Skocz do zawartości

uzie61

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2004r. 3.0d

Osiągnięcia uzie61

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. U mnie dokładnie w takim zakresie obrotów wył i było jeszcze czuć spaliny w kabinie i jak to bywa w E60 miałem peknięty kolektor wydechowy po zdjeciu było to widoczne gołym okiem, a wcześniej ktoś już grzebał bo był spawany. wymieniłem go na żeliwny z e39 3.0d i teraz pracuje cichutko, a i pękać już nie powinien :)
  2. Dziś zakończyłem walkę ze swoją bmw miska i olej w skrzyni zmieniony :) spuściłem z 4l oleju a wlałem około 7l i powiem szczerze że czuć róznicę w zmianie biegów tzn. nie przeciąga tak jak wcześniej i nie szarpie przy dojeżdzaniu np. do świateł :) przy okazji zmieniłem kolektor na żeliwny bo mój był popękany i oringi od rury intercolera bo chlapało olejem również złącze elastyczne wydechu bo ktoś wstawił 10cm i było czuć drgania. Więc stwierdzam że 1700zł wydałem nie na marne i jestem z tego powodu zadowolony :P
  3. Z tego co przeczytałem na tym forum to po wymianie miski wejdzie jakież 9.5l oleju tak? u mnie na pewno nie ma stanu bo miska mogra aż krople oleju na niej wiszą, osłony jak zdjąłem taż mokre. kupiłem to auto nie cały miesiąc temu i tez nie wiem ile poprzedni właściciel tak jeździł. Ale ja chcę spać spokojnie wiec wszystko musi mi grać
  4. wydech mam akurat ściągnięty bo mam pękniety kolektor wydechowy. to po co ten gość na filmiku sprawdzał temperature oleju?
  5. ok czyli 1. spuszczam olej przez korek spustowy 2. odkrecam miske olejową to już wiem, a gdzie jest ta prowadnica przewodów z oringiem i jak ją wymienić? a jak już przykrece miske to rozumiem ze najpierw wlewam olej przez korek wlewowy az sie przeleje a później co mam odpalić auto i rozgrzać olej do 30C i dalej strzykawą lać aż się będzie przelewało? auto w tedy mam mieć na P czy D? sorrki koledzy że tak pytam ale miałem wcześniej E38 i tam wymieniałem sam i było prościej.
  6. Niech ktoś mi podpowie bo szukałem na forum i na nic nie natrafiłem :( kupiłem cały zestaw: miska z filtrem, uszczelka, prowadnica z oringiem na przewody i 10l oleju do skrzyni automatycznej. Możecie mi podpowiedzieć czy wimiana jest jakaś trudna. tzn. wymienić miskę to nie problem kilka śrub i gotowe ale jak wymienić olej? i tą prowadnicę?
  7. Masz rację kiler poczekam, dzis przyjżałem się jak to wygląda i jestem załamany żarówki są schowane w boczkach od starych lamp a stop jest zrobiony z trzeciego stopu i na zarówkach diodowych bo chyba na zwykłych odcinało tak jak mówisz zasilanie. Kiedyś słyszałem że gość na allegro sprzedaje moduł do lamp tylnych jakaś samoruba ale chyba nie jest to dobry patent. poczekam na swój zestaw
  8. Zgadza się kolego próbowałem już eksperymentować i w tedy wydawały mi się zaciemne w stosunku do bocznych. Dla tego chciałem zapytać kogoś kto ma to pożadnie zrobione lub ma orginalnego lifta żeby sprawdził miernikiem na swoich lampach i podał mi voltarz a ja z reszta już bym sobie jakoś poradził. Wprowadzę zmianę ale zamówiłem u znajomego z niemiec cały M-pakiet i lampy lift oraz LCM2 tylko troszkę muszę na to poczekać aż mi to dostarczy więc musze narazie zadowolić się pomysłem na opornik który tak koledze kilerowi się nie podoba :P dziwi mnie takie podejście że ktoś krytykuje innych że coś robi nie tak jak powinno być oryginalnie(w moim przypadku ja tego wcale nie chce robic na stałe tylko chwilowo) a sam obcina szpilki gumowką o 5mm zamiast kupić odpowiednie na wymiar :P.
  9. Wiem kolego że programowanie ale chyba potrzebuje do tego sterownika świateł po lifcie przejściówek z lamp przed liftem na polifcie oraz lamp przednich skompletowanie tego zajmie mi troszke czasu, a wku....a mnie to ze ktoś to druciarko zrobił i wszystko jest porobione jak w jakimś ursusie. Napisałem, że zrobie to pożądnie bo to przecież BMW, a nie jakiś Vwieś. Jednak szlak jasny mnie strzela jak wieczorem widze swój tył boczne świecą ok, a na klapie jak na choince. Ale widze że chyba na tym forum prostej rzeczy się niedowiem :( skoro zapytać nawet nie można bo zaraz jakieś pod teksty. Pozdrawiam
  10. Witam. Od nie dawna posiadam BMW E61 i ktoś zrobił tył na lampach po lifcie i mam wrażenie że te diody od postoju w klapie świecą mocniej od tych bocznych. Wiem że nie jest to zrobione fachowo i zamierzam zrobić to dobrze ale moje auto jest z 2004r więc muszę zmienić lampy przód na lift i LCM2 jestem w trakcie realizacji planu ale na dzień dzisiejszy chciałbym chociaż zmniejszyć napięcie w lampach w klapie bo jak się domyślam jest podłączone pod oświetlenie tablicy rejestracyjnej i dla tego mocniej świeci. Moje pytanie brzmi ile Volt jest na przewodzie od postoju w klapie 12v czy mniejsze to zastosuje jakiś opornik.
  11. Dzis w końcu zamykam swój temat. Wymieniłem czujnik przedni i kasowanie licznikiem poszło z przodem i tyłem jest już ok. Pozdrawiam
  12. To już przerabiałem na początku i nie było opcji skasowania błedu czujnika. Ciągle pokazuje usterka obecna. Dziwne jest to, że po odczytaniu błedów z układu hamulcowego był tylko 1 błąd tylnego czujnika, a po kasowaniu inspekcji przednich teraz są już 2 błedy przedni i tylni czujnik.
  13. Inpa też nie dała rady :(
  14. Witam podłącze się pod temat. Niedawno kupiłem E61 i wyświetlał się błąd klocków tył więc wymieniłem klocki na ATE oraz czujnik również ATE więc przystąpiłem do skasowania błędu interfejsem Auto-com niestety błąd był wciąż aktywny i próbowałem też opcją zaprogramować klocki lecz bez powodzenia ciągle pokazywało 0%. Przyszło mi na myśl że może być coś w instalacji do pewnego momentu :( mianowicie klocki przód miałem jeszcze na 6000km i ze 100% pokazywało mi że zostało 9% ale na wyświetlaczu nie miałem błędu przodu tylko tył ale postanowiłem wymienic tez i przód za jednym razem i spróbowałem kasować auto-comem i tu nagle wyskoczyl mi błąd klocków przód że czujnik zużycia niesprawny :\ jak on był dobry przed kasowaniem i teraz mam na wyświetlaczu z navi błąd przodu -15000 i błąd tyłu -25000km. Jestem elektrykiem i z instalacja jest ok to coś z komuterem moim zdaniem. odłączałem kleme kasowałem tez kilka razy i nic. Może ktoś z Was ma na to pomysł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.