Skocz do zawartości

Godlike

Zarejestrowani
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Godlike w dniu 3 Grudnia 2024

Użytkownicy przyznają Godlike punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było E60 N53, F34 B47, jest G05 B57

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Godlike

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Reacting Well Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Pierwszy temat Unikat

Najnowsze odznaki

44

Reputacja

  1. U mnie w zasadzie tak jest od początku, gdy mam auto, czyli od Października i żadna aktualizacja nie rozwiązała problemu, z tym, że ja nie używam AH podczas jazdy, ale mam włączoną opcję uruchom AH po wyłączeniu silnika. Aktywuję tę opcję, działa kilka dni, a potem znowu samoistnie się deaktywuje. Żona nie jeździ na swoim profilu, przestawia tylko fotel używając pamięci ustawień fotela. Bardzo to irytujące zwłaszcza jak gasi się auto na jakimś wzniesieniu, zaciągnięcie ręcznego oszczędza wtedy skrzynię, ale opcja ta notorycznie się wyłącza
  2. Ad.6. było by super.. ja wyłączyłem kluczyk w telefonie, a właściwie tryb pasywny, właśnie z tego powodu. Chodziłem po ogrodzie z telefonem, auto ciągle się zamyka i otwiera, również gdy byłem w garażu, a auto stało na podjeździe. Dodatkowo digital key w telefonie ma dużo mocniejszy sygnał i łapie z większej odległości niż kluczyk. Dlatego było by super, znowu włączył bym tryb pasywny i odzyskał pewne opcje z aplikacji MyBMW.
  3. Oczywiście, że kontroluje otoczenie zwłaszcza w miejscach publicznych czy wzmożonego ruchu, ale w pewnych sytuacjach nie ocenisz czy auto przejdzie na milimetry czy nie, nawet na kamerze 360. Natomiast tu chodzi o brak konsekwencji oraz logiki w tym systemie. W niektórych sytuacjach czujniki krzyczą na czerwono i zatrzymują auto, pomimo, że widzisz zapas i wciskasz gaz, hamulce nie pozwalają przesunąć auta dalej o pół metra. W innych zaś auto ociera zaprogramowaną przeszkodę. Chociaż uważam, że BMW i tak ma najlepsze lub jedne z najlepszych systemy wsparcia, takie wpadki powinny być do uniknięcia. Auto ma czujniki ultradźwiękowe, zestaw dodatkowych radarów w narożnikach auto oraz przynajmniej 4 kamery, 3 systemy kontrolujące otoczenia. To nie prymitywne kamerki 360. Uważam, że takie rzeczy nie powinny mieć miejsca. Dlatego Generalnie jestem zadowolony, uważam, że stopień zaawansowania jest i tak ogromny, ale na tego typu wpadki miejsca być nie powinno. Poza tym jeszcze jedno. Wykonując manewry osobiście, kontrolujesz otoczenie znacznie lepiej niż da się to zrobić podczas pracy asystentów. Masz możliwość dostosowania prędkości manewru do informacji jakie odbierasz i przetwarzasz z kilku źródeł jednocześnie (lusterka, przód, kamery). Asystent robi to znacznie szybciej i nie ogarniesz wszystkich tych źródeł informacji jednocześnie w 100% i jeszcze zdążysz zahamować w razie potrzeby. Nie zawsze to się uda. System pika już na czerwono i albo mu ufasz, że zrobi to dobrze, albo przerywasz manewr. W parkingach podziemnych cały czas wszystko świeci się na czerwono dookoła. W miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych, po prostu nie włączam asystenta parkowania, bo ludzie są nieprzewidywalni i nieracjonalni. W innych daje mu się wykazać.
  4. Jeśli chodzi o parkowanie w zapisanych miejscach, raz już zdarzył mi się fuckup i nieco straciłem zaufanie do tego systemu. Mam zapisane dwie lokalizacje: 'dom garaż' i 'dom wiata'. Pod wiatą jest faktycznie dość ciasno, ale kilka razy zaparkował tam bez problemu, natomiast raz się zdarzyło, że czujniki piszczały na czerwono, kontynuował manewr i otarł pewnym rogiem przedniego zderzaka i słup, na szczęście drewniany, mam też folię na zderzaku, więc skończyło się na strachu. Natomiast ewidentnie źle wyliczył najazd i kilka cm. I tutaj kolejna uwaga, rozpoznawania zapisanych miejsc parkingowych nie działa po zmroku, przynajmniej u mnie nie rozpoznaje tych miejsc. Kolejny problem... lewy tylny czujnik na wysokości lewych tylnych drzwi oraz tylnego błotnika, potrafi się zawiesić. Wystarczy, że np. ktoś przejdzie w pobliżu, to zawiesza się na czerwono i uniemożliwia kontynuowanie jazdy. Czasem zrobi to tak sam z siebie. Nie wiem czy to czujnik ultradźwiękowy czy radar narożny (mam pakiet pro kamer i parkowania) ale wygląda jakby wymagał kalibracji. Niestety nie zawsze tak się dzieje, co na pewno spowoduje przeprawy w ASO podczas diagnostyki. Wyglądam czasem jak debil, bo nie mogę ruszyć z miejsca, dopóki czujnik nie odpuści. Poza tym automatyczne parkowanie jest super. Wszyscy zachwyceni, zwłaszcza Żona, a nawet mój słusznego wieku Ojciec, który stroni od nowoczesnych systemów wspomagania. Dobrze odnajduje wolne miejsca, parkuje z idealnymi marginesami, pokazuje ile mam miejsca na otwarcie drzwi.. tylko teraz boje się już trochę go używać po tej akcji pod wiatą
  5. Moim zdaniem to zabezpieczenie.. to nie eCVT (tak to działa w Lexusie Żony) ani inny elektryk, żeby można było jeszcze w toczącym się aucie zmieniać biegi. Auto powinno być zatrzymane, a obroty jałowe, żeby zmieniać bezpiecznie D-R. To że mamy joysticki od lat, a nie ręczne-mechaniczne wajchy, to nie znaczy, że konstrukcja skrzyni się zmieniła. Ja bym się tego nie czepiał.. moim zdaniem ten typ tak ma.
  6. Ja założyłem folie w opcji bikini, czyli przód, na resztę auta poszła powłoka elastomerowa. Podobno lepsza od ceramiki bo jest elastyczna i ma właściwości samoregenerujące.
  7. Godlike

    Ogrzewanie lusterek

    słabo, ale przynajmniej mam ogrzewanie prawego lusterka no i wiem, że nie jest po prostu zepsute
  8. Godlike

    Ogrzewanie lusterek

    Odnośnie lusterek w G05 LCI... czy prawe lusterko powinno być fotochromatyczne (samościemniające)? Bo u mnie chyba nie jest.
  9. Dlaczego uważasz, że klocki ebc/dba czy hawk nie mają legalnego zastosowania? O ile wiem wszystkie te marki posiadają w ofercie zarówno klocki homologowane do aut poruszających się po drogach publicznych, jak i niehomologowane, typowe do motorsportu, m.in. z racji tego, że wymagają dogrzania, piszczą etc.
  10. A ja wziąłem świadomie stałą stopę procentową. Jeśli obecna spadnie to zapewne nie więcej niż 1pp przez kolejne dwa może trzy lata, natomiast aktualna sytuacja geopolityczna jest tak napięta, że również rynki finansowe są w tej chwili niestabilne i nieprzewidywalne.
  11. Godlike

    Ogrzewanie lusterek

    To się nazywa reverse engineering, jeszcze chwila prac badawczych i będziemy mogli to zakodować
  12. Godlike

    Dywaniki zimowe

    Serio, przy zakupie auta za min. 400tys. zł. nie dostaliście dywaników i maty do bagażnika w salonie gratis?
  13. Wzór Y wyglada bardziej sportowo, wzór U podkreśla pancerność tego modelu. Podobają mi się oba, ale wybrałem charakterystyczny dla LCI wzór U. Z czarnym lakierem wygląda świetnie.
  14. Ja również nie potwierdzam, auto prowadzi się bez zastrzeżeń, koła oem ROF.
  15. zbieranie opon czyli ząbkowanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.