Skocz do zawartości

arturo77

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 Coupe 318is 1996
  • Lokalizacja
    Jarosław

Osiągnięcia arturo77

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. arturo77

    silniczek krokowy 1.8is

    Kolego lepiej włóż sobie nowy silniczek krokowy bo jazda bez nie jest zdrowa dla silnika. Oznacza to że krokówke masz do zmiany (po odpięciu krokowego obroty nie falują więc na 100% masz do zmiany krokowy) Pozdrawiam
  2. witam. Czy siedzenia i boczki z wersji Compact podejdą do Coupe? Pozdrawiam
  3. Dzisiaj odpiąłem sondę Lambda i żadnej reakcji. Silnik pracuje tak samo, obroty dalej falują. Kupiłem dzisiaj nową sondę lambda a jutro ją zamontuję. Dam znać jeśli coś się zmieni.
  4. arturo77

    Centralny Zamek e36

    oczywiście że samemu, jeśli nawet nie widzisz miejsca przetarcia się kabla to każdy kabelek osobno owiń izolacyjną żeby nie miał szans na styk z innym kablem bądź blachą auta. Musisz tą gumową osłonę zerwać i tam jest pod nią wiązka z kablami.
  5. Witam. Po przeczytaniu wielu postów na forum na temat falujących obrotów nie spotkałem się z taką sytuacją jak u mnie. A mianowicie: obroty falują i na zimnym silniku i jak się zagrzeje (a robi to szybko i trzyma wskazówka od temperatury równiutki pion). Obroty falują w zakresie 500-1300. Przy czym zaraz po odpaleniu skaczą na ok 3000 i powoli opadają do tych 1200 i falują. Po odpięciu silniczka krokowego na chodzącym silniku obroty idą na 1800 ale nie falują aż tak. Po odpięciu krokówki (1800 obrotów) i odkręceniu korka wlewu oleju obroty spadają na 1200 i bardzo ale to bardzo delikatnie falują. Sprawdziłem przepływomierz i działa on prawidłowo, przewody są raczej szczelne. Jak można sprawdzić Sondę Lambda? Zaznaczam iż nie posiadam interfejsu diagnostycznego. Zauważyłem też że wskazówka od paliwa dość szybko spada w dół pomimo lekkiej i krótkiej jazdy. Czy mogę kupić zamiennik ori sondy lambda z Allegro? Nie będzie problematyczny? I czy z silnika 1.6 czy 1.8 będzie pasowała czy do 1.8is są jakieś specjalne? Pozdrawiam
  6. Przepraszam niechcący dodałem w nie tym dziale co trzeba.
  7. Witam. Oto link do aukcji: http://tablica.pl/oferta/siedzenia-boczki-kanapa-caly-srodek-do-e36-coupe-cabrio-skora-ID1ztZx.html
  8. arturo77

    Centralny Zamek e36

    Problem przy centralce stanowi czasem przewód idący z kabiny do klapy tylnej, podczas wyginania się tam się robią zwarcia on może być powodem niedomagań centralnego. Dokładniej mówiąc idzie tam kilka kabli w takiej gumowej osłonie.
  9. ale zwykła instalacja czy sekwencja?
  10. Tak tylko że trafia mi się instalacja dobrej klasy (sterownik STAG, reduktor LOVATO) Butla ważna do 2017r z papierami za 200zł , cały zestaw sprawny od kolegi który wymontował to ze swojej 318i(m43). Nie miał z nią żadnych problemów (może dlatego żę miał 8 zaworowy silnik).
  11. Witam. Pytanie moje brzmi czy będzie chodziła zwykła nie sekwencyjna instalacja gazowa w tym aucie? Bo 1.8 m43 ma 8 zaworów a 1.8is to już 16 zaworówka. Czy ma ktoś może w tym silniku zamontowaną zwykłą instalację gazową? jak się sprawuje? Pozdrawiam
  12. no właśnie, przy okazji mogłeś zmienić sobie filterek od paliwa ;)
  13. arturo77

    318TDS Znowu rozrusznik

    Najprawdopodobniej to wina rozrusznika. Najlepiej jakbyś przepiął sobie rozrusznik od kolegi jakiegoś i sprawdził, jeśli będzie odpalała to czeka cie zmiana rozrusznika, jeśli nie to trzeba szukać przyczyny dalej.
  14. wydaje mi sie że takie coś to dopiero w serii E90 lub końcówce e46
  15. no właśnie możliwe że jest to wina nieszczelności przewodów lub zbiornika. Pooglądaj dokładnie auto na kanale.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.