Skocz do zawartości

maciek_w

Zasłużeni forumowicze
  • Postów

    1 418
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Ostatnia wygrana maciek_w w dniu 10 Lipca

Użytkownicy przyznają maciek_w punkty reputacji!

1 obserwujący

O maciek_w

  • Urodziny 12 Czerwca

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było rozmaicie: diesle, tuning, siódemka, SUV z V8
    Jest: mała czarna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek_w

  1. maciek_w

    22 cale vs 21 cale

    Innych nie znalazłem. Miałem takie na swoich kołach na zimę i były spoko (ciche, wystarczająco komfortowe, dobrze się trzymały)
  2. To przypadek, że proponowane przeze mnie ET jest takie samo z przodu i tyłu. W tym aucie tak wyszło, że przy ET 25 koła ładnie układają się względem krawędzi nadkola Opony powinieneś założyć zgodnie z rekomendacją BMW. Przy 21 i 22" szerokość z przodu to 275, a z tyłu 315. Profil zależy od średnicy felgi dla 21": 275/40 przód; 315/35 tył (takie mogą być zarówno zimowe jak i letnie opony) dla 22": 275/35 przód; 315/30 tył (takie rozmiary BMW rekomenduje dla letnich; ale znani są z natury zawodnicy jeżdżący na tej wielkości zimówkach)
  3. Zaufanie do systemów macie daleko większe, przy każdym wejściu na pokład samolotu oddajecie życie w “ręce” komputerów
  4. ET25 wysuwa koła tak jakbyś założył dystans 12 mm z przodu i 18 mm z tyłu. Efekt jest taki, że górna zewnętrzna krawędź opony chowa się na kilka mm do wnętrza nadkola. Nie wystaje i na pewno nie przytrzesz w nadkole, nawet przy maksymalnym ugięciu sprężyny i amortyzatora Im większe ET, tym bardziej koło schowa się we wnęce nadkola
  5. Nie wiem, jakie proponuje Ci konfigurator. Fabryczne mają 37 z przodu i 43 z tyłu. Im bliżej do zera, tym bardziej koło będzie wysunięte na zewnątrz. Mniej więcej w okolicach 20 robi się na styk z nadkolem (Amerykanie nazwaliby taki config “hellaflush” pod warunkiem, że zglebiłbyś auto tak nisko, że do nadkola nad oponą miałbyś mniejszą odległość niż grubość palca)
  6. Nie będą wystawać poza błotnik, ale będą znacznie lepiej optycznie wypełniać nadkole
  7. Fabrycznie tak, ale jeśli zamawiałbyś wg własnego pomysłu, to polecam ET 25 (lub około). To działa jak dystanse 12 mm z przodu i 18 mm z tyłu
  8. Yyy…. U mnie takich przywilejów nie ma. Nie prowadziła nigdy żadnego z moich samochodów
  9. Zero stresu z 21” … … a nawet 22” - koledze z pracy zamontowali taki zestaw zimowy do X5 G05 u jednego dilera BMW w Warszawie . Opony zimowe Continental jakieś - kolega jest mega zadowolony
  10. Nie bierz 20”. Na 21” samochód wygląda (i jeździ) lepiej
  11. Jak już wywołali temat, to tak, mam. Naprawdę super koła. Już mi niepotrzebne, bo auto zmieniłem. Ogłoszenie
  12. Hmmm… To wszystko zależy: 1) jaki efekt chcesz osiągnąć? 2) ile chcesz wydać? 3) o jakich kołach myślisz?
  13. maciek_w

    Wydech akcesoryjny

    Myślałem nad założeniem zderzaka od X5M. Innego pomysłu na poprawienie wyglądu z tyłu nie miałem… ale, nie da się ze względu na inny rozstaw rur wydechowych w X5M Jak chcesz grubo, to trzeba założyć zderzak i puszkę wydechu od X5M, a wtedy robi się drogo
  14. Yyy… jak ja zamawiałem (październik 2023), to do M60i fabryka dawała tylko Pirelli PZero 4. Byłem z tych opon mega zadowolony
  15. maciek_w

    Wydech akcesoryjny

    Odradzam. Rozmawiałem z MG kilka razy, nie podjęli się wyzwania. Przede wszystkim z tego powodu, że bez usunięcia OPF nic nie uzyskasz na brzmieniu - a w każdym razie nic, co uzasadniałoby wydatek rzędu ~20k z montażem w MG, albo ~25k za dAhlera, albo 30+ za inne wynalazki jedyny sposób to kontroler klap. Ustawiasz guzikiem na 100% otwarte i wtedy gazy omijają końcową puszkę - robi się jakoś głośniej (ale w środku prawie wcale nie słychać, bo samochód za dobrze wyciszony) spędziłem nad tym tematem masę czasu i odpuściłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.