Skocz do zawartości

arek12345

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2000

Osiągnięcia arek12345

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak jak Mateusz pisze. Ja za jeden na przód do sportowego dostosowania podwozia dałem 409zl.. Niestety amorki drogie do BMW :(
  2. Lampe skleiłem klejem firmy Technicqll do twardych plastików i na razie się trzyma :) Dzięki za pomoc!
  3. Mam sedana. No robiłem jak mówisz ale nie wkładałem w to za dużo siły. Jutro jak pogoda pozwoli to spróbuje jeśli pęknie to kupie nową bo rzeczywiście nie są drogie:) A porodził by ktoś czym to najlepiej by przykleić :) wystarczy zwykły superglue?
  4. Witam! Dziś schodzę rano na parking a tu na wycieraczką widzę klosz ( czy jak to inaczej nazwać :D ) lampy tylnej bagażnika... Klosz jest o dziwo cały, wygląda jak by ktoś go podważył i puścił na klejeniu z obudową lampy. Chciałem wyjąc lampę ale pod odkręceniu jarzma które dociska ją do klapy dalej ani drgnie. Nie chcę za mocno ciągnąc żeby czegoś nie połamać. Możliwe że po 12 latach tak zassało uszczelkę do lampy że nie chce wyjść czy może być tego inny powód. I jeszcze jedno pytanie czy da rade to jakoś przykleić żeby szczelność trzymała czy kupić używaną lampę?
  5. tak jest on rozbieralny viewtopic.php?f=15&t=122714 Masz to samo na 99% :)
  6. Ale mi właśnie padła cewka na tym samym i dlatego pytam czy to zbieg okoliczności czy coś to powoduje. Na razie po wymianie cewki auto chodzi dobrze.
  7. Witam. Dwa miesiące temu padła mi cewka na 2 cylindrze. Kupiłem nową i problem zniknął. Wczoraj wywaliło mi check engine i pojawiły się drgania. Po sprawdzeniu błędów cewka z 2 cylindra. Czy to zbieg okoliczności, czy może mieć na to wpływ świeca lub kable dochodzące do cewki? Dodam że nowa cewka jest na 1 cylindrze. Padła stara która wcześniej znajdowała się na 1 cylindrze przed podmianą.
  8. arek12345

    e46 check po odpaleniu

    Raczej bardzo prosta. Wypinasz jedna wtyczkę, odkręcasz 2 śruby 10mm i ją wyjmujesz. Może trochę stawiać opór u mnie tak było przynajmniej :) Cewka 6 to ta najdalej przodu auta, a najbliżej filtra kabinowego.
  9. arek12345

    e46 check po odpaleniu

    podmień cewki na cylindrach. ja wywali blad na innym to na 99 % cewka. 6 cylinder to ten lezący najdalej przodu auta.
  10. Też nie polecam opon bieżnikowanych .. wiem co mowie bo kupiłem w tamtym roku. Człowiek uczy się na błędach. Ciężko wyważyć i powyżej 100km/h zaczynają by drgania na kierownicy. Ale dużo raczej nie jeżdżę, szybko też nie wiec da się przeżyć. Jeśli dużo podróżujesz autem to opcja nie dla ciebie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.