Skocz do zawartości

Dasonen

Zarejestrowani
  • Postów

    453
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana Dasonen w dniu 9 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają Dasonen punkty reputacji!

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M5 F90 LCI 666KM
    C43 AMG 420 KM
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    posiadam

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dasonen

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Dedicated Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat

Najnowsze odznaki

13

Reputacja

  1. BP to głównie paliwo Orlenu
  2. A pomyśl, że w takiej sytuacji inne auto byłoby całkowicie autonomiczne i w środku nie miałbyś ani kierownicy ani hamulca czy gazu...
  3. Brzmi jak awaria elektryki, paskudnie
  4. Jeśli to przeźroczysta folia ppf dająca efekt "frozen", to ona na wierzchu jest gładka a w środku ma "satynę" - na nią nie trzeba dawać nic więcej. Jeśli zaś folia z kolorem (czyli nie ppf), nieprzeźroczysta i satynowa - to wtedy faktycznie lepiej dać na nią "tłustą ceramikę" i to robi świetną robotę.
  5. Praktycznie każdy wideorejestrator można tak podłączyć i nie spowoduje to utraty gwarancji.
  6. Ja to mam teraz
  7. żałujemy, ze nie położyliśmy na masce folii PPF i idziemy do specjalisty. A ten mówi: za późno! Trzeba było przyjść zanim pojawiły się odpryski.
  8. Frozen PPF wyszło bardzo dobrze! Możesz powiedzieć - ile cię kosztowało?
  9. Będzie super! Również mam W205, ale trochę inne - AMG. M5 też się przypętało. I mimo tego zawias i układ kierowniczy w M340D zrobiły wrażenie...
  10. Ja bym chętnie wrzucił taki 6-tłoczek ten set hamuje GENIALNIE!
  11. "Edit" już nie działa @Peka Gdzie oklejałeś dach carbonem? Wrapster? Dobrze to wygląda?
  12. Tutaj się nie zgodzę. Jechałem Touringiem M340i LCI2 ze zwykłymi hamulcami i byłem bardzo rozczarowany - jak to słabo hamuje. Później jechałem sedanem z M-Technology i skuteczność hamulców była moim daniem znacząco lepsza i wyraźnie wyczuwalna. Normalnie zmiana setupu z przodu na hamulce M-performance to koszt około 15 000 PLN a w konfiguratorze dodajemy je za 1 500 PLN. Dla mnie: must have! Wystarczy raz na autostradzie zahamować te 2 metry krócej i już masz różnicę między: "auto do kasacji" oraz "nic się nie stało". A na zwykłej drodze to może być kwestia przeżycia lub nie dzieciaka, który ci wbiegnie przed auto. Za tak małą dopłatę - moim zdaniem (szanuję twoje, odmienne zdanie) warto. Zawieszenie adaptacyjne również, ale to bardziej kwestia komfortu niż bezpieczeństwa.
  13. Nie będzie tak źle! Systemy czasem się przydają a nie da się obecnie na normalnych drogach jechać tylko bez nich. Kiedy na autostradzie niepotrzebnie Ci zwalnia - zawsze możesz go pogonić gazem: w końcu kontrolujesz sytuację? Powiedz mi, czy masz porównanie zawieszenie M340D do M340i LCI2? Bo ja jeździłem M340D i bardzo mi się podobało, po tej jeździe zamówiłem M340i. Ale później wsiadłem do turasa M340i i wrażenia były... średnie A kolor - petarda!
  14. Utrata wartości będzie tym większa, że tam jest turbosprężarka hybrydowa: mechaniczno-elektryczna i taka jest tylko tam. Jak to się zepsuje, to zamiennika nie dostaniesz a oryginał pewnie ze 100 tys. PLN
  15. @Peka rany boskie- jaki ty masz piękny kolor tapicerki! Niestety - LCI2 już może być tylko czarna w tych fotelach Brałeś auto w Poznaniu w GZ-cie? Dlaczego? Moja też od nich będzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.