Skocz do zawartości

Godlike

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E60, jest F34, będzie G05

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Godlike

  1. Cześć, czy wiecie może gdzie można kupić w rozsądnej cenie nowe przednie amortyzatory do F34 M adaptive suspension 20d xDrive? Na jaki koszt należy się nastawić? a może jakaś regeneracja jest możliwa?
  2. Godlike

    Serwis olejowy ASO M50i

    Widziałeś? Czy słyszałeś? 🙂
  3. Godlike

    Serwis olejowy ASO M50i

    Bardzo znaczące... wole odpuścić Service, który i tak taniej da się ogarnąć, a przedłużyć gwarancję na auto dość drogie w naprawach.
  4. Godlike

    Serwis olejowy ASO M50i

    Pakiet Repair Inclusive - 4 lata / 200.000km 16 400 zł Pakiet Service Inclusive - 5 lat / 100.000km 11 800 zł
  5. Godlike

    Serwis olejowy ASO M50i

    Wydaje mi się, że lepiej odpuścić Service Inclusive, a kasę przeznaczyć na rozszerzoną do 4 lat gwarancję (która również podrożała właśnie o 5k pln 😞 )
  6. Godlike

    Serwis olejowy ASO M50i

    Właśnie też zastanawiam się nad sensownością pakietu service inclusive, zwłaszcza że właśnie zdrożał o 30% i jak doliczę do niego koszt leasingu to przy założeniu 5 przeglądów które wykorzystam w pakiecie, koszt jednego wyniesie 2700zl. Wydaje mi się,że przy dostarczeniu materiałów własnych koszt ten może wynieść maks połowę tej kwoty. Planuję zakup 30d, ale zakładam że koszt serwisu będzie porównywalny do m60i.
  7. Godlike

    22 cale vs 21 cale

    V8... grubo 🙂 gratulacje! właśnie w tym momencie podnieśli ceny usług serwisu i rozszerzonej gwarancji i to grubo.. o jakieś 30%. 🤑 więc tym bardziej gratuluję 😉
  8. Godlike

    22 cale vs 21 cale

    No dobra... na dzień dzisiejszy wybieram 21" + adaptację(najwyżej będę jeździł na ciśnieniu 1.5b 😄 ), ale jeszcze postaram się przejechać zarówno adaptacją jak i pneumatyką. Dobrałem też 4 letnią gwarancję, chociaż mam nadzieję, że się nie przyda. Czekam na potwierdzenie warunków przez leasing i jazda.. 6mcy czekania 😕
  9. Godlike

    22 cale vs 21 cale

    Ciekawe czy to MperfPro też nie realizuje redukcji przechyłów pneumatyka? Tak czy inaczej to droga opcja jak do budżetowej wersji 30d poniżej 500k 😉 sportowe i twarde auto już mam, po SUVie tej wielkości, który ma być typowym autem uniwersalnym oczekuje raczej komfortu, ale też pewności prowadzenia. Jednym słowem złotego środka. Po tym co tu przeczytałem wnioskuję, że mam dwie opcje. 1. 20”+adaptacja(moj pierwszy wybór) 2. 21/22”+pneumatyka auto bedzie totalnie czarne z pakietem M pro. Może przeżyję te 20” 😝 chociaż w biurze obok sąsiad parkuje poliftem dokładnie całym czarnym na 22” czarnych kołach i wygląda obłędnie, choć trochę gangstersko 😉
  10. Godlike

    22 cale vs 21 cale

    No właśnie jeździłem x5 z adaptacyjnym na 20” i było dość komfortowo. Później x6 na 21” również z adaptacją i było nieprzyzwoicie twardo jak na tej klasy auto. Ale jest kilka niewiadomych 1. Być może x6 ma twardsze nastawy 2. Ciśnienie w oponach 3. Sama opona. za 21 przemawia jeszcze fakt, że można kupić same opony z homologacją w różnych rozmiarach. Przy 20” nie ma takiej możliwości. Chociaż 21” to opcja najtwardsza z możliwych z tego co piszecie 🤔
  11. Godlike

    22 cale vs 21 cale

    Bardzo możliwe, ale ryzyko uszkodzenia felgi i opony znacznie większe. Dzisiaj widziałem polifta na 22 czarnych felgach, auto max kilka miesięcy, rany już obite tu i tam 😞 no właśnie większość tak te 21 na adaptacyjnym ocenia, może jeszcze kwestia samego modelu opony oraz ciśnienia. Ja w F34 mogę ustawić ciśnienia na komfort i oszczędność, różnica to az 0.5b i czuć bardzo tę różnicę. a co z trwałością adaptacja vs pneumatyka?
  12. Godlike

    22 cale vs 21 cale

    Cześć, ja się ciągle waham nad setupem kół/zawieszenia. Kompletnie nie zależy mi na pneumatyce, podobno zawieszenie adaptacyjne M radzi sobie zaskakująco dobrze, a pneumatyka w BMW nie jest aż tak rewelacyjna jak w Mercedesie. Z drugiej strony to SUV, a nie sportowe auto, zwłaszcza w wersji 30d, więc z natury powinien być dość komfortowy. Pomijając estetykę auta, skonfigurowałem Zawieszenie adaptacyjne M + koła 20". Jeździłem autem znajomego: pneumatyka+21" i w trybie comfort za bardzo pływało wg. mnie i na mój gust. Opcjonalnie rozważam zawieszenie adaptacyjne M + koła 21", boje się z kolei, że to może być za twarde. Znajomy tez oddaje w tym roku felgi do regeneracji, przy zimowych 20" nie ma tego problemu, twierdzi też, że na 20 auto niżej stoi. Jeździłem takim setupem X6 (M-adaptive +21") i było zdecydowanie za twardo, ale może X6 jest z natury twardsze? Z drugiej strony obawiam się kosztów napraw pneumatyki. Czy jest czego? Z trzeciej strony.. adaptacyjne amortyzatory w BMW też nie grzeszą trwałością. Aktualnie mam w 3GT zawieszenie adaptacyjne i wygląda na to, że po 90kkm przednie amortyzatory są do wymiany (a w zasadzie były już po drugim roku użytkowania, ale ASO nie wymieniło ich wtedy na nowe, bo stwierdzili, że nie znaleźli usterki, a zawieszenie z rana ewidentnie stukało), a co dopiero w tak ciężkim samochodzie jak G05. Jakie są tutaj Wasze doświadczenia?
  13. Słuchajcie... bo zaraz poleci na sprzedaż moja F34, właśnie wybieram coś nowego. Jestem pierwszym właścicielem, auto nieźle wyposażone, Końcówka produkcji 10.2019, 90tkm 320d xDrive, mpak, adaptive LED, zawieszenie też adaptacyjne M. Od dłuższego czasu, jeszcze na gwarancji, dochodziły stuki z zawieszenia, zwłaszcza przy niskich temp. i na kostce, przez pierwsze 1-2km, poźniej cisza. W zasadzie zgłaszałem to jeszcze dwukrotnie na gwarancji, raz wymienili górne mocowania amortyzatorów, następnie nic nie zrobili. Gwarancja oczywiście się skończyła. Nie zwykłem sprzedawać auto z usterką, a z przeczytanych setek wpisów wszystko wskazuje na te nieszczęsne przednie amortyzatory adaptacyjne. Domniemam, że walka z ASO z tytułu nieudanej naprawy gwarancyjnej nie ma sensu (chyba, że na tą naprawę mam 2 lata gwarancji, ale w sumie wymienili inny element). Chyba przed sprzedażą, będę musiał wymienić te amortyzatory, tymbardziej, że teraz zaczyna stukać już w prawie każdej sytuacji. Może bym tak tego nie zauważył, gdybym nie zaczął jeździć nowymi samochodami rozglądając się za nowym autem. Pytanie do Was... ile kosztuje wymiana przednich amortyzatorów adaptacyjnych, oczywiście poza ASO, albo ile kosztują one same. Przypuszczam, że wielu z Was musiało zetknąć się z tym problemem. No i kolejny dylemat. Wybieram nowe X5, wolałbym adaptacyjne zawieszenie od pneumatycznego, które z kolei jest jeszcze droższe w naprawach, ale teraz tego adaptacyjnego już się trochę boję.
  14. Cześć, w weekend miałem okazję zasiąść w fotelach sportowych M w nowym aucie na salonie. Fotele znacznie twardsze od Sportowych skórzanych. Nie wiem jak sprawdziłyby się w trasie, czy mają szansę się ułożyć czy nie, niemniej są zdecydowanie bardziej twarde i sprężyste. To tak dla potomnych... 😉
  15. Generalnie ja zawsze marzyłem o tych rudych skórach w BMW (congnac), ale brąz sensafin na żywo jest dużo ładniejszy niż w konfiguratorze. Z konfiguratora bym go nie wybrał, ale na żywo się broni i wygląda bardzo ładnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.