Skocz do zawartości

dinooo

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dinooo

  • Urodziny 30.08.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d Touring/2001/150KM/M47N
  • Lokalizacja
    LPA

Osiągnięcia dinooo

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Podłaczenie na stałe zasilania 12V z akumulatora nie dała żadnego efektu... Niestety nic więcej nie przychodzi mi do głowy. Jezeli ktoś potrafi mi pomóc proszę o info :)
  2. Nie wiem do czego mają się zaśniedziałe kostki w nowym układzie :) po wpięciu emulator działa :p a po ponownym włączeniu zapłonu przestaje działać.. Pytam o ten kabel ACC połaczony z wspomnianym "fioletowym" może juz ktoś mający problem i takich prób się podejmował. A może rozwiązał to w jakiś inny sposób ?
  3. Witam Czy uporał się ktoś juz z problem zmieniarki YATOUR i radia 16:9 ( po wyłączeniu zapłou nie widzi zmieniarki, pomaga ponowne podłaczenie ) ?? To jest moja ktoras próba z kolei zrobienia koledze odtwarzacza mp3 w aucie na standardowym radiu i znowu porażka... Zapytam jeszcze czy próbował ktoś poprostu podłączenia kabla ACC (zasilanie po zapłonie) do oddzielnego zasilania w aucie np. do 12V po przekręceniu kluczyka ?? tj. fioletowo-biały kabel w wiązce ?
  4. Dokładnie jak mówisz Inpa odczytuje na bierząco parametry dla każdych obrótów masz odzielnie mierzoną wartość
  5. klucz jakim odkreca się śruby spustowe to 14 imbus ;) Niżej dodaje zdjęcie tak jaby ktoś jeszcze miał wątpliwości co wymiany oleju w dyferencjale :P Po lewej olej z auta o przebiegu 236 tys no i po prawej oczywiscie Castrol 75w90. Dodam, że nic nie się z nim działo nie huczało itp. wymieniłem profilaktycznie http://img854.imageshack.us/img854/7618/dsc0480xl.jpg
  6. tutaj wrzucam filmik instruktażowy moze komuś się przyda Mam takie pytanie jakim kluczem imbusowym odkręca się tą śrubę chodzi o rozmiar dzisiaj chciałem wymienić i nie mam w zestawie takiego dużego :p Proszę o pomoc poniewaz chce kupić a nie wiem jaki...
  7. Problem rozwiązany !!! Wczoraj natknąłem sie na temat kolegi z forum u którego problem przedstawiła sie następująco: po podłączeniu wadliwego interfesju problemy z zegarami... jak się później okazało spalony bezpiecznik numer 43 Zainteresował mnie temat ponieważ u mnie wyglądało to podobnie, ale kto by pomyślał ze w moim przypadku wina tkwi również w spalonym bezpieczniku .Obajwy to brak zasilania w gnieździe diagnostycznym, (w celu sprawdzenia PIN 12 to + PIN 4 lub 5 to - wartość prądu wynosi 12V), przez co jak się później okazało INPA wskazywała błąd IFH-0003, i wcale nie z winy wadliwego fejsu. Oczywiście objawy opisane wyżej również nie ustępowały. Tak więc w moim przypadku wystarczyło również wymienić spalony bezpicznik numer 43 wszytko wróciło do normy... Zegary zaczeły wskazywać poprawne wartości, kontrolki zgasły, system DSC zaczął znowu działać i co najważniejsze wróciła możliwość diagnozowania Kabel okazał się być dobry, błędy pokasowane a troche ich sie nazbierało. Martwi mnie troche spowolniona reakcja ekonomizera ;/ który jak wróci do pozycji 0 po zwiekszeniu obrotów potrzebuje dosłownie krótką chwile zeby ruszyć, Inpa nie odczytuje zadnych błędów z tego modułu. Moze z czasem sie ureguluje Ktoś wie może jak zrobić kalibracje LWS w Inpa, ktoś pisał o wcisnieciu SHIFT+F5 w module , szukałem tych ukrytch opcji i nic takiego nie znalazłem
  8. ale czy uszkodzony czujnik ABSu nie jest równoznaczy z niepoprawnym działaniem tego układu... ?? U mnie sytuacja przedstawia sie w taki sposób, że ABS działa jak najbardziej poprawnie w przyciwienstwie do DSC. A co do zbieżności jak wspomniałem jutro pojadę...
  9. Drodzy koledzy, Czekając na kabelek który miał być u mnie w tym tygodniu niestey nie wiedzieć czemu nadal go nie ma, natknąłem się na kilka tematów z sąsiedniego forum. Objawy forumowiczów były podobne do tych u mnie czyli nie działający DSC, pomaranczowe kotrolki DSC i reczenego (dodam, ze u mnie dochodzi wariujący licznik a w ostatnich dniach rozładowane aku czyli niezidentyfikowany pobór prądu), po rozwiązaniu problemu w tematach okazało się, że problem nie dotyczyl czujnika ABS a tkwił w wadliwym działaniu samego czujnika kąta skrętu. Który w pewnych przypadkach wariował po ingerencji w remont układu zawieszenia za czym idzie rozregulowana zbiezność. W moim przypadku wszystko miałoby jakiś sens ponieważ nie tak dawno wymieniałem wahacz przedni, ale nie ustawiałem zbieżności, nie z mojego lenistwa czy niedbalstwa. Oczywiście chciałem to zrobić porą wiosenna po wymianie kompletnego zawieszenia. W innym z postów gość pisze, że pomogła kalibracja czujnika kąta skrętu... operacja wykonana również po wymianie jedego z elementów układu zawiszenia. Teraz pytanie jak to zrobić w INPA nie wiem czy kabel który do mnie przyjdzie będzie na tyle kompatybilny zeby się udało. Da się również DISem ale z tym programem jeszcze nigdy nie pracowałem ba nawet nie instalowałem... Wszystko sobie pukładałem, wydaje sie to być proste ale wciąż nie wiem do czego tu ma się wariujący licznik od którego tak naprawde wszystko sie zaczęło. :rozpacz: Co wy na to wszysko ?? :/ Problem nie daje mi spokoju i spać po nocach nawet bardziej niż zbliżający sie termin obrony pracy inżynierskiej :P tak więc jutro podjadę do miejscowego Bosch Service, na podpięcie do komputera.
  10. Witam Jakieś dwa tygodnie temu miałem problem z licznikiem ponieważ nie działał mi wyświetlacz licznika oraz dwa boczne rzędy kontrolek po zdemontowaniu przeczyszczeniu płytki wszystko wróciło do normy. Dzisiaj po dwóch tygodniach sytuacja się powtórzyła, zdemontowałem licznik ponownie , lecz po ponownym zamontowaniu problem jest następujący jak na filmiku http://youtu.be/NlmvLnpT12w Czy możliwe, że to czujnik ABS-u ?? dodam, że ABS działa lecz kontrola raczej nie. Nie zdążyłem dokładnie przetestować. Podczas jazdy wariuje również ekonomizer poza tym wszystko ok. Jakieś pomysły ?? dostęp do Inpy będę mimał w przyszłym tygodniu ponieważ obecnie mam spalony kabelek
  11. piwek czy mógłbym jakiegoś maila do Ciebie bo wiadomości na priv przestały dochodzić :P
  12. Wielkie dzięki piwek takich ludzi jak Ty naprawdę powinno się cenić !!! szukałem pomocy w wielu miejscach i sąsiednich forach. Jedynie takową uzyskałem od Ciebie :) Sam niestety raczej tego nie zrobie strasznie małe te rezystory :p, nie mam takiej precyzji i odpowiedniego sprzetu. Poszukam kogoś u siebie w okolicy może ktoś sie temu podejmie.
  13. smiem sądzić ze wina tkwi włąśnie w tych trzech rezystorach. Więc co z tym fantem uczynić, da się coś z tym zrobić czy poprostu szukać nowego fejsa ;/ Czekam na cenne podpowiedzi... Dla kolegi piwek wielkie brawa :clap: :clap: :clap: i szczere podziękowania :cool2:
  14. tutaj zdjęcie wrzucone w wiekszym rozmiarze http://img844.imageshack.us/img844/1900/dsc02585ny.jpg Nie wiem który to układ 8 ale na tych 2 rezystorach mniejszyszych obok diody jest takie przetopienie jakby od środka. Oczywiście na tym jednym wiekszym z oznaczeniem 18M to samo ale zadnych pękniec nie widać
  15. Nie wiedziałem o które zdjęcia Ci chodziło fejsa czy Inpy więc dodaje tego i tego. Tylko że dwie kropki od zapłonu i baterii święca sie nawet gdy fejs nie jest podłaczony do komputera samochodu. http://imageshack.us/a/img571/9222/dsc00781gb.th.jpg http://imageshack.us/a/img402/5928/dsc00771xo.th.jpg http://imageshack.us/a/img689/5224/dsc00761iy.th.jpghttp://imageshack.us/a/img42/613/dsc00751bq.th.jpg http://imageshack.us/a/img12/9380/65117689.th.png http://imageshack.us/a/img11/2969/66027523.th.png http://imageshack.us/a/img43/8614/62749430.th.png http://imageshack.us/a/img577/1633/39694788.th.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.