Skocz do zawartości

karolbks

Zarejestrowani
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 645ci 2004 333bhp auto
    F10 530d 2010 245bhp auto
  • Lokalizacja
    Szkocja

Osiągnięcia karolbks

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Naprawione? Co było przyczyną? Może był to IVM? https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/diagram/61_5272-zintegrowany-modul-zasilania/i47767/kL/sN
  2. Sprawdź jakie leci powietrze na ustawieniach manualnych - wyłącz Klimek i przycisk AUTO i pobaw się pokrętłami od temperatury. Jeśli temperatura się zmienia proporcjonalnie do jej ustawienia to znaczy, że elektrozawor działa prawidlowo. Jeśli przy włączonym przycisku AUTO temperatura powietrza z kratek nie jest adekwatna do ustawień, to prawodopodobnie wadliwe są czujniki temperatury.
  3. Oczywiście, że powinien być nowy, ale mechanik bez konsultacji ze mną kupił używkę. Wiem, że przy ustawieniu temperatury na 16' powinno pójść napięcie zamykające elektrozawor ale sygnału brak. Czy coś oprócz panelu klimatyzacji coś innego może być temu winne?
  4. 1.Na ustawieniach MANUALNYCH jak i AUTO na szybę i nogi ciągle leci mega gorace powietrze, bez względu który obieg jest włączony i jaka jest ustawiona temperatura. Stało się tak po wymianie elektrozaworu, który miał zniszczone uszczelki - wtedy ogrzewanie nie działało ani trochę. Nowozalozony elektrozawor to niestety używka, ale prawdopodobnie jest sprawny. Czy by to sprawdzić mogę go podłączyć bezpośrednio pod napięcie 12v spod maski? 2. Do kostki elektrozaworu podłączyłem postojowa żarówkę 12v 5w i ustawiłem obydwie strefy na 16'C . Żarówka powinna się ciągle świecić. Jednak na zapłonie i odpalonym silinku niestety nie świeciła, jedynie 2 razy mrugnela w ciągu 5 minutowego testu. Woltomierz wskazywał 4. Gdy zwiększałem temperaturę, żarówka zaswiecila się, ale tylko 2-3 razy na sekundę w ciągu 5 minut. Swiecila się natomiast ciągle gdy włączyłem maksymalne chłodzenie * i Woltomierz pokazał 12. Czy to wskazuje na uszkodzony panel klimatyzacji? Czy możliwe jest , że się zepsuł przez uszkodzony elektrozawor?
  5. karolbks

    Ogrzewanie wnętrza

    Rozwiazales problem? Czy od elektrozaworu do nagrzewnicy przewód z plynem jest również gorący?
  6. U mnie po zmianie tego modułu również zniknął problem skrzyni biegów, która często przechodziła w tryb awaryjny i wyświetlał się komunikat "transmission fault".
  7. Tak, udało po kilku latach walki! Kup nowy zintegrowany moduł zasilania. Śmiało możesz go wymienić samemu. Jest w skrzynce pod maska obok DME - ECU. Ja odołączyłem akumulator, odpiąłem prawie wszystkie moduły przewody, które są w tej skrzynce i podłączyłem na nowo - zdecydowanie łatwiej i szybciej, gdyż przewody idą również od spodu modułu. Chyba przy ponownym podłączeniu nie da się pomylić wtyczek, gdyż każda ma inne wejście. Zanim wszystko zmontujesz upewnij się, że każda wtyczka poprawnie weszła w gniazdo. Będzie działać! Część to: https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/produkt/7510638-zintegrowany-modul-zasilania Szerokości i przyczepności.
  8. Moje 530d f10 245km 2010 wlasnie jest u mechanika. Pojawil sie błąd kolektora. Wszystko zostało wyczyszczone. Klapki wygladają solidnie. silniczek do klapek Został wymieniony na nowy. Błąd po skasowaniu pojawia się ponownie. Jakieś pomysł co moze powodować ten błąd? Dziekuje za odpowiedzi!
  9. używany silnik to około 6 000zl i nie wiadomo czy nie będzie trzeba w nim robić np uszczelniaczy zaworowych itp. Może lepiej zlec naparawe w innym warsztacie, ktory ma odpowiedni sprzet.
  10. karolbks

    [e63] 645i Dymi

    Panowie, to jak w koncu jest z tymi uszczelniaczami... Czy niezbedny tutaj jest jakis zestaw naprawczy np AGA by wymienic same uszczelniacze, bez koniecznosci demontarzu glowicy? Mechanicy mowia rozne rzecz. Jeden, ze da sie bez zdejmowania glowicy a inny mowi, ze koniecznie trzeba ja zdjac I wyjac silnik. Mysle, ze albo nie sa wtajemniczeni jak to sie powinno zrobic, albo oszukuja mowiac, ze juz to robili w tym silniku i chca zedrzec wiecej pieniedzy za usluge, rozkrecajac bardziej silnik... Tutaj jest ten zestaw naprawczy i filmik instruktarzowy, tylko, ze kolesc wymienia nie tylko same uszczelniacze, wiec rozkreca dalej silnik, ale,mowi, ze da sie na aucie i bez zdejmowania glowicy. Co o tym myslicie? http://www.allgermanauto.com/
  11. Jak tam kolego, wymieniłeś uszczelniacze? Problem zniknął? Tez będę się do tego zabierał, gdyż auto kopci, gdy postoi np na światłach.... Ma ktoś może namiar na dobre i tanie uszczelki itp do tego zabiegu?
  12. Wszystko się zgadza. Znowu po podklejeniu i wyczyszczeniu tych tub obroty przestały falować. Nie wiem, czy w ogóle będę naprawiał auto, jeśli już to tylko w całości z uszczelniaczami.
  13. mój mechanik powiedział, ze ja ma problem z jakimiś rurkami w których siedzą świece. Raz po odessaniu z nich oleju silnik pracował równo przez około 2 tygodnie.
  14. Mam ten sam problem- jeszcze nie naprawiałem bo mam poważniejszą usterkę(czasami nie odpala) Moj mechanik mi o tym mówił, nie pamiętam dokładnie. Chyba chodzi o wspomniane wcześniej uszczelniacze. Raz odessał mi olej, który naciekł i problem zniknął na 2 tygodnie. Nie wymieniaj przepustnicy. Niedługo do niego jadę to zapytam o co dokładnie chodzi.
  15. immobilizer był już sprawdzany, pisałem o tym wcześniej. Wszystko wskazuje na uszkodzone dwa obwody w DME. Czasami nie widzi czujnika walka rozrządu i uaktywnia się jakiś system anty temp (?) nie wiem co to. Możliwe, jednak, ze komputer jest dobry - tylko przystosowany do wersji usa. Auto mam z 2004r a data produkcji na DME to 2011r. Możliwe, ze wcześniejszy komputer się zepsuł, koleś kopił nowy- niewłaściwy, zaczęły mu się robić problemy i sprzedał.... właśnie mi :| teraz mam problem ze znalezieniem używanego komputera. Dzięki wielkie, za pomoc!!! mam nadzieje, ze problem znaleziony... :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.