Skocz do zawartości

maddog

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Łodź/Koszalin

Osiągnięcia maddog

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. maddog

    Pomoc przy słabym dieslu

    Na pierwszych 3 biegach dochodzi do 20, na 4 do 19 a na 5 do 15. Pisałem wcześniej, że auto sprawdzałem pod kompem podczas jazdy :) Największą odchyłkę miał 3 cylinder.
  2. maddog

    Pomoc przy słabym dieslu

    Panowie mam problem z osiągami mojego e46 318d(cr116KM). Świeży nabytek. Autko w mieście całkiem dobrze się zbiera, nie kopci, nie gaśnie. Problem pojawia się przy większych prędkościach (od 100km/h) i przy sprincie. Jest zdecydowanie osłabiony. Do prędkości 100km/h rozpędza się w około 15 s zamiast 11s( amatorski pomiar), a powyżej 120km/h już bardzo wolno przyspiesza. Sprzedający zapewniał mnie, że 2 miesiące temu sprawdzał wtryskiwacze i turbinę oraz zmieniał podkładki pod wtryskiwaczami. Powiedział, żeby może spróbować dokręcić wtryskiwacze bo się może poluzowały. Twierdził też, że auto miało moc i osiągało wysokie prędkości. Ogólnie sam sprzedający wzbudza zaufanie potwierdzając to wieloma fakturami za wymiany. Dziś na podpięciu kompa nie pokazało żadnych błędów, jedynie przy jeździe testowej okazało się, że wtryskiwacz na 3. cylindrze ma dużą odchyłkę. Na 1. cylindrze jest ok, na pozostałych delikatne odchyłki, ale jeszcze "w normie". Ponad to diagnosta stwierdził przy ww. teście, że jest obniżona wartość na przepływomierzu i niskie ciśnienie doładowania( idzie do 1.8, później powoli do 1.9 a powinno ponoć do 2.1). Pod koniec testu powiedział, że wtryskiwacz nie ma wpływu na osiągi( co mnie dziwi) i powinienem zacząć od sprawdzenia egr i przepływki. Poza tym zużycie paliwa wydaje mi się troszkę za duże. U mechanika specjalizującego się w dieslach dowiedziałem się, że słaba moc i niskie wartości doładowania i przepływki mogą być spowodowane tylko przez wtryskiwacze, że Bosch zaleca wymianę wtrysków po 100-150tys km. Stwierdził, że musi wyjąc wtryskiwacze i sprawdzić je na maszynie(koszt za jeden 80zł) i ewentualnie zregenerować na częściach boscha(400zł za jeden). A na zapewnienia kolesia, od którego kupiłem auto powiedział, że wiadomo jak to ze sprzedającymi, że na pewno się nie poluzowały i tu zabrzmiał jak hipokryta- często po tym jak się wtryskiwacze wyjmuje do sprawdzenia to potrafią po włożeniu paść... Proszę o pomoc, dlatego że to mój pierwszy diesel i nie wiem co robić.
  3. maddog

    Potrzebna opinia uzytkownikow

    Koledzy mozecie mi odpowiedziec na wczesniejsze pytanko? Czy do 20 tys kupie zdrowa 5-tke? Co taniej wyjdzie w utrzymaniu 520i lub 523 z sekwencja czy 525tds?
  4. maddog

    Potrzebna opinia uzytkownikow

    co do osiagow to takie jakie sa mi ,,wystarcza'' choc wiadomo ze chcialoby sie miec kopa ale jak nie to przynajmniej zdrowszy bede :D a co do ceny to te e39 z ogloszen otomoto i allegro kolo 17 18 tys pln to moze byc w dobrym stanie czy raczej nie? Rozumiem tez ze eksploatacja e34 jest tansza niz e34 choc juz przebieg tez moga miec duzy a wtedy to juz zalezy jak jest zadbany.... ogolnie to dzieki wszystkim za zaangazowanie i pomoc :D
  5. Mysle o zakupie bmw 5 z lat 96, 97 e 39 z silnikiem 520i 150km. Jak ten samochod sie sprawuje? Czy egzemplarze z ogloszen z cena okolo 16 17 tys zl moga byc w naprawde przyzwoitym stanie? Czy eksploatacja takiego auta jest duzo drozsza od np Audi a4 b5 1.8 125KM? Jak jest z trwaloscia zawiechy i silnika? Ile kosztuje zmiana rozrzadu? Jak auto sprawuje sie na instalacji sekwencyjnej takiej za okolo 3 tys do 6 cylindrowcow? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.