Skocz do zawartości

Konrad218

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D 2002r

Osiągnięcia Konrad218

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, potrzebuje wymontować wkładkę zamka drzwi kierowcy, nie mogę przekręcić kluczyka.Po rozebraniu boczka, odkręceniu zamka nie dałem sobie rady z wymontowaniem tej wkładki. Trzeba wymontować klamkę?Jeśli tak to proszę o jakieś instrukcje. Pozdrawiam. e39 2002r
  2. Witam, mam problem z dziwnym odgłosem z okolic tylnej cześci samochodu-środku(ciężko wyczuć ale raczej dochodzi to z tyłu) Odgłos tzn. takie jak by walnięcie słychać najbardziej przy wciskaniu sprzęgła na pierwszym biegu( 2tyś obrotów jedynka-sprzegło-walnięcie-dwójka)przy zmianie następnych biegów dźwięk jest coraz słabszy a nieraz wogóle nie słychać 3/4 i 4/5. Auto jest po wymianie poduszek silnika i poduszek skrzyni biegów(jedna była zerwana,po wymianie jak by ciszej było to słychać ale jednak walnięcie jest) Oglądając pozostałe poduszki czyli te na dyfrze nie zauwazyłem. Luzu na półośkach nie ma. Dodam że biegi wchodzą dobrze(po wymianie poduszki skrzyni dużo lepiej) sprzęgło chodzi prawidłowo. Podczas gaszenia auta słychać taki dziwny dzwięk jak by krótki pisk. Ma ktoś pomysł co to może byc?
  3. Witam, mam pytanie czy jest szansa uratować mój podgrzewacz?Obroty cały czas mi falują gdy temp na klimatroniku jest ustawiona 16,5stopni (obroty odrazu się podwyższają) i więcej,na 16stopni obroty nie falują i są ok 750(zimny silnik).Podczas falowania obrotów są spore spadki napięcia,przygasają światła i dmuchawa.Postanowiłem odkręcić plusowy przewód z podgrzewacza,po tym zabiegu obroty nie falują z tym że tak samo podczas temp 16stopni obroty są niższe a od 16,5 robią się wyższe(na zimnym)po rozgrzaniu obroty zmieniają się przy temp. 18-18,5.Czy takie falowanie obrotów jak mam podłączony podgrzewacz niszczy alternator?Trzy dni temu wymieniałem ponieważ dawał max 13,5 i teraz się zastanawiam czy czasem podgrzewacz go nie uszkodził?Czy można jeździć z nie podłączonym przewodem plusowym podgrzewacza?
  4. Witam, w jaki sposób można odłączyć podgrzewacz?czy doprowadzenie do niego prądu jest za pośrednictwem takiego grubszego czerwonego przewodu przykręconego nakrętką w takiej czarnej skrzynce?Co się stanie jeśli będę jeździł z odłączonym przewodem?Strasznie mi obroty falowały i wszystko przygasało,spadało napięcie,po odłączeniu napięcie ok,nic nie przygasa.330d.
  5. Problem rozwiązany,miałeś racje z tą klemą, po rozkręceniu i wyczyszczeniu wszystko wróciło do normy czyli mam 14,35V.Też u mnie tak było że na dochodzącej było ponad 14 a centymetr dalej 13,4.Teraz mam pytanie czy przez to mógł mi się uszkodzić alternator,bo sprawdzałem tego starego u elektryka i dawał max 13,5 czy przez falujące obroty i ciągłe spadki napięcia spowodowane podgrzewaczem płynu?
  6. Od pół roku posiadam auto i żadnych przygód nie miało,w jaki sposób sprawdzić czy jest wystrzelona? Dziwi mnie to że na aku ma 13,4 a przy tej pod maską 14,4 ,dziś zamierzam solidnie wyczyścić klemy i rozkręcić.wieczorem napisze czy jest jakiś efekt.
  7. Witam,mam problem z ładowaniem(alternator nowy)na wolnych obrotach przy akumulatorze napięcie wynosi 13,4 zaś przy klemie pod maską 14,4przy tej grubszej(takie jak przy alternatorze),13,4 przy tej cieńszej.dodam że klema plusowa po kilku minutach się bardzo grzeję.Co to może być za przyczyna?
  8. Nie wiem czy mam,a jak mam to gdzie on może być?lub jakiś bezpiecznik od niego? Dziś zauważyłem że napięcie na klemie w aku wynosi 12,7-13,3 i tak się waha a na klemie pod maską(przy alternatorze też) 14,1-13,6, po dalszej diagnozie zauważyłem iż przy klemie pod maską są dwa przewody,ten grubszy ma takie napięcie jak przy alternatorze a przy ten cieńszy ma takie jak w aku czyli 12,7-13,3.Czy ktoś wie czy napięcie w obu klemach powinno być jednakowe?
  9. Widzę że nikt nie ma pojęcia ani chęci aby rozwiązać mój problem....więc myślę że temat można usunąć. Wymiana alternatora(sprawdzany po regeneracji) nic nie pomogła,dodam że plusowa klema jest ciepła i alternator po chwili pracy był gorący.
  10. Udało mi się dziś sprawdzić ładowanie, miedzy 12,7V a 13V waha się z tym że częściej pokazywało 12,7V-12,9V.Teraz mam pytanie czy może to być regulator napięcia?zbyt luźny pasek?czy może alternator?Dodam że po zdjęciu paska od klimy wskazania się nie zmieniły i zauważyłem że dmuchawa nawet na zapłonie ma wahania.Najbardziej denerwuje mnie to że obroty co chwilę się zmieniają.Prosił bym o fotkę 330d na wolnych obrotach w celu sprawdzenia czy częściej mam za duże czy za małe.
  11. W najbliższym czasie planuję wymianę paska klinowego w 330d,może ktoś mi pomóc jak się do tego zabrać bo jeszcze nigdy tego nie robiłem.
  12. Ładowania jeszcze nie sprawdzałem,tylko teraz mam pytanie czy przy luźnym pasku(tzn.gdyby napinacz puszczał)ładowanie powinno być prawidłowe?Czy alternator prawidłowo by pracował?Myślałem o tym regulatorze napięcia ale te piski po odpaleniu chyba to wykluczają?
  13. Witam, podczas jazdy jak i na wolnych obrotach przygaszają mi światła,dmuchawa i do tego silnik na wolnych obrotach nieraz faluje tzn na czas przygaszania świateł i dmuchawy obroty lekko spadają i zaraz wracają,ten objaw zdarza się coraz częściej,na początku światła były ok,tylko dmuchawa siadała.Musze jeszcze dodać iż, po odpaleniu rano auta coś strasznie piszczy tak jak by pasek,po rozgrzaniu wszystko się wycisza.Czy spotkał się ktoś z czymś takim?Podejrzewam napinacz lub jakąś rolkę ale nie jestem pewny,a może jakiś regulator prądu?
  14. Według katalogu te koła pasują do opon 205 50 17, wiec chyba zacznę się rozglądać za zimówkami z tym rozmiarem,a na wiosnę za letnimi bo na 225 45 17 nie ma jazdy na naszych drogach:(
  15. Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy na moje Styling 79 wejdą opony 205 50 17?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.