Skocz do zawartości

SMS

Zarejestrowani
  • Postów

    251
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SMS

  • Urodziny 19.12.1971

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325 aut N53B30 09'
    było, minęło...:
    E34 520i M50B20 94'
    E36 316 92'
    E46 318TI N42B20A 04'
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Zawód
    komp: zepsuć, naprawić ;-)

Osiągnięcia SMS

Wielki entuzjasta marki

Wielki entuzjasta marki (7/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum

Najnowsze odznaki

1

Reputacja

  1. Lukaszewski - dziękuje za ofertę, ale co nowe to nowe
  2. Nie wiecie może kto jest producentem oryginalnych pokryw? Jakoś nie chce mi się wierzyć że są robione przez BMW...
  3. W mojej E90 zaczął ciec olej spod pokrywy zaworów - właściwie to bardziej "poci się" niż cieknie. Pokrywa w miejscu wycieku ma rysę grubości włosa, czyli pękła. Trzeba ją wymienić. Chodzi o część 11127548196 . Pokrywy różnych marek i producentów kosztują od niecałych 600 zł do ponad 2000 zł za oryginał z logo BMW. Która będzie w porządku, dobrej jakości czyli którą kupić? Czy tylko oryginał spełni kryterium jakości? Czy może któryś producent jest producentem oryginału a nie trzeba dać za część worka mamony? Z góry dzięki za odpowiedzi .
  4. Kubagoller: Czy masz takie żarówki jak na tej aukcj: przykładowe alledrogo ? Też mam e90 po lifcie z xenonami, chciałbym trochę polepszyć wygląd ;-)
  5. Cześć. Chyba jeszcze "szukajka" nie działa. Sprawdzałem terminy "nox" oraz "lambda" w forum E90 - brak wyników. Czy częściowy brak języka polskiego zostanie? Edit po chwili: sorki, już znalazłem przełączenie na polski
  6. Cześć. Patryke46320: Czy robiłeś uszczelniacze ze zdejmowaniem głowicy czy bez? Ile to (mniej-więcej) kosztowało? Spotkałem się z opinią że wymiana uszczelniaczy zaworowych bez naprawy głowicy pomaga na kilka tyś km . Podobno zużyte gniazda i zawory powodują "cofanie się" gazów spalinowych w kierunku gumek uszczelniaczy i ich szybkie zużycie. Niestety nie wiem czy to prawda, a mnie pewnie też będzie czekała taka naprawa (mój kompot puszcza dymki na każdych światłach ;-) )
  7. Cześć. Też miałem coś podobnego.U mnie był to słaby akumulator oraz odłączanie go podczas napraw. Trzeba zresetować komputery: odłącz akumulator na co najmniej 12 godzin, im dłużej tym lepiej. Z tego co usłyszałem podtrzymanie komputerków działa właśnie nawet do 12 godzin. U mnie to pomogło (choć trochę przypadkiem się o tym dowiedziałem), a do tego po takiej operacji okazało się że kompot pali jakiś litr mniej na setkę :D . Obowiązkowo potem sprawdź ładowanie i stan akumulatora.
  8. Dzień dobry. Dlaczego Sokole nie kupiłeś tej 318? Jak wypadły oględziny i jazda próbna? Dziś ją tak wstępnie oglądałem i nie wiem czy zawracać sobie głowę... Obecny link do ogłoszenia https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-super-stan-oryginalny-lakier-ID6zrg79.html .
  9. Zobacz mój post ;) . Jeżeli masz czujnik temperatury jednoprzewodowy, to może być to.
  10. Zobacz najpierw mój post a potem sprawdź linkę masy między silnikiem a karoserią. W M50 czujnik temperatury jest jednoprzewodowy, możliwe że u Ciebie jest tak samo. Przy napięciu pomiędzy blokiem silnika a budą rzedu pół volta już mogą być cyrki z wskazaniem temp.
  11. Dzięki serrrrrrrrdeczne :D . Właśnie oryginał mi zdechł - wiatrak na wolnych obrotach nie chodzi, choć klima nadal działa. Visko mam nowe, więc pewnie ono działa za niego.
  12. Witam. Czy Ktoś z obecnych tu Forumowiczów moze mi powiedzieć jakie parametry elektryczne (rezystancję i moc) powinien mieć opornik wentylatora klimatyzacji (ten z przodu, przed chłodnicą, na tej stronie część numer 6) do mojej E34 520i 94' M50B20? Z góry dzięki.
  13. A tak na marginesie: jaki powinien być stosowany olej w manualnej skrzyni biegów w E34 520i 94' ? (bo już się pogubiłem ;) )
  14. SMS

    problem z wskaźnikiem temp

    Zobacz mój post: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=71&t=90661 Nie będę powtarzał ;)
  15. Miałem podobne cyrki ze wskaźnikiem temperatury. Okazało się, że trochę przyśniedziała linka od masy pomiędzy silnikiem a karoserią. Znajduje się ona z prawej strony na dole silnika (w mojej 520). Miałem różnicę w napięciu między karoserią a blokiem silnika ok. 0,8 - 1 V i to dawało fałszywe wskazania. Jak było sucho to było ok, ale jak trochę popadało... Po wymianie linki i odśniedzeniu styku jak ręką odjął
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.