenia oraz mam również prośbę. Jeśli ktoś dysponuje opisem złącza (tego białego) monitora małej nawigacji (PHILIPS), będę wdzięczny za opis. Monitor mam taki (od anglika niestety) http://www.pomagamykamilkowi.com.pl/images/img_20130930_182258_514.jpg Z góry dzięki za pomoc.
  10. nezu

    Co to za wtyczki?

    Wyjąłem dziś radio i panel sterowania klimatyzacją z mojego autka i oczom moim ukazały się dwie wtyczki nigdzie nie podłączone. Może któryś z kolegów wie, do czego/gdzie powinny być podłączone te wtyczki. Zagadki załączam na fotkach. http://www.pomagamykamilkowi.com.pl/images/img_20130930_173728_948.jpg To to niebiesko czarne coś. http://www.pomagamykamilkowi.com.pl/images/img_20130930_173803_589.jpg oraz to czarne coś http://www.pomagamykamilkowi.com.pl/images/img_20130930_173826_282.jpg Uprzedzając pytania - autko to w oryginale E38 3.0 benzyna po swapie na 4.0 Z góry dzięki za pomoc.
  11. Pytanie może brzmi dziwnie, ale mam zamontowany w samochodzie moduł LCM którego środkowe gniazdo ma 26 pinów. Obudowa w tym miejscu wskazuje na to, że ktoś coś zmienił ponieważ otwór jest większy. Napisy na pudełku śwadczą, że jest to LCM II (61.35-8 372 875) czyli taki do xenonów, ale jest problem ponieważ dostałem od znajomego LCM II o tych samych numerach i ma on niestety środkowe gniazdo większe (54 piny). Jak zatem sprawdzić jaki mam ten moduł LCM? Albo jak dopasować ten LCM II do mojej instalacji (zakładam że ogarnę go potem komputerowo)?
  12. Ok. To powiedzmy, że problem ringów byłby rozwiązany. Pozostaje problem nieświecących świateł przeciwmgłowych z tyłu. Komputer podaje, że są uszkodzone, wymieniłem żarówki na 12V21W i dalej to samo. Nie mogę ich włączyć. Zresztą dziś podczas wymiany lamp z tyłu na nowe (ori) czerwono-białe zaczęły dziać się cuda. Auto migało wszystkimi światłami jak choinka. Po czym wszystko ucichło. Za to okazało się, że straciłem kierunkowskazy, światła awaryjne, przeciwmgielne z przodu, o tych z tyłu to już nawet nie wspomnę. A, że zaczęło padać zamknąłem wszystko na głucho. Po godzinie lub dwóch poszedłem sprawdzić jakie szkody wyrządziło to moje zmienianie lamp i okazało się, że i kierunki wróciły i awaryjne. Ciągle brak tych świateł przeciwmgielnych z tyłu. Jak trzymam przełącznik w pozycji włączone z tyłu, to kontrolka się świeci a światła nie. Jak puszczę i wróci do pozycji świeci z przodu to kontrolka gaśnie. Zgłupiałem totalnie. Po pierwsze co mogło spowodować miganie dosłownie wszystkich świateł, po drugie czemu nie mogę włączyć przeciwmgielnych z tyłu.
  13. Witam. Od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem ślicznej 730, ale są również problemy. Najbardziej wkurzające są dwa. Nie mogę włączyć świateł przeciwmgielnych z tyłu. Oczywiście doszedłem do tego, że żarówka była spalona. Wymieniłem ją choć i tu mam pytanie jaka właściwie powinna być ta żarówka 12V21W czy 12V5W bo taka była w oprawce. Poza tym w drugiej lampie nie mam oprawki. Jest tylko dziura. Podejrzewam, że powinna być, ale czy to może być przyczyną, że światła nie chcą się włączyć? Uprzedzając pytanie mam włącznik 3 pozycyjny z włączaniem przód/przód+tył. I tu jest właśnie problem. Przesuwając przełącznik kontrolka zapala się na chwilę, puszczam przełącznik wraca w pozycję 1 (włączony przód), ale kontrolka tyłu gaśnie. Gdzie mam szukać problemów? Druga sprawa to ringi założone w lampach przednich. Są ksenony i te działają. Przyczyną nieświecenia ringów jest to, że ktoś je założył, ale zapomniał je podłączyć do instalacji. Moje pytanie, może głupie, czy te ringi podłącza się jakoś biegunowo czy obojętnie jak?
  14. Witam kolegów. Mój problem, pewnie banalny dla niektórych, polega na tym, że nie mogę skasować inspekcji (inspection). Wymieniłem olej, filtry, inne rzeczy, które należało wymienić i stosując się do tutoriali znalezionych w necie skasowałem inspekcję olejową. Wszystkie zielone cegiełki znów się świecą. Mam jednak problem, ponieważ ten drugi napis INSPECTION świeci się jak zaklęty i nie poddaje się żadnym zabiegom ani perswazjom z mojej strony. Ma ktoś może jakiś pomysł, jak to wyłączyć?
  15. Kriss zacne masz autko, ale gdybym miał się czepiać, to klapka wlewu paliwa "smutno" zwisa na zawiasie. To na pewno bym poprawił, bo szpeci cały bok. Poza tym piszesz, że będziesz zmieniał felgi. Gdybyś chciał sprzedać te, to byłbym zainteresowany za rozsądne pieniądze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.